Μωραΐτης, Λαζόπουλος, Ακρίτα, τα παρατράγουδα ΣΥΡΙΖΑ δεν τελειώνουν
Τα παρατράγουδα του ΣΥΡΙΖΑ , εξελίσσονται με ενδιαφέρον και συμμετοχή celebrities. O υποστηρικτής του Στέφανου Κασσελάκη, γνωστός στιχουργός Νίκος Μωραΐτης, απευθυνόμενος με το μικρό του όνομα στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, εκπέμπει τελεσίγραφο: «Στέφανε, αν λοιπόν, δεν μπορείς να διαγράψεις τέσσερις υβριστές και σε τρέχουν από το ένα κομματικό όργανο στο άλλο, τι να αλλάξεις; Ασ’ το, αλλάζουμε εμείς και πάμε σπίτια μας, όπως 1.000.000 ψηφοφόροι που εγκατέλειψαν τον ΣΥΡΙΖΑ από το 2015 μέχρι σήμερα. »
Σε παρόμοια γραμμή ο Λάκης Λαζόπουλος, κάνει συστάσεις: «Σιγά το κόμμα, ένα απόκομμα, το οποίο έγινε κόμμα και… σιγά που θα φύγει ο Τσακαλώτος και θα κλάψουν, όλος ο κόσμος της Αριστεράς. Θα χάσουν το σακίδιο και θα τους πονέσει.»
Αυτοί οι ευχάριστοι κατά τα άλλα τύποι, δεν έχουν καταλάβει τι είναι. Είναι διάσημοι επειδή ο ένας γράφει ωραίους στίχους λαϊκών τραγουδιών και ο άλλος ήταν διασκεδαστής. Αυτό δεν σημαίνει ότι «οι οπαδοί», τους θεωρούν ιδεολογικούς και πολιτικούς καθοδηγητές. Και «πνευματικοί άνθρωποι» που περιφέρονται ως εξυπνάκηδες στους διαδρόμους της πολιτικής εξουσίας, δεν έχουν καλό τέλος.
Παρασκήνιο ένστολων
Μια και πλησιάζουν οι κρίσεις στις Ένοπλες Δυνάμεις και επειδή, εκτός απροόπτου, θα υπάρξουν αλλαγές και σε ψηλά επίπεδα, έχουν αρχίσει τα χτυπήματα «κάτω από την μέση». Στην πρώτη γραμμή βέβαια είναι οι διαδόσεις για «μεγάλα προβλήματα υγείας του τάδε», ή ακόμα και στοχευμένα «ο δεινά έχει καρκίνοι, κάνει χημειοθεραπείες. Δεν τον είδες πως αδυνάτισε».
Μαθαίνω μάλιστα ότι επειδή παίζονται πολλά χρήματα το επόμενο διάστημα, στους εξοπλισμούς, στο παιχνίδι των διαδόσεων έχουν μπει και ορισμένοι εκπρόσωποι εταιρειών, αλλά «τσιμπάνε» στις διαδόσεις (για να πω το πιο ανώδυνο) και δημοσιογράφοι που κινούνται περί το υπουργείο Άμυνας. Αν το έργο συνεχισθεί, θα επανέλθω με «ονόματα και διευθύνσεις»…
Νικήτας μαινόμενος
Ένα πουλάκι που κυκλοφορεί στο Μέγαρο Μαξίμου μου είπε πως εκεί που πάει να καταλαγιάσει η μουρμούρα των εκεί επιτελών για τα όσα είπε ο Νικήτας Κακλαμάνης σύμφωνα με τα οποία για να πας μπροστά τώρα στην ΝΔ πρέπει να έχεις περάσει από το ΠΑΣΟΚ, ο πρώην αντιπρόεδρος της Βουλής επανέρχεται. Έτσι, προχθές επανέλαβε παρόμοιες απόψεις, κάνοντας και πάλι «έξαλλους» κάποιους στο Μ. Μαξίμου….
Πάντως η άποψη του πρωθυπουργού είναι «αδιαφορία». Προς το παρόν.
Γραφικό δίδυμο
Έχει πέσει, λέει, από τα σύννεφα η Έλενα Ακρίτα, γιατί η ΝΕ των Βορείων Προαστίων του Σύριζα, την παραπέμπει στην Επιτροπή Δεοντολογίας του κόμματος γιατί στο… λαϊκό Ψυχικό που μένει, υποστήριξε στις δημοτικές εκλογές, υποψήφιο της ΝΔ. Είχε μάλιστα επιχειρηματολογήσει λέγοντας πως υποστηρίζει όποιον πιστεύει πως μπορεί να κάνει θετικά πράγματα για να βελτιώσει την ζωή στην γειτονιά της.
Πάντως δεν είναι μόνη. Προς υπεράσπιση της προσέτρεξε, μια γραφική φιγούρα ο Ευάγγελος Αντώναρος, ο οποίος όχι μόνον την στήριξε αλλά «τα έχωσε» κατά το κοινώς λεγόμενο και στους κομματικούς καρεκλοκένταυρους. Όποιος σπέρνει ανέμους θερίζει θύελλες, λέει ο λαός ή απλά «Όμοιος ομοίω….»
Μην ρωτάς
Γυναίκα βουλευτής, που μάλιστα τελευταία βγήκε πάλι στον «κομματικό αφρό» της Αριστεράς και την Προόδου, παραπονιόταν σε συνάδελφο της στο κόμμα, πως δεν βρίσκει ραντεβού για να ανανεώσει το μπότοξ της μια και «όλα τα ραντεβού είναι κλεισμένα».
Μάλιστα έλεγε πως πρέπει να γίνει σύντομα μια και χρειάζεται και καμμιά εβδομάδα δέκα μέρες «για να είναι εντάξει τα πράγματα» και πλησιάζουν γιορτές…
Η συνάδελφός της, από την οποία ζήτησε πληροφορίες αν ξέρει κάποιον που μπορεί να εμπιστευθεί και να έχει χρόνο, απέφυγε να την βοηθήσει μια και όπως είπε «δεν ασχολείται με αυτά». Μόνον που στην Βουλή, την έχουν δει τελευταία με «νέο τεντωμένο πρόσωπο»… Όλα αυτά τα άκουγαν καθήμενοι σε διπλανό τραπέζι δυο βουλευτές άλλου κόμματος, οι οποίοι και δεν έχασαν την ευκαιρία να τα μεταφέρουν. Εγώ το καταγράφω μήπως προσφερθεί αναγνώστης που είναι σχετικός, να λύσουμε το πρόβλημα.
Δουλειές για παρέες
Αν όλα πάνε καλά, η διαπραγμάτευση της μετοχής Trade Estates του Ομίλου Fourlis, θα αρχίσει αύριο Παρασκευή γιατί η πρεμιέρα μετακινήθηκε για περίεργους λόγους. Θα μου πείτε, ποιους ενδιαφέρει η είδηση; Προφανώς ενδιαφέρει τον Βασίλη Φουρλή που είχε την ιδέα να βάλει στο χρηματιστήριο ακίνητα που ήδη κατέχει και ενδεχομένως συγκεντρώσει κεφάλαια και αγοράσει κι άλλα. Μεταξύ μας, δεν μου αρέσει και πολύ η δουλειά επειδή, για να κερδίσει η εταιρεία πρέπει να πείσει το αφεντικό (με την άλλη ιδιότητα του εμπόρου) να δώσει μεγαλύτερο ενοίκιο στα ακίνητα της Trade Estates ή να πωλήσει τα ακίνητα αν ανεβαίνει η αξία τους πλήττοντας τον ενοικιαστή που είναι ο ίδιος. Μπλέξιμο.
Θα πείτε βέβαια και πως πείστηκαν έξυπνοι άνθρωποι όπως η Μαριάννα Λάτση, ο Ευτύχης Βασιλάκης, ο Απόστολος Ταμβακάκης να βάλουν κεφάλαια στην μετοχή; Όλοι αυτοί είναι μια παρέα φίλων που είπαν «ας το κάνουμε κι αυτό», και συνέχισαν την κουβέντα με άλλα ενδιαφέροντα θέματα επικαιρότητας. Βέβαια πολλές φιλίες χάλασαν για λιγότερα λεφτά.
Μεταφορές οχημάτων
Η αύξηση πωλήσεων οχημάτων διεθνώς φέρνει «χρυσές δουλειές» σε ναυτιλιακές εταιρείες που έχουν πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων. Είναι μάλιστα τόσο μεγάλη η έλλειψη των οχηματαγωγών, που αυτοκινητοβιομηχανίες μεταφέρουν καινούργια αυτοκίνητα από τον Ασία σε κοντέινερ. Φτάνουν πχ στον Πειραιά, μεταφορτώνονται στον σιδηρόδρομο ή σε φορτηγά και παίρνουν τον δρόμο για την Ευρώπη, ενώ άλλα μπαίνουν ξανά σε καράβια προς άλλα λιμάνια.
Αυτοί πάντως που χαίρονται περισσότερο είναι εφοπλιστές που κάνουν την δουλειά αυτή όπως οι «δικοί μας» Μελίνα Τραυλού και Εμανουέλε Γκριμάλντι. Επίσης κερδισμένη η Wallenius Wilhelmsen, στην οποία κυκλοφορεί ότι κατέχει σημαντικό πακέτο μετοχών ο Λεωνίδας Δημητριάδης Ευγενίδης. Η Wallenius έγραψε κέρδη 348 εκατ. δολ. το τρίτο τρίμηνο και αναμένεται να ξεπεράσει εφέτος το ένα δισεκατομμύριο καθαρά κέρδη.
Και επειδή οι δουλειές πάνε καλά, ο ναυτιλιακός όμιλος Neptune, της Μελίνας Τραυλού που είναι και πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, εξαγόρασε πλειοψηφικό πακέτο της «FERST Logistics», που ασχολείται με logistics της αυτοκινητοβιομηχανίας και έχει εγκαταστάσεις 400.000 τ.μ. και στόλο 30 φορτηγών.