Μέγκαν Μάρκλ: «Θύμα» των δασμών του Τραμπ το νέο επιχειρηματικό της βήμα
Η ίδια εξήγησε ότι η νεοσύστατη εταιρεία της, εδρεύει στο Λος Άντζελες και έτσι εκτιμά ότι οι δασμοί που επιβάλλει ο Τραμπ δεν θα επηρεάσουν τις τιμές

Eκτός… ελέγχου βρίσκεται πλέον η οικονομική αναμέτρηση μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας. Ο Τραμπ ανακοίνωσε πως αυξάνει ακόμα περισσότερο τους δασμούς των ΗΠΑ σε βάρος των εισαγωγών από την Κίνα, ορίζοντας τους στο αστρονομικό ποσοστό του 125% έναντι του 104% που είχε ορίσει μία μέρα μόλις πριν, δηλαδή χθες.
Kαι ενώ εταιρείες κολοσσοί εκφράζουν φόβους ότι οι πωλήσεις τους θα μειωθούν κατακόρυφα, η Μέγκαν Μάρκλ μέσα σε αυτό το κλίμα αποφάσισε να λανσάρει τη σειρά προϊόντων του «As Ever» η οποία έλαβε συντριπτικά θετική υποδοχή από τις πρώτες κιόλας ώρες.
«Νομίζω ότι σε οποιαδήποτε περίοδο, οι άνθρωποι εξακολουθούν να θέλουν πράγματα που μπορούν να τους φέρουν χαρά», είπε η Μέγκαν Μαρκλ κατά τη διάρκεια της συνέντευξης στο περιοδικό Fortune, απαντώτας σε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα του νέου της lifestyle brand «As Ever» και το κατά πόσο μπορούν να επηρεαστούν από τον οικονομικό «πόλεμο» του προέδρου των ΗΠΑ.
To As Ever περιλάμβανε προϊόντα όπως μαρμελάδα βατόμουρου, μείγμα για μπισκότα και κρέπες, ποικιλίες τσαγιού και μέλι αγριολούλουδου. Οι τιμές κυμαίνονταν από 12 έως 28 δολάρια.
Η ίδια εξήγησε ότι η νεοσύστατη εταιρεία της, εδρεύει στο Λος Άντζελες και έτσι εκτιμά ότι οι δασμοί που επιβάλλει ο Τραμπ δεν θα επηρεάσουν σημαντικά τις τιμές των προϊόντων της και άρα το καταναλωτικό κοινό θα εξακολουθεί να τα προμηθεύεται χωρίς περαιτέρω επιβάρυνση, τουλάχιστον για την ώρα.
«Προς το παρόν, όλα τα προϊόντα μας κατασκευάζονται στις ΗΠΑ, επομένως δεν αναμένουμε ότι οι δασμοί θα μας επηρεάσουν άμεσα», συνέχισε η δούκισσα του Σάσεξ.
Ανεξάρτητα από τους δασμούς όμως, η σύζυγος του πρίγκιπα Χάρι διευκρίνισε ότι πολύ πριν προχωρήσει σε αυτό το νέο επιχειρηματικό βήμα είχε αποφασίσει ότι οι τιμές θα είναι λογικές για είναι και προσιτές σε όλους, ενώ όπως είπε δεν διαπραγμεύτηκε ποτέ την ποιότητα των πρώτων υλών που θα χρησιμοποιούσε.
«Όμως, καθώς εξετάζουμε το ευρύτερο πλαίσιο για το πώς αυτό θα επηρεάσει τον καταναλωτή καθημερινά, είμαι ευγνώμων που όταν αποφάσισα να φτιάξω αυτό το brand, έλαβα υπόψιν μου ότι έπρεπε να είναι προϊόντα με κύρος και ταυτόχρονα να είναι προσιτά στον κόσμο», πρόσθεσε.