Μαλέα: Η απάντηση στην σκληρή κριτική της Διαμαντάκου «Μιλάνε τα διψήφια ποσοστά τηλεθέασης»
Η Πόπη Διαμαντάκου είχε πει: «Φτωχή παραγωγή που θυμίζει ΕΡΤ προ 30ετίας».

Για την κριτική της Πόπης Διαμαντάκου που μίλησε με υποτιμητικά λόγια για την σειρά της ΕΡΤ «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», ρωτήθηκε η Όλγα Μαλέα που σκηνοθέτησε την σειρά και έδωσε την δική της απάντηση:
«Είναι μεγάλη τιμή που η σειρά «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» επιλέχθηκε να προβληθεί στο φεστιβάλ Βερολίνου. Πάλευα εφτά χρόνια γι’ αυτή τη σειρά. Η Ελένη Ράντου ήταν από τις πρώτες που προσέγγισα. Η ίδια επέλεξε τον πιο δύσκολο και αντιπαθητικό ρόλο. Επέλεξε να υποδυθεί τη μητέρα της Κάλλας, γιατί της θυμίζει τη μάνα της» είπε αρχικά.
Και συνέχισε: «Είναι δικαίωμά της να το λέει. Ζούμε σε δημοκρατία και ο καθένας εκφράζει τη γνώμη του. Δεν ήταν κριτική, αλλά άποψη. Συμφωνώ ότι η σειρά ήθελε περισσότερα εξωτερικά γυρίσματα. Δεν συμφωνώ με το σχόλιό της για την παραγωγή. Μιλάνε τα εκατομμύρια views και τα διψήφια ποσοστά τηλεθέασης» τόνισε.
Η Πόπη Διαμαντάκου είχε γράψει
«Η Μαρία που έγινε...χαμένη ευκαιρία...
Πάντως για Κάλλας έστω και στα πρώτα της βήματα σε μια Ελλάδα φτωχή, υπό τον ζυγό των κατακτητών, η «Μαρία» της ΕΡΤ δεν δείχνει νά' χει τα προσόντα. Γιατί το όνομα Κάλλας προφανώς και δεν αρκεί για να δώσει λάμψη σε μια φτωχή παραγωγή που θυμίζει ΕΡΤ προ 30ετίας και βάλε.
Κρίμα γιατί ήταν ευκαιρία να δώσει δυναμικό καλλιτεχνικό παρόν η ΕΡΤ με μια παραγωγή υψηλών προδιαγραφών, να την προσέξουν και στο εξωτερικό και να βάλουμε τα γυαλιά στο Χόλιγουντ και την Τζολί, που δεν κατάφερε κι αυτή αλλο απ' το να παλεύει ανεπιτυχώς επί δύο ώρες μπας και πάρει το Όσκαρ. Η σκηνοθεσία επιεικώς διεκπεραιωτική (κρίμα γιατί η Μαλέα στα «Καλύτερά μας χρόνια» μας άρεσε). Οι εξωτερικές σκηνές τόσο προχειρες που προκαλούν θυμηδία».