Μια απίθανη συνωμοσία «είδε» ο Βελόπουλος με τη συσκευασία γάλακτος της ΔΕΛΤΑ
Ένα οργανωμένο σχέδιο αφαίρεσης της μητρικής φιγούρας από την οικογένεια, «είδε» ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, στη συσκευασία γάλακτος της ΔΕΛΤΑ.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει σε ανάρτηση στην πλατφόρμα Χ, η γαλακτοβιομηχανία άλλαξε την εμφάνιση της συσκευασίας με σκοπό να υπονομεύσει τη θέση της οικογένειας.
«Εξαφανίζουν τη μάνα παντού! Γιατί άραγε; Εμφανίζοντας στην ανάρτησή του την προηγούμενη συσκευασία όπου υπάρχει όλη η οικογένεια και τη νέα συσκευασία όπου υπάρχει μόνο ο μπαμπάς και η κόρη...»
Ποια είναι η αλήθεια
Όπως αναφέρουν τα ellinika hoaxes, η φωτογραφία που αναπαράγεται φαίνεται πως αφορά τη σειρά γάλακτος «μμμ Milk Οικογενειακό», στην έκδοση του ενός λίτρου, πλήρους λιπαρών. Πράγματι, σε ιστοσελίδα σούπερ μάρκετ βρίσκουμε να πωλείται ακριβώς αυτή η συσκευασία με τα ίδια χαρακτηριστικά.
Ωστόσο, αυτή δεν είναι η μοναδική συσκευασία γάλακτος που διαθέτει η εταιρεία. Η συγκεκριμένη συσκευασία αποτελεί κομμάτι της σειράς «μμμ Milk», στην οποία υπάρχουν ακόμη τέσσερις επιλογές, όπως φαίνεται και στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Στην φωτογραφία, όπως απεστάλη από την υπεύθυνη επικοινωνίας της DELTA FOODS SA κ. Παφίλη, φαίνονται όλες οι συσκευασίες της σειράς, πλήρες και ελαφρύ γάλα, σε ένα ή ενάμιση λίτρο, με ή χωρίς λακτόζη.
Από τα αριστερά προς τα δεξιά, βλέπουμε:
1. μία οικογένεια με πατέρα, μητέρα, γιο και κόρη
2. έναν πατέρα με την κόρη του
3. μία οικογένεια με πατέρα, μητέρα και δύο παιδιά
4. έναν πατέρα και μια μητέρα με ένα παιδί
5. ένα ζευγάρι μόνο του, χωρίς παιδιά
Τι απαντά η εταιρεία
Τα Ellinika Hoaxes επικοινώνησαν με εκπρόσωπο Τύπου της ΔΕΛΤΑ, η οποία απάντησε πως αυτή η αλλαγή, που έχει τεθεί σε ισχύ για περίπου δύο εβδομάδες, δεν αποτελεί κάποια δήλωση ως προς τα οικογενειακά πρότυπα. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, σκοπός της ανανέωσης ήταν «να απεικονίσουμε όσες περισσότερες στιγμές μιας ελληνικής οικογένειας».