Louis Vuitton: Προχωρά σε αυξήσεις τιμών στις ΗΠΑ – Πόσο θα κοστίζει η δημοφιλής τσάντα Neverfull GM
Μετά την εφαρμογή δασμών 10% στα προϊόντα που προέρχονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η Louis Vuitton προχώρησε σε αύξηση της τιμής μίας από τις πιο δημοφιλείς τσάντες της στις Ηνωμένες Πολιτείες, μετά την επιβολή δασμών 10% στα προϊόντα που εισάγονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Συγκεκριμένα, η τσάντα Neverfull GM με μονόγραμμα από καμβά κοστίζει πλέον 2.200 δολάρια στην επίσημη αμερικανική ιστοσελίδα της εταιρείας — 100 δολάρια περισσότερα σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα, γεγονός που αντιστοιχεί σε αύξηση τιμής κατά 4,8%.
Ο αναλυτής της Bernstein, Luca Solca ανέφερε σε σημείωμά του ότι η Louis Vuitton έχει αυξήσει κατά μέσο όρο τις τιμές των τσαντών της στις ΗΠΑ κατά 3,6%. Παρ’ όλα αυτά, επισήμανε ότι αρκετά προϊόντα διατηρούν τις ίδιες τιμές, γεγονός που μπορεί να υποδηλώνει ότι κατασκευάζονται εντός των ΗΠΑ — όπου η εταιρεία διαθέτει τρία εργαστήρια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες αντιστοιχούσαν στο 24% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου LVMH το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Οι δασμοί Τραμπ φέρνουν «εκτόξευση» στις τιμές
Όμιλοι ειδών πολυτελείας, όπως ο LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, έχουν ήδη προειδοποιήσει ότι οι τιμές αναμένεται να αυξηθούν, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι επιπτώσεις των νέων δασμών που επιβλήθηκαν στις αρχές του μήνα.
Η οικονομική διευθύντρια του ομίλου, Cécile Cabanis, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι τα εμπορικά σήματα της LVMH επωφελούνται από την ισχυρή τιμολογιακή τους θέση. Ωστόσο, όπως τόνισε, δεν θα υπάρξει μία ενιαία στρατηγική για όλες τις μάρκες. Οι τιμές θα διαμορφώνονται ανάλογα με τη φύση της μάρκας και την κατηγορία προϊόντων.
Παρόλο που ο όμιλος LVMH δεν δημοσιοποιεί ξεχωριστά στοιχεία για κάθε μάρκα, η Louis Vuitton παραμένει το ισχυρότερο brand του, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 25% των συνολικών εσόδων και πάνω από το 50% των κερδών, σύμφωνα με εκτιμήσεις της HSBC.
Η Louis Vuitton, γνωστή κυρίως για τις εμβληματικές τσάντες με το μονόγραμμα, φέρεται να κατέγραψε πωλήσεις ύψους 21,6 δισεκατομμυρίων ευρώ (περίπου 24,5 δισ. δολάρια) το περασμένο έτος, σύμφωνα με την HSBC, γεγονός που την καθιστά τη μεγαλύτερη εταιρεία πολυτελούς μόδας παγκοσμίως.
Τέλος, η Hermès International SCA ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ότι από την 1η Μαΐου θα προχωρήσει σε αυξήσεις τιμών στις ΗΠΑ, σε μια ανάλογη προσπάθεια κάλυψης των νέων δασμών. Ωστόσο, οι τελικές λεπτομέρειες της νέας τιμολογιακής πολιτικής δεν έχουν ακόμη δημοσιοποιηθεί.