Μπιγιονσέ: Βγαίνει από τα ρούχα της και μένει με τα εσώρουχα αναβιώνοντας θρυλική διαφήμιση του '80
Δεν πρόλαβε να ανακοινωθεί η συνεργασία της Μπιγιονσέ με διάσημο brand και ο τζίρος του άρχισε να ανεβαίνει.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Levi's στην οποία συμμετέχει η Μπιγιονσέ είναι μια διαφημιστική καμπάνια - φόρος τιμής στην θρυλική διαφήμιση 30 δευτερολέπτων της δεκαετίας του '80 στην οποία πρωταγωνιστούσε ο τραγουδιστής Νικ Κέιμεν.
Στην συγκεκριμένη διαφήμιση που ενθουσίασε τους θαυμαστές της τραγουδίστριας, αλλά και τους υπεύθυνους του διάσημου brand βλέπουμε την Μπιγιονσέ να επισκέπτεται έναν χώρο self service με πλυντήρια ρούχων, να βάζει με έναν κουβά νερό στο πλυντήριο, να βγάζει το τζιν της και να το βάζει στο πλυντήριο και να περιμένει μέχρι να πλυθεί το παντελόνι της διαβάζοντας εφημερίδα, ενώ την παρατηρούν ένας νεαρός άνδρας και δυο κορίτσια.
«Είναι τιμή μου να συνεργάζομαι με την Levi's. Το τζιν παντελόνι έχει συχνά ιδωθεί μέσα από τα μάτια ενός άνδρα σκηνοθέτη , επομένως αυτή η καμπάνια επανασχεδιασμού - με την Melina Matsoukas, που γιορτάζει την εμβληματική γυναικεία οπτική, είναι σημαντική για μένα. Ανυπομονώ να εξερευνήσω καινοτόμους τρόπους ώστε τα οράματά μας να ευθυγραμμιστούν με την ενδυνάμωση των γυναικών και την δύναμή τους» τόνισε η διάσημη τραγουδίστρια.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι μετά την είδηση της συνεργασίας τους, η μετοχή της Levi's ανέβηκε κατά 20%, η επισκεψιμότητα στα καταστήματά στις ΗΠΑ της αυξήθηκε κατά 20% αλλά και τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 1,2 εκατομμύρια δολάρια.