Νίκη για τη Citroen στο Ράλι Monte-Carlo
Η Citroen Racing, σε συνεργασία με την Team DG Sport Compétition, ξεκίνησε με νίκη στην κατηγορία WRC2 την σεζόν του 2024. Πρώτος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) το Ράλι Monte-Carlo, που επέστρεψε φέτος στην πόλη Gap.
Τα επίσημα πληρώματα της Citroen Racing, Yohan Rossel - Arnaud Dunand και Nikolay Gryazin - Konstantin Aleksandrov, στο τιμόνι των Νο 20 και 21 C3 Rally2, ξεκίνησαν το 92ο Rallye Monte-Carlo στο Μονακό στις 24 Ιανουαρίου και αγωνίσθηκαν για τη νίκη σε κάθε μία Ειδική Διαδρομή, μέχρι την τελευταία, PowerStage στο εμβληματικό Col de Turini.
Πλήθη σε αριθμό ρεκόρ επευφημούσαν τα θεαματικά περάσματα των αγωνιζομένων από τις άκρες των δρόμων των Alpes de Haute-Provence και Hautes-Alpes, καθώς και τα πληρώματα της Citroen Racing που εντυπωσίαζαν με τις επιδόσεις και την αξιοπιστία του C3 Rally2. Τερματίζοντας πρώτος και δεύτερος στον ίδιο αγώνα το 2023, οι Rossel και Gryazin δεσμεύτηκαν να επαναλάβουν τις επιτυχίες τους και να πρωταγωνιστήσουν στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία του WRC2.
Οι επίσημοι οδηγοί της Citroen Racing διατήρησαν το σασπένς σε κορυφαίο βαθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, κάνοντας χρόνους στην πρώτη τριάδα της κατηγορίας WRC2, διεκδικώντας παράλληλα με τη σειρά τους και θέσεις στη γενική κατάταξη. Η τεχνογνωσία των ομάδων Citroen Racing και DG Sport Competition τους επέτρεψε να αξιοποιήσουν όλα τα πλεονεκτήματα του C3 Rally2 τους στις θρυλικές αλλά δύσκολες Ειδικές Διαδρομές του Rallye Monte Carlo, όπως το Bayons / Bréziers, με το διάσημο πέρασμα από το Tourniquets και τα πυροτεχνήματα του, και Esparron / Oze σε ηπιότερες όμως από τις συνηθισμένες καιρικές συνθήκες.
Τα σχεδόν τέλεια περάσματά τους μέσα από τα χώματα στο κέντρο των στροφών, τα μερικώς λασπωμένα τμήματα και το περιστασιακό κομμάτι παγετού στους δρόμους τους επέτρεψε να σημειώσουν επτά ταχύτερους χρόνους στην κατηγορία τους, έξι για τον Rossel και έναν για τον Gryazin.
Η διαρκής επίθεση τους εναντίον του Skoda του Pepe Lopez για τη νίκη στην κατηγορία WRC2, διατηρήθηκε μέχρι και την τελευταία Ειδική Διαδρομή, το Col de Turini, προσφέροντας σε εαυτούς και θεατές έναν υπέροχο αγώνα.
Τα πληρώματα της Citroen Racing είχαν το κίνητρο και σε όλη την διάρκεια του ράλι επέδειξαν σθένος, εμπειρία, προσοχή, αλλά και μέτρο στα ρίσκα που χρειάστηκε να πάρουν ώστε να παραμείνουν στην πρώτη τριάδα της WRC2.
Στην τελευταία μέρα του Ράλι Monte-Carlo όταν οι Rossel και Dunand έκαναν μια λαμπρή επίδοση και σημείωσαν τους τρεις κορυφαίους χρόνους της ημέρας, έχοντας ξεκινήσει το πρωί 15 δευτερόλεπτα πίσω από τους Gryazin και Aleksandrov.
Μόλις ένα ένατο του δευτερολέπτου πίσω από τον επικεφαλής της WRC2, μέχρι την στιγμή που μπήκαν στην τελευταία Ειδική Διαδρομή Power Stage, ο Rossel και ο Dunand έκαναν μία τέλεια, μεστή και αλάθητη οδήγηση. Ολοκληρώνοντας την Power Stage κέρδισαν την κατηγορία τους στο Rallye Monte-Carlo με διαφορά 4 δευτερολέπτων από το δεύτερο αυτοκίνητο. Οι Gryazin και Aleksandrov, που έδειξαν τις ικανότητές τους σε όλο τον αγώνα, τερμάτισαν τρίτοι.
«Η νίκη στο Monte-Carlo με αυτόν τον τρόπο είναι ένα απίστευτο ξεκίνημα για τη σεζόν του 2024. Μάλιστα το ότι ήρθε στην κορυφή του Col de Turini στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, μου δημιουργεί ένα ιδιαίτερο συναίσθημα. Η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά, όπως και τα gravel crews. Είχαμε δουλέψει πολύ για τον αγώνα, ήμασταν έτοιμοι για τον σκληρό ανταγωνισμό και αποζημιωθήκαμε.» δήλωσε ο Yohan Rossel, επίσημος οδηγός Citroen Racing και νικητής του ράλι Monte-Carlo στην κατηγορία WRC2.