Netflix: Πρεμιέρα για την υπηρεσία με διαφημίσεις - Θα αργήσει να έρθει Ελλάδα
Οι συνδρομητές του Netflix έχουν πλέον μια νέα επιλογή: να πληρώνουν λιγότερο για τα αγαπημένα τους προγράμματα, αλλά ενδιάμεσα να βλέπουν και διαφημίσεις. Η δημοφιλής πλατφόρμα streaming εγκαινίασε την Παρασκευή ένα βασικό πακέτο συνδρομής, το «Basic with Ads», που θα είναι πιο οικονομικό και θα διατίθεται αρχικά σε 12 χώρες (Βραζιλία, Αυστραλία, Καναδάς, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ιαπωνία, Νότια Κορέα, Μεξικό, Ισπανία, Βρετανία και ΗΠΑ). Στο μέλλον προβλέπεται επέκταση και σε άλλες. Το κόστος συνδρομής θα είναι περίπου στα 7 δολάρια.
Ωστόσο, στην Ελλάδα φαίνεται ότι η υπηρεσία θα έρθει αργότερα.
Οι διαφημίσεις θα έχουν διάρκεια από πέντε μέχρι επτά λεπτά την ώρα και θα προβάλλονται υποχρεωτικά πριν και κατά τη διάρκεια των ταινιών και σειρών του Netflix.
Πρόκειται αναμφισβήτητα για μια σημαντική αλλαγή για τον τεχνολογικό κολοσσό, ο οποίος πρωτοστάτησε στον κόσμο του streaming παρουσιάζοντας σειρές και ταινίες χωρίς διαφημίσεις, καθώς βασιζόταν στις συνδρομές του Netflix.
Στο Netflix, ο αριθμός των συνδρομητών μειώθηκε το πρώτο τρίμηνο κατά 200.000 χρήστες παγκοσμίως. Το πρώτο εξάμηνο, οι απώλειες αυξήθηκαν στους πάνω από 1 εκατομμύριο συνδρομητές. Σύμφωνα με το BBC, η εταιρεία αναπλήρωσε τις απώλειες τους τρεις μήνες πριν τον Σεπτέμβριο.