Μετά τη στήριξη του Έλον Μασκ, ο Τραμπ άλλαξε γνώμη για τα ηλεκτρικά οχήματα
Τα μηνύματα στήριξης του Μασκ φαίνεται πως έφεραν τη «στροφή» του πρώην Προέδρου των ΗΠΑ στο θέμα της ηλεκτροκίνησης.
Ο πρώην Πρόεδρος, Ντόναλντ Τραμπ, δήλωσε ότι «δεν έχει άλλη επιλογή» από το να στηρίξει τα ηλεκτρικά οχήματα, μετά την ανοιχτή στήριξη του Έλον Μασκ. Βέβαια, στη συνέχεια της ομιλίας του άσκησε δριμεία κριτική στη βιομηχανία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων…
Ο Έλον Μασκ είναι εδώ και χρόνια φανατικός υποστηρικτής της ηλεκτροκίνησης, με την εταιρεία του, την Tesla, να έχει ανοίξει το δρόμο για τη συγκεκριμένη βιομηχανία, κάτι που στο παρελθόν είχε κάνει το Μασκ πολύ αγαπητό στους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για το περιβάλλον και που είναι Φιλελεύθεροι ή συχνά προέρχονται από την αριστερά.
Όμως, πρόσφατα έχει εκφράσει τη στήριξή του σε πιο συντηρητικές πολιτικές, ειδικά όσον αφορά το θέμα της ελευθερίας της έκφρασης. Το 2022, ο Μασκ αγόρασε το Twitter, το οποίο στη συνέχεια μετονόμασε σε Χ, και έχει έκτοτε διαλύσει τα τμήματα που επόπτευαν τη ρητορική μίσους και είχαν ως στόχο να εξαλείψουν το μίσος, αλλά και την παραπληροφόρηση στην πλατφόρμα.
Μετά την απόπειρα δολοφονίας εναντίον του, ο Μασκ εξέφρασε τη στήριξή του για τον Ντόναλντ Τραμπ, όμως στη συνέχεια διέψευσε τις πληροφορίες ότι θα δώριζε 45 εκατομμύρια δολάρια το μήνα στην προεκλογική του εκστρατεία.
Όμως, τα μηνύματα στήριξης του Μασκ στον Τραμπ έκαναν τον πρώην Πρόεδρο – και πρώην φανατικό αρνητή της κλιματικής κρίσης – να δηλώσει σε προεκλογική εκστρατεία ότι υποστηρίζει τα ηλεκτρικά οχήματα, ωστόσο πιστεύει ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν πρόσβαση και στα συμβατικά αυτοκίνητα.
Και παρότι διευκρίνισε ότι δεν έχει άλλη επιλογή από το να ταχθεί υπέρ των ηλεκτρονικών αυτοκινήτων, διευκρίνισε ότι η συγκεκριμένη βιομηχανία αποτελεί μόνο ένα «μικρό κομμάτι» της αυτοκινητοβιομηχανίας, συνολικά.
Επιθέσεις στην κυβέρνηση Μπάιντεν για τη νομοθεσία που «ευνοεί» τα ηλεκτρικά οχήματα
Βέβαια, στο παρελθόν, ο Τραμπ έχει επανειλημμένως επιτεθεί στην κυβέρνηση Μπάιντεν για τη νομοθεσία που ευνοεί την αγορά και χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, μεταξύ τους και την απόφαση να αυξηθούν οι συγκεκριμένες πωλήσεις στο 50% των συνολικών οχημάτων έως το 2030.
Επίσης, ο Τραμπ έχει ασκήσει κριτική για το κόστος εγκατάστασης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε ολόκληρη τη χώρα. Ενώ υποστήριξε – λέγοντας ψέματα βέβαια – ότι η κυβέρνηση κατασκεύασε οκτώ πεδία φορτιστών σε Μεσοδυτικές Πολιτείες, με κόστος 9 δισεκατομμύρια δολάρια.
Γενικώς, κατά καιρούς παρουσιάζει διάφορες λανθασμένες εκτιμήσεις για το πόσο θα κοστίσει η εγκατάσταση φορτιστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ολόκληρη τη χώρα έχοντας μάλιστα φτάσει και σε ποσά που προκαλούν γέλιο, όπως 12 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με το Politico, το νομοσχέδιο που ψηφίστηκε και από τα δύο κόμματα στο Κογκρέσο περιλαμβάνει και κόστος 7,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την εγκατάσταση χιλιάδων φορτιστών σε ολόκληρη τη χώρα.