Μετρό Θεσσαλονίκης: Τι λένε οι επιχειρήσεις για τους πρώτους μήνες λειτουργίας του
Θεωρούν ότι θα ευνοηθεί περισσότερο η αγορά του κέντρου – Τι λένε για το FlyOver.

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ
Μία στις δυο επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης (το 53%) θεωρεί ότι, από την μέχρι στιγμής εμπειρία, η έναρξη λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης δεν έφερε κάποια αξιόλογη μεταβολή στις αγορές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του ΕΒΕΘ που παρουσιάστηκαν σήμερα.
Διαβάστε περισσότερα για την έρευνα του ΕΒΕΘ για τη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ