NJV Athens Plaza: Η αθόρυβη ανακαίνηση και τα θετικά μηνύματα για το 2024
Η πλέον εμβληματική επένδυση του ομίλου Βαρδινογιάννη στον τουρισμό, το ξενοδοχείο NJV Athens Plaza στην πλατεία Συντάγματος , προχωράει σε μία σημαντική επένδυση ύψους 2,5 εκατ. ευρώ. Εάν και δεν γίνεται αντιλυπτό από τους περίοικους και τους θαμώνες της πλατείας Συντάγματος αυτό το διάστημα και εώς τον Μάρτιο ανακαινίζεται σχεδόν το 1/3 των δωματίων του ξενοδοχείου.
Συγκεκριμένα πραγματοποιείται ανακαίνιση σε 50 δωμάτια (business class rooms). Τα νέα, σύγχρονα, smart δωμάτια θα διαθέτουν σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό και οπτικοακουστικά μέσα, σύστημα φωτισμού πλήρως αυτοματοποιημένο και ελεγχόμενο, κουφώματα νέας τεχνολογίας με θερμοδιακοπή και ενεργειακά κρύσταλλα, άρτιο κλιματισμό, παροχές που προσδίδουν ευεξία και άνεση στον χώρο. Οι ανακαινίσεις των δωματίων ουσιαστικά ακολουθούν τις πρώτες και πολύ σημαντικές ανακαινίσεις που πραγματοποιήθηκαν στις 21 σουίτες μεταξύ των ετών 2019 – 2023.
Το NJV Athens Plaza το οποίο άνοιξε τις πόρτες του για πρώτη φορά το 1980 και διαθέτει 159 δωμάτια και 21 σουίτες αναμένεται να ολοκληρώσει το 2023 με έσοδα δωματίων κοντά στα 10 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 21% σε σχέση με το 2022 (8,23 εκατ. ευρώ). Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκε χθες σε δημοσιογραφική παρουσίαση το 2023 ξεπέρασε το 2019, την χρονιά ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό ενώ θετικές προοπτικές διαφαίνονται και για το 2024.
Η νέα χρονιά μπαίνει με το δεξί καθώς υπάρχουν προκρατήσεις σχεδόν για το μισό (47%) των δωματίων για τον μήνα Απρίλιο ενώ θετικά κινούνται και οι επόμενοι μήνες πριν την κορύφωση της τουριστικής περιόδου. Σημαντικό στοιχείο σε αυτή την εξέλιξη παίζει η διεξαγωγή δύο σημαντικών γεγονότων στην πρωτεύουσα που είναι η έκθεση Ποσειδωνία και ο τελικός του Conference League στο γήπεδο της ΑΕΚ.
Οι εθνικότητες
Παραδοασιακά από τους καλύτερους πελάτες του ξενοδοχείου είναι οι Αμερικανοί. Το 2023, υπήρξε αύξηση κατά 27% σε αφίξεις τουριστών από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Σημειώνονται σημαντικές αυξήσεις για το ίδιο έτος από τις αφίξεις από την Κίνα (130%), από την Αυστραλία (63%) και από την Βραζιλία (31%). Σημαντικές αγορές παραμένουν για το έτος 2023 ο Καναδάς, το Ισραήλ, η Κύπρος, η Ελλάδα. Σε ότι αφορά την αγορά του Ισραήλ αξίζει να αναφερθεί ότι έως τα τέλη του Σεπτεμβρίου εμφάνιζε άνοδο της τάξης του 22% όμως η έναρξη του πολέμου μείωσε στο ελάχιστο τις αφίξεις.
Πράσινο ξενοδοχείο
Σύμφωνα με την έκθεση απολογισμού για την τριετία 2020, 2021 και 2022, τα σημαντικότερα αποτελέσματα στον τομέα του περιβάλλοντος είναι η μείωση της συνολικής ετήσιας κατανάλωσης πρωτογενούς ενέργειας κατά 11,35% το 2022 σε σχέση με το 2019, ο περιορισμός της συνολικής κατανάλωσης νερού κατά 11% το 2022 σε σχέση με το 2021 και 5,8% σε σχέση με το 2020 και η μείωση των συνολικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 22,6% το 2020 και κατά 3,07% το 2021 σε σχέση με το 2019. Σημαντική πρόοδος έχει καταγραφεί και σε επίπεδο διαχείρισης αποβλήτων, με αύξηση των υλικών που ανακυκλώνονται.
Η στρατηγική αειφορίας του ξενοδοχείου για το 2030 έχει ως βασικούς άξονες τη μείωση των συνολικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 30% σε σχέση με το 2019, τη συνειδητή διαχείριση των περιβαλλοντικών πόρων ως συλλογικών πόρων, την προσαρμογή στην κλιματική κρίση, την εφαρμογή δράσεων και αρχών κυκλικής οικονομίας, υλοποίηση έργων εξοικονόμησης ενέργειας και τη βελτίωση ενεργειακής αποδοτικότητας και τη δημιουργία συστημάτων διαχείρισης ενέργειας σε όλους τους χώρους εργασίας.