Μπουρλά εμβόλιο: 170 χρόνια Pfizer σε δύο λεπτά - Ο Άλμπερτ Μπουρλά κωδικοποιεί σε βίντεο το DNA της Pfizer
Τη νέα εταιρική ταυτότητα της Pfizer με το ανανεωμένο της λογότυπο, παρουσίασε στον λογαριασμό του, στο Twitter, ο CEO της φαρμακευτικής εταιρείας, Άλμπερτ Μπουρλά, εστιάζοντας στις αξίες που την έχουν οδηγήσει, σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας της. «Μετά από περισσότερα από 170 χρόνια πρόληψης και θεραπείας ασθενειών, η Pfizer μπήκε σε μια νέα εποχή - μια εποχή που εστιάζουμε εξαιρετικά στην επιστήμη μας και την αξία που προσφέρουμε στους ασθενείς» ανέφερε αρχικά ο κ. Μπουρλά. https://twitter.com/AlbertBourla/status/1346415806415052800?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1346415806415052800%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.protothema.gr%2Fworld%2Farticle%2F1081658%2Fbourla-etoimoi-na-kanoume-pragmatikotita-auto-pou-kapote-itan-adianoito%2F Και συνέχισε: «Στο επιτυχημένο μας λογότυπο, κωδικοποιούμε το DNA της εταιρείας - την ιστορία και το μέλλον της. Η νέα εταιρική ταυτότητα της Pfizer είναι μια ψηφιακή έκφραση της δέσμευσής μας για τη μετασχηματιστική δύναμη της επιστήμης. Είναι μια δυναμική αντανάκλαση του σκοπού μας. Η νέα ταυτότητα της εταιρείας μας, ερμηνεύει τον έλικα του DNA - του κώδικα και τη μηχανής της ανθρώπινης προοπτικής. Είναι ένα σαφές μήνυμα ότι η νέα Pfizer πρόκειται να τολμήσει πιο θαρραλέα, να ερευνήσει πιο βαθιά και να υποστηρίξει πιο παθιασμένα για να κάνει πραγματικότητα αυτό που κάποτε ήταν αδιανόητο».
Encoded within a successful emblem is a company’s DNA – its history, its future. @Pfizer’s new corporate brand identity is a digital-first expression of our commitment to the transformative power of science. It’s a dynamic reflection of our purpose. pic.twitter.com/vNqCgWus4w
— AlbertBourla (@AlbertBourla) January 5, 2021