Louis Vuitton: Mε τον Μέσι απαντά στους διαδηλωτές που εισέβαλαν στα γραφεία της στο Παρίσι [vid]
Το απόγευμα της Μεγάλης Πέμπτης, εξαγριωμένοι Γάλλοι διαδηλωτές, που διαμαρτύρονταν ενάντια στα σχέδια του προέδρου Εμανουέλ Μακρόν για τη μεταρρύθμιση του συνταξιοδοτικού, εισέβαλαν στα κεντρικά γραφεία του πολυτελούς οίκου μόδας «Louis Vuitton» στο Παρίσι, στη Λεωφόρο Montaigne στα Ιλίσια Πεδία.
Σχεδόν 24 ώρες αργότερα, ο γαλλικός οίκος μόδας «Louis Vuitton» δημοσιοποίησε τη διαφημιστική του καμπάνια, η οποία αφορά στη νέα ταξιωτική σειρά και φέρει το όνομα «Ορίζοντας» με πρωταγωνιστή τον Λιονέλ Μέσι.
https://www.youtube.com/watch?v=822uxjVURn8&t=1s
Tο timing, ενδεχομένως, δεν είναι και το καλύτερο, καθώς ο Αργεντινός μετά τον αποκλεισμό της Παρί στο Champions League όχι απλά δεν είναι αγαπητός στη Γαλλία, αλλά θεωρείται σχεδόν ανεπιθύμητος από τους οπαδούς της ομάδας, ωστόσο για τη Louis Vuitton παραμένει ένας από τους κορυφαίους πρεσβευτές της.
Μέσα από τον φακό του Glen Luchford, ο «Πούλγκα» απαθανατίζεται καθ' οδόν για τον επόμενο προορισμό του, κρατώντας πάντα στα χέρια του μια αποσκευή από τη νέα σειρά (ενώ υπάρχει μέχρι και μπάλα ποδοσφαίρου με το λογότυπο της φίρμας), αλλά αποφεύγοντας να ξεκαθαρίσει ποια θα είναι η επόμενη στάση του.
Θα παραμείνει στο Παρίσι; Θα επιστρέψει στη Βαρκελώνη και την αγαπημένη του Μπαρτσελόνα; Θα επιλέξει έναν νέο προορισμό και ποιος θα είναι αυτός (το MLS στις ΗΠΑ ή τα απίστευτα λεφτά που του δίνουν στη Σαουδική Αραβία);
Ο Μέσι με ντρίμπλες σαν κι αυτές που τον έκαναν διάσημο απέφυγε τις κακοτοπιές. Για την ακρίβεια, τα αφήνει όλα ανοικτά και επικαλείται το θέλημα του Θεού.
«Ο ορίζοντας σημαίνει να κοιτάζω προς το μέλλον, να αφήνω τη φαντασία μου να με ταξιδεύει και να πετάω. Να σκέφτομαι τι μπορεί να έρθει, τι μπορεί να συμβεί, να φαντάζομαι λίγο απ' όλα» λέει στο διαφημιστικό σποτ ο Αργεντίνος άσος και συμπληρώνει:
«Δεν ξέρω τι ακολουθεί, τι μου επιφυλάσσει το μέλλον. Μου αρέσει να φαντάζομαι, να σκέφτομαι πράγματα που θα μπορούσαν να συμβούν, αλλά πραγματικά δεν ξέρω ποιο θα είναι το μέλλον μου. Ό,τι θέλει ο Θεός να γίνει, θα γίνει»
Η καμπάνια της Louis Vuitton, μέσα σε ελάχιστες ώρες έγινε viral, δικαιώνοντας την επιλογή της εταιρείας και θυμίζοντας τον πάταγο που είχε προκαλέσει η προηγούμενη διαφημιστική εκστρατεία της, όταν λίγες ημέρες πριν από τη σέντρα στο Μουντιάλ του Κατάρ, παρουσίασε μαζί Λιονέλ Μέσι και Κριστιάνο Ρονάλντο να παίζουν σκάκι σε μια ειδικά σχεδιασμένη βαλίτσα του γαλλικού οίκου.