Νίκη της Polaris στο Rally Dakar και την κατηγορία SSV
Το Polaris RZR Pro R Factory κερδίζει (στην πρώτη του εμφάνιση) το Ράλλυ Dakar 2024 στην κατηγορία SSV με την Sebastien Loeb Racing. Αυτή η νίκη σηματοδοτεί επτά συνολικά πρωτιές στο Dakar για την Polaris.
Το Polaris RZR Pro R Side By Side και η ομάδα Sébastien Loeb Racing κέρδισαν το 46ο Ράλλυ Dakar μετά από μια τεράστια επίδειξη αποφασιστικότητας, ικανότητας και αντοχής, καλύπτοντας 5.000 χιλιόμετρα σε 12 ειδικές διαδρομές που πραγματοποιήθηκαν στη Σαουδική Αραβία .
Σηματοδοτώντας ένα μνημειώδες ορόσημο στην πενταετή συνεργασία μεταξύ της Polaris Off Road Vehicles και της Sebastien Loeb Racing (SLR), αυτή η νίκη έρχεται μόλις ένα χρόνο μετά την έναρξη της συνεργασίας το 2023, η οποία στοχεύει να θέσει τις SLR και Polaris στον ηγετικό ρόλο της SSV Κατηγορίας T4 στο Ράλλυ Ντακάρ και στην κατάταξη της FIA W2RC υπό την καθοδήγηση του ιδρυτή Sebastien Loeb, ο οποίος ανέβηκε στο podium της διοργάνωσης.
Κερδίζοντας πολλές ειδικές, συμπεριλαμβανομένης της νέας Chrono διάρκειας 48 ωρών, το κορυφαίο πλήρωμα SSV του Γάλλου πιλότου Xavier de Soultrait και του συνοδηγού Martin Bonnet κυριάρχησε στον αγώνα στο τιμόνι του εργοστασιακού Polaris RZR Pro R.
"Εκφράζουμε τα συγχαρητήριά μας στην ομάδα SLR και στους Xavier de Soultrait και Martin Bonnet για την απίστευτη νίκη τους στο Dakar και τη δέσμευσή τους για την τελειότητα. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που το RZR Pro R αντιμετώπισε το Dakar και η νίκη σε μια διοργάνωση όπως αυτή απέδειξε ότι είναι μια αληθινή κατασκευή πανέτοιμη για αγώνες, κατασκευασμένη για τα ακραία, η οποία παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στο ανάπτυξη ολόκληρης της σειράς RZR και του αγωνιστικού μας προγράμματος στο μέλλον." δήλωσε ο Alex Scheuerell, Τεχνικός Διευθυντής Polaris Factory Racing.
Βασισμένο στην επαναστατική πλατφόρμα RZR Pro R, το ολοκαίνουργιο εργοστασιακό RZR Pro R αποκαλύφθηκε πέρυσι ως το κεντρικό στοιχείο για την ομάδα Polaris Factory Racing, θέτοντας ένα νέο προηγούμενο στη βιομηχανία UTV με το επίπεδο ισχύος και δύναμης που είναι έτοιμο για αγώνες. Χρησιμοποιώντας ένα υψηλής αντοχής, ελαφρύ πλαίσιο συμβατό με την FIA T4 Class, έναν αγωνιστικό κινητήρα ProStar Fury 2.0L και τα αμορτισέρ FOX, Factory Race ESC EVO 3.0 Internal Bypass, τα οχήματα SLR RZR Pro R Factory είναι πλέον αποδεδειγμένα ικανά να αντέχοντας τις απαιτήσεις του αγώνα των σχεδόν 5.000 μιλίων.
"Είναι δύσκολο για μένα να πιστέψω ότι κερδίσαμε αυτό το Ντακάρ. Νομίζω ότι αγωνιστήκαμε έξυπνα, ασκήσαμε πίεση, αλλά ποτέ δεν υπερβάλαμε. Ήταν ο πρώτος μας αγώνας με αυτό το νέο Polaris RZR, και ειλικρινά, δεν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε κάτι καλύτερο. Είμαι πολύ χαρούμενος που το μοιράστηκα με τον Martin, κάναμε πραγματικά μια υπέροχη ομάδα και φυσικά θέλω να ευχαριστήσω ολόκληρη την ομάδα της Loeb Racing και της Polaris Factory Racing που ετοίμασαν ένα τέλειο αυτοκίνητο για εμάς. Αυτή η νίκη είναι καρπός όλων των προσπαθειών των ομάδων! Χάρη σε όλους τους συνεργάτες μας, καταφέραμε να το πετύχουμε αυτό" δήλωσε ο Xavier de Soultrait, πιλότος SLR και νικητής του Dakar
Αυξάνοντας την παρουσία της στο Ράλι Ντακάρ φέτος, η Polaris είδε τρεις ομάδες να συμμετέχουν στον αγώνα με συνολικά οκτώ πληρώματα να τρέχουν το Polaris RZR: τα δύο πληρώματα της Sebastien Loeb Racing με το RZR Pro R Factory, καθώς και τρία πληρώματα στην κατηγορία RZR Pro R από την έμπειρη ομάδα Xtremeplus και τρία επιπλέον πληρώματα από την ισπανική ομάδα TH-Trucks, που αγωνίστηκαν φέτος για πρώτη φορά στην κατηγορία SSV. Η νίκη της SLR στο φετινό Ράλλυ Ντακάρ σηματοδοτεί επτά συνολικά νίκες για την Polaris στο Ντακάρ συνολικά, με την ομάδα Polaris Xtremeplus να έχει κερδίσει στο παρελθόν έξι τρόπαια Ντακάρ μεταξύ 2012 και 2017.