myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ 2024: Το καλύτερο ξεκίνημα
Με την κατηφορική ειδική διαδρομή των Βωξιτών εκκίνησε το απόγευμα του Σαββάτου 5 Οκτωβρίου το myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ,
O τέταρτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος που διεξάγεται με επίκεντρο την πόλη της Ιτέας. Τα 59 πληρώματα που εκκίνησαν τον αγώνα ρίχτηκαν στη μάχη με το χρονόμετρο στη μήκους 8,48 χλμ. «ακροπολική» ειδική με το κυρίως μενού να σερβίρεται την Κυριακή, η οποία περιλαμβάνει 5 διαδρομές. Κύριο χαρακτηριστικό του πρώτου σκέλους είναι ο έντονος συναγωνισμός, με τις διαφορές μεταξύ των πρώτων να είναι μικρές, γεγονός που προμηνύει όμορφες μάχες την Κυριακή.
Εντυπωσιακό ξεκίνημα έκαναν οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, που βρίσκονται στην κορυφή του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου, κάνοντας την έκπληξη. Το δίδυμο του Ford Fiesta Rally3 απέκτησε ελαφρύ προβάδισμα από τους αντιπάλους του, έχοντας μόλις 1.5 δλ. μακριά τους Πασχάλη Χατζημάρκο-Μάριο Τσαούσογλου. «Ζεστό» από το πρόσφατο Ράλλυ Ακρόπολις, το πλήρωμα του Renault Clio Rally3 βρίσκεται στη δεύτερη θέση και θα τα δώσει όλα για όλα την Κυριακή.
Οι Γιώργος Αμούτζας-Ηλίας Παναγιωτούνης, στη δεύτερη εμφάνιση του οδηγού στο πρωτάθλημα με Skoda Fabia Rally2 Evo, αν και βρίσκονται στην τρίτη θέση, δεν απέχουν πολύ από την κορυφή και αναμένεται να ανεβάσουν ρυθμό στη συνέχεια του αγώνα. Να εξαντλήσει τις όποιες ελπίδες έχει για τη νίκη θα επιδιώξει ο δύο φορές νικητής του αγώνα, Ιωάννης Παπαδημητρίου, ο οποίος με τον Χρήστο Κουζιώνη στο δεξί μπάκετ του Skoda Fabia RS Rally2 είναι στην τέταρτη θέση, σε απόσταση αναπνοής από τους Αμούτζα-Παναγιωτούνη.
Οι Ιορδάνης Σερδερίδης-Fred Miclotte κινήθηκαν σβέλτα στη δεύτερή τους απόπειρα στο φετινό Πρωτάθλημα με το νεοαποκτηθέν Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού και βρίσκονται στην πέμπτη θέση, με τους Κύπριους Πέτρο Παντελή-Πάμπο Λαό να τους ακολουθούν. Ο Πρωταθλητής Κύπρου του 2019 που προηγείται στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος οδήγησε θεαματικά το Renault Clio Rally3 και ευελπιστεί να «εξαπολύσει» κυνηγητό την Κυριακή και να ανεβεί θέσεις στην κατάταξη. Μια θέση πιο πίσω βρίσκονται οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός (Renault Clio Rally3), ακολουθούμενοι από τους Χρύσο Παντελή-Βασίλη Κούγια (Peugeot 208 R2) που εντυπωσίασαν το Σάββατο με την επίδοσή τους. Το Ελληνοκυπριακό δίδυμο προηγείται στην F2 και έχτισε διαφορά 18 δευτερολέπτων από τους αντιπάλους του με το «καλησπέρα». Ένατοι είναι οι Νίκος Βιγκόπουλος-Δημήτρης Σαΐνης με Renault Clio Rally3, με τους “Flandy”-Κώστα Στεφανή να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα. Ένα λάστιχο κόστισε αρκετά σε χρόνο στους Γιώργο Κεχαγιά-Θανάση Τσιούκα (Skoda Fabia R5), οι οποίοι απέχουν μισό λεπτό από την κορυφή.
Στην F2, δεύτεροι πίσω από τους Παντελή-Κούγια είναι οι Πανίκος Πολυκάρπου-Γιώργος Βότσης (Peugeot 208 Rally4), οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν στους Βωξίτες από κλαταρισμένο ελαστικό, χάνοντας αρκετό χρόνο, με τους Θεόδωρο Καλαμαρά-Δημήτρη Λαμπράκη να κάνουν ενθαρρυντικό ξεκίνημα στον αγώνα και να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα στην F2 με Ford Fiesta Rally4. Έχασαν χρόνο από κλαταρισμένο ελαστικό και οι Δημήτρης Παλαιοκώστας-Ανδρέας Βίγκος (Peugeot 208 Rally4) στην πρώτη συμμετοχή του οδηγού στον αγώνα.
Στη Ν, επικεφαλής τέθηκαν οι Ντίνος Ζυγογιάννης-Νίκος Τσέλλος (Mitsubishi Lancer Evo IX) και θα προσπαθήσουν την Κυριακή να διατηρηθούν στην κορυφή της κατηγορίας. Πιο πίσω ακολουθούν οι Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης που έκαναν μουδιασμένο ξεκίνημα με το Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς, με τους πρωτοπόρους της βαθμολογίας, Αργύρη Τσούλο-Πάνο Σπυρογιάννη (Mitsubishi Lancer Evo IX) να είναι τρίτοι.
Στην F2 E, οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας προηγούνται με την Toyota Corolla AE101, με τους Ντίνο Αντωνίου-Ευθύμη Μπουραζά (Ford Escort MKII) να απέχουν 5 δευτερόλεπτα από την κορυφή και τους Αντώνη Δημόπουλο-Ευθύμη Σκαλτσά να είναι στην τρίτη θέση της κατηγορίας, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με την κρεμαγιέρα του Toyota Starlet KP60.
Στην πρώτη τους επαφή με το λευκό Renault Clio Rally5 οι Αθανάσιος Αθανάσουλας-Βασίλης Μπασιούκας είναι επικεφαλής στη C6, χωρίς να απειληθούν ιδιαίτερα από τους Ιωάννη Κασίμη-Χρυσούλα Δικοπούλου (Toyota Yaris) που είναι δεύτεροι. Τους καταδιώκουν οι Νίκος Σωτηρόπουλος-Ευάγγελος Μούκας (Toyota Yaris) που νιώθουν καυτή την ανάσα των Στέφανου Γιόκαρη-Γιώργου Μουρτζούκου (Toyota Starlet EP91) και των Γιώργου Ψύλλου-Κώστα Κόντου (Nissan Micra K11) στην πρώτη απόπειρα του 18χρονου οδηγού στο Πρωτάθλημα.
Στα Ιστορικά, ξέφυγαν στην κατάταξη οι Παναγιώτης Παραδείσης-Νίκος Μουζάκης (Ford Escort MKII), έχοντας διαφορά μισού λεπτού από τους αντιπάλους τους. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Δημήτρης Παύλος Μελάς-Στάθης Βαρδαξής (Porsche 911), με τους Αλέξανδρο Χριστοδούλου-Θανάση Σαμαρά με Lancia Delta Integrale 16V να είναι στην τρίτη θέση. Οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου (Ford Escort MKI) και Γιώργος Δελαπόρτας-Βαγγέλης Παναρίτης (Volkswagen Golf II) τους ακολουθούν.
Έξοδο είχαν οι Max Rendina-Emanuele Inglesi με το Skoda Fabia RS Rally2, ενώ από πρόβλημα στο τιμόνι του Ford Escort MKII δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου, οι οποίοι κάνοντας χρήση του κανονισμού Rally2 θα επιστρέψουν την Κυριακή.
Διοργανωτής του αγώνα είναι το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), με ονομαστικό χορηγό το myKTEO. Τον αγώνα στηρίζουν, επίσης η Seajets, η Coral AE, η Gallo SA, η Clevermedia, η Racing Star και οι 4Τροχοί. Στο πλευρό των οργανωτών βρίσκονται η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών. Το myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ, εκτός από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, αποτελεί τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων, τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Χώματος Ιστορικών αυτοκινήτων, καθώς και την τρίτη στροφή του Κυπέλλου Legends.
Tην Κυριακή 6 Οκτωβρίου, με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει 5 ακροπολικές ειδικές. Πρώτη διαδρομή της ημέρας και δεύτερη του αγώνα θα είναι η «Αγία Ευθυμία – myKTEO», με μήκος 10,04 χλμ. και ώρα έναρξης 09:03. Στις 10:14, τα πληρώματα θα αγωνιστούν στις αγαπημένες «Καρούτες – Clevermedia», μήκους 18,90 χλμ. και έπειτα θα επιστρέψουν στην Ιτέα για το μεσημεριανό 30λεπτο Service. Η συνέχεια περιλαμβάνει την επανάληψη των ειδικών διαδρομών «Αγία Ευθυμία – myKTEO» (ώρα έναρξης 12:54) και «Καρούτες – Clevermedia» (ώρα έναρξης 14:05), ενώ Power Stage του αγώνα θα είναι η «Άμφισσα – Seajets» (14,30 χλμ.) με ώρα έναρξης 16:30.
Ο τερματισμός θα διεξαχθεί στην Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας στις 17:10. Στον ίδιο χώρο, στις 19:00 θα λάβουν χώρα οι Απονομές. Τα αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα ανέρχονται σε 80,66 km, ενώ τα συνολικά χιλιόμετρα του myKTEO 11ου Φθινοπωρινού Ράλλυ είναι 325,61 km.
Να σημειωθεί πως ο αγώνας των Ιστορικών αυτοκινήτων (Πρωτάθλημα-Κύπελλο) περιλαμβάνει τις τρεις πρώτες ειδικές διαδρομές (Βωξίτες, Αγία Ευθυμία 1 και Καρούτες 1) του myKTEO 11ου Φθινοπωρινού Ράλλυ.
Τα πληρώματα των τριών αυτών θεσμών θα αγωνιστούν σε 37,42 χλμ. Να σημειωθεί πως η σειρά εκκίνησης του δεύτερου σκέλους είναι σύμφωνα με την κατάταξη του πρώτου σκέλους.