Νέα Mitsubishi Colt και ASX με… γαλλική προφορά
Επίσημη παρουσίαση στην Ελλάδα για τα Colt και ASX, που βάζουν ξανά την Mitsubishi στο παιχνίδι της αγοράς.
Το SUV και το μικρομεσαίο hatchback, χρησιμοποιούν την κοινή βάση που προκύπτει από τη συμμαχία Renault, Nissan και Mitsubishi. Στην περίπτωση του crossover, η βάση ήταν το Renault Captur, ενώ το νέο Mitsubishi Colt, (από το οποίο ξεκινάμε την παρουσίασή μας) βασίζεται στο Renault Clio.
Το Colt είναι βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-B και έχει αρκετές ομοιότητες (οπτικά) με το Clio, εκτός, φυσικά, από τα λογότυπα και τα γραφικά. Κοιτώντας καλύτερα θα δείτε κάποιες διαφορές στη μάσκα και στα κάθετα φώτα ημέρας led, τα οποία έχουν προσαρμοστεί για να ταιριάζουν στην σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρίας.
Εσωτερικά οι διαφορές είναι λιγότερες (μόνο τα σήματα κάνουν τη διαφορά). Η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων στη βασική έκδοση είναι 7 ιντσών και μπορεί να φτάσει τις 9,3 ίντσες στις ακριβότερες εκδόσεις. Σε αυτές μπορεί να συνδυαστεί με ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών.
Οι επιλογές κινητήρων ξεκινούν με μία έκδοση βενζίνης 1000 κ.εκ. η οποία συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και έχει απόδοση 66 ίππων. Το 1000άρι Colt έχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 17,1 και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα.
Ακολουθεί η έκδοση με Turbo επίσης 1000 κ.εκ με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (και αυτή). Εδώ η απόδοση ανεβαίνει στους 90 ίππους. Για το 0-100 χλμ/ώρα θα χρειαστούν 12,2” ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 180 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Στην κορυφή της γκάμας του νέου Mitsubishi Colt είναι η υβριδική έκδοση. Αυτή αποτελείται από ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, (ένα που λειτουργεί ως γεννήτρια και ένα ως βασικό), με συνολική απόδοση 145 ίππων. Συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 4+2 σχέσεων και μια μπαταρία 1,2 kWh. Επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα που αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα.
Το SUV ASX
Το νέο Mitsubishi ASX (Active Sports X-over) τοποθετείται στην καρδιά της βασικής κατηγορίας B-SUV και αναπτύχθηκε ειδικά για την Γηραιά Ήπειρο. Βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Την ίδια στιγμή προσφέρει μια διευρυμένη γκάμα κινητήριων συνόλων, όπως Plug-in Hybrid (PHEV), Full Hybrid (HEV) και Mild Hybrid, προηγμένα συστήματα ασφάλειας καθώς και όλα τα συστήματα ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και ψηφιοποίησης που αναζητούν οι πελάτες σήμερα.
Στο εμπρός τμήμα, η μάσκα Dynamic Shield αναδεικνύει το εμβληματικό λογότυπο με τα τρία διαμάντια και εκφράζει τον ισχυρό, δυναμικό χαρακτήρα του οχήματος. Αυτή η σχεδιαστική φιλοσοφία συνεχίζεται στο πλαϊνό και πίσω μέρος σε συνδυασμό με το νέο λογότυπο ASX και το λεκτικό σήμα της Mitsubishi στην πίσω πόρτα.
Στο ίδιο πνεύμα είναι σχεδιασμένο και το εσωτερικό, ενσωματώνοντας την ψηφιακή εμπειρία που προσδοκούν οι πελάτες από τα σύγχρονα οχήματα, με πλήρη συνδεσιμότητα και δυνατότητα πρόσβασης στον ψηφιακό κόσμο. Η προσθήκη της τεχνολογίας MI-PILOT, που ελέγχει την επιτάχυνση, την πέδηση και το σύστημα διεύθυνσης μειώνει την κούραση του οδηγού στον αυτοκινητόδρομο σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων ή στην κίνηση της πόλης.
Η βασική έκδοση τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα με turbo 1.0L MPI-T, 91 ίππων σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Αυξημένες επιδόσεις υπόσχεται η έκδοση 1.3L DI-T η οποία περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα 1.3L με άμεσο ψεκασμό και Turbo σε συνδυασμό με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα και απόδοση 140 ίππων.
Το νέο ASX είναι το πρώτο μοντέλο της Mitsubishi Motors στην Ευρώπη με πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης (HEV): Συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.6L με δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα multi-mode αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η μονάδα αποδίδει 142 ίππους. Οι ηλεκτροκίνητες προτάσεις συμπληρώνονται από την plug-in υβριδική έκδοση (PHEV), που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.6L σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 10,5 kWh.