Μα γιατί αντιδρούν στην αξιολόγηση οι εκπαιδευτικοί αφού υπάρχει το Cheerleading
Αρχικά να επισημάνω ότι αυτό το μπαράζ δικαστικών αγωγών της Υπουργού Παιδείας κατά των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών πρώτα από όλα καταδεικνύει ένα αγεφύρωτο χάσμα επικοινωνίας.
Εκπληκτικό πραγματικά να επιλέγεις αντί της πολιτικής διαχείρισης, τις διώξεις όταν μάλιστα για παράδειγμα στην ΟΛΜΕ πρόεδρος είναι ο μετριοπαθής και γαλάζιος ως προερχόμενος από τη ΔΑΚΕ Θεόδωρος Τσούχλος.
Τόσο αυτός όσο και οι άλλοι συνδικαλιστές των άλλων παρατάξεων είχαν συμφωνήσει στην αξιολόγηση που εισαχθεί επί υπουργίας Γαβρόγλου, όμως οι αλλαγές Κεραμέως τορπίλισαν τη συναίνεση των εκπαιδευτικών.
Ποια είναι όμως τα σημεία στα οποία διαφωνούν;
Εκτιμούν ότι η επιλογή της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων έχει άλλη στόχευση: Την κατηγοριοποίηση των σχολείων με μία ποσοτική αποτίμηση με βαθμολογική κλίμακα της κάθε τάξης, της κάθε δράσης, του κάθε σχολείου χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν η αφετηρία και τα δεδομένα κάθε σχολικής μονάδας κάθε Δήμου κάθε γειτονιάς.
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι σε δεύτερο πλάνο και σε αυτή οι συνδικαλιστικές οργανώσεις δεν είναι τόσο αρνητικές.
Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης υπεραπλουστεύουν τις αντιδράσεις λέγοντας ένα ξερό "Οι εκπαιδευτικοί απεργούν γιατί είναι αντίθετοι στην αξιολόγηση" χωρίς να εμβαθύνουν στα θολά σημεία που προκαλούν και τις αντιδράσεις.
Το γεγονός ότι οι διευθυντές των σχολείων πρέπει να μπουν στη διαδικασία αναζήτησης χορηγιών (!) και λίγο-πολύ θα αξιολογούνται για τα αποτελέσματα ουδείς το αναλύει.
Πραγματικά θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσες χορηγίες θα συγκεντρώσει ο διευθυντής ενός δημοτικού σχολείου στο Ψυχικό και πόσες ο διευθυντής ενός σχολείου στο Πέραμα. Είναι προφανές ότι αν σε ένα σχολείο υπάρχουν γονείς με προσβάσεις και οικονομική επιφάνεια το σχολείο Θα βελτιώνεται, αν όχι, φευ...
Βέβαια όσοι διευθυντές ή σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων δεν είναι καλοί στις πωλήσεις και δεν μπορούν να βρουν χορηγίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Τσιρλίντινγκ που εισήγαγε πέρσι στα σχολεία μέσω κορονοϊού το υπουργείο! Όποιος έχει τους καλύτερους χορευτές ή χορεύτριες θα βρίσκει σίγουρα χορηγούς και έτσι το σχολείο θα προοδεύει με τα πολύχρωμα πον πον να δίνουν εμμέσως τη λύση στον πονοκέφαλο της αξιολόγησης μια σχολικής μονάδας.
[caption id="attachment_1864784" align="alignnone" width="247"] Η περσινή εγκύκλιος για το Τσιρλίντινγκ στα σχολεία από την Διαύγεια[/caption]
Δεν ξέρω αν είναι για γέλια ή για κλάματα (με όλο το σεβασμό όλων στο cheerleading που είναι ένα θεσμοθετημένο και αγαπητό άθλημα με αξιοπρεπείς αθλητές και αθλήτριες.)
Και μέσα σε αυτό τον αχό της μάχης Κεραμέως συνδικαλιστών έφτασε το μεσημέρι της Παρασκευής 8 Οκτωβρίου στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία των σχολείων ένα excel σύμπτυξης τμημάτων ελλείψει καθηγητών. Αντί να προσληφθούν δηλαδή καθηγητές μειώνονται τμήματα ή συγχωνεύονται με περισσότερους μαθητές αριθμητικά πλέον στις τάξεις. Μάλλον αποτυχία του νόμου 4823/2021 καταδεικνύει αυτή η εξέλιξη.
Και αυτά τα σχολεία θα περνάει αύριο μεθαύριο "ο κύριος επιθεωρητής" να τα βαθμολογεί από το 1 έως το 10 τόσο για το εκπαιδευτικό έργο που παρέχεται όσο και για τις χορηγίες που θα έχουν συγκεντρώσει!