Netflix: Επενδύει περισσότερο σε κορεάτικα προγράμματα
Η τεράστια επιτυχία των κορεάτικων προγραμμάτων μέσα στη χρονιά, έχει οδηγήσει το Netflix στην περαιτέρω επένδυση του σε αυτά, διπλασιάζοντας τις παραγωγές αυτού του είδους.
Ανάμεσα στους οκτώ τίτλους που εντάσσονται στην υπηρεσία είναι αυτοί της τρίτης σεζόν του ριάλιτι σόου «Singles Inferno» αλλά και του «Physical 100». Σύμφωνα με τη δημοφιλή streaming πλατφόρμα, οι νέες προσθήκες δεν θα είναι μυθοπλασία αλλά εκπομπές χωρίς σενάριο.
«Οταν λάβαμε την πρόταση για το “Single’s Inferno” στο τέλος του 2020, δεν υπήρχαν πολλά προγράμματα γνωριμιών στην Κορέα. Αποφασίσαμε να μειώσουμε τη διαφορά σε τοπικό επίπεδο και κερδίσαμε τους θαυμαστές σε παγκόσμιο. Η πρώτη σεζόν έγινε και το πρώτο κορεάτικο σόου χωρίς σενάριο που εμφανίστηκε στη λίστα με τα 10 καλύτερα μη αγγλόφωνα προγράμματα. Η δεύτερη σεζόν βρέθηκε στην top 10 λίστα παγκοσμίως για τέσσερις εβδομάδες και σημείωσε ακόμα περισσότερες ώρες προβολής», δήλωσε ο Γιου Κι Χουάν, μάνατζερ περιεχομένου προγραμμάτων χωρίς σενάριο στην Κορέα.
«Ενα από τα μοναδικά χαρακτηριστικά των προγραμμάτων μας που δεν βασίζονται σε σενάριο είναι ότι, σε αντίθεση με τα εβδομαδιαία σόου, εδώ η παραγωγή ολόκληρης της σεζόν είναι έτοιμη πριν προβληθεί το πρώτο επεισόδιο. Αυτό μας επιτρέπει να παραδώσουμε προϊόν υψηλής ποιότητας και να παρέχουμε υπότιτλους όπως επίσης και μεταγλωττίσεις σε μερικές χώρες, ώστε οι θεατές σε πάνω από 190 χώρες να απολαμβάνουν τα επεισόδια την ίδια χρονική στιγμή».
Άλλα προγράμματα που θα προβληθούν φέτος είναι τα:
«19/20 (Nineteen to Twenty): ένα ψυχαγωγικό ριάλιτι πρόγραμμα που καταγράφει τις ζωές ανθρώπων της Gen Z γενιάς την τελευταία εβδομάδα πριν συμπληρώσουν το ηλικιακό έτος των 20 χρόνων»
Το «Zombieverse»
Το «Devil’s Plan», ένα παιχνίδι μνήμης του οποίου το χρηματικό έπαθλο φτάνει τα 400.000 δολάρια.
Τέλος, η τρίτη σεζόν του ριάλιτι παιχνιδιού γνωριμιών «Singles Inferno».