Meta: Το ελληνικό όνομα που επέλεξε ο Ζάκερμπεργκ
Meta: Mε μια ελληνική λέξη περνά στη νέα εποχή του Facebook ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, που αποφάσισε να αλλάξει την ονομασία της εταιρείας του, προκαλώντας συζητήσεις.
Πρόκειται για την ελληνική λέξη «μετά» που επέλεξε για να δείξει ότι «υπάρχουν ακόμη πολλά να γίνουν». Ο ιδρυτής του Facebook τόνισε πως η εταιρεία του μετονομάζεται σε Meta, σε μια προσπάθεια να περιλάβει το όραμά της για την εικονική πραγματικότητα στο μέλλον – αυτό που ο Ζάκερμπεργκ αποκαλεί «μετασύμπαν».
Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook έχει περιγράψει το «μετασύμπαν» ως ένα «εικονικό περιβάλλον», στο οποίο μπορεί κανείς να μπει αντί να κοιτάει απλώς στην οθόνη.
REUTERS
«Η εταιρεία μας είναι πλέον η Meta»
«Μάθαμε πολλά, αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα», σχολίασε ο Ζάκερμπεργκ, κρίνοντας ότι είναι πλέον καιρός «να οικοδομήσουμε το επόμενο κεφάλαιο».
Η ανακοίνωση αυτή έγινε αφού την προηγούμενη μιάμιση ώρα ο Ζάκερμπεργκ παρουσίαζε το metaverse, το «μετασύμπαν» που σύμφωνα με τον ίδιο συνιστά το μέλλον του Ίντερνετ, μετά τους υπολογιστές και τα κινητά τηλέφωνα, στο οποίο οι άνθρωποι θα έχουν πρόσβαση για να αλληλεπιδρούν, να εργάζονται ή να ψυχαγωγούνται μέσω της τεχνολογίας (π.χ. γυαλιά ή κράνη εικονικής και ενισχυμένης πραγματικότητας).
Meta: Τι είναι το Metaverse
Το Metaverse είναι ένας συλλογικός εικονικός κοινόχρηστος χώρος, στον οποίο οι άνθρωποι μπορούν να παίζουν, να εργάζονται και να επικοινωνούν, χρησιμοποιώντας headsets εικονικής πραγματικότητας. Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ το έχει χαρακτηρίσει ως ένα «ενσωματωμένο internet όπου αντί απλά να βλέπεις το περιεχόμενο, ζεις μέσα σε αυτό».
Ο ιδρυτής του Facebook με ανάρτησή του εξηγεί τη νέα σελίδα στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας.
«Όταν ξεκίνησα το Facebook, πληκτρολογούσαμε ως επί το πλείστον κείμενο σε ιστοσελίδες. Όταν αποκτήσαμε τηλέφωνα με κάμερες, το διαδίκτυο έγινε πιο οπτικό και κινητό. Καθώς οι συνδέσεις γίνονταν ταχύτερες, το βίντεο έγινε ένας πλουσιότερος τρόπος να μοιραζόμαστε εμπειρίες» αναφέρει.
Και προσθέτει: «η επόμενη πλατφόρμα θα είναι ακόμη πιο καθηλωτική – ένα ενσώματο διαδίκτυο όπου θα είστε μέσα στην εμπειρία, όχι απλώς θα την κοιτάτε. Το αποκαλούμε αυτό metaverse και θα αγγίξει κάθε προϊόν που κατασκευάζουμε» συνέχισε. «Από εδώ και στο εξής, θα είμαστε πρώτα στο metaverse, όχι στο Facebook. Αυτό σημαίνει ότι με την πάροδο του χρόνου δεν θα χρειάζεστε λογαριασμό στο Facebook για να χρησιμοποιήσετε τις άλλες υπηρεσίες μας» τονίζει.
https://www.youtube.com/watch?v=Uvufun6xer8