Louis Vuitton: Γιορτάζει τη συνεργασία του με τη Yayoi Kusama και πλημμυρίζει με χρωματιστές βούλες διάσημα αξιοθέατα
Louis Vuitton: Η εμβληματική καλλιτέχνιδα είχε συνεργαστεί ξανά με τον οίκο πριν από 13 χρόνια. Η Γιαπωνέζα δημιουργός είναι διάσημη για τις ιδιαίτερες κουκκίδες της και θα ζωντανέψει τις τσάντες Keepall, Neverfull, Papillion και Speedy, με τον δικό της τρόπο. Τις χαρακτηριστικές τελείες της Kusama θα της δούμε στη νέα συλλογή με τσάντες, κοσμήματα και φυσικά στις νέες δημιουργίες του Γαλλικού Οίκου. Ο οίκος Louis Vuitton αρχικά, για την παρουσίαση της συνεργασίας με τη Γιαπωνέζα καλλιτέχνιδα γέμισε με billboards το Τόκιο, που είχαν το πρόσωπο της Yayoi Kusama, αλλά και τις διάσημες κολοκύθες της, σε μια εντυπωσιακή 3D διαφήμιση. Στη συνέχεια και στο πλαίσιο προώθησης της συνεργασίας στη Νέα Υόρκη, ο γαλλικός οίκος τοποθέτησε μια... animatronic εκδοχή της 93χρονης καλλιτέχνιδας στη βιτρίνα - θεσμό στο κατάστημά της στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης. Τώρα περνά σε άλλο επίπεδο χρησιμοποιώντας την επαυξημένη πραγματικότητα. Έτσι ο ο γαλλικός οίκος κάλυψε τον Πύργο του Άιφελ, το Άγαλμα της Ελευθερίας, την Αψίδα του Θριάμβου, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και την Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου με τις διάσημες βούλες. Η καμπάνια δημιουργήθηκε με τη χρήση των φακών Landmarker Lenses της Snap. Οι χρήστες του Snapchat σε ορισμένες παγκόσμιες πρωτεύουσες μπορούν να ανοίξουν την εφαρμογή, να μεταβούν στη σελίδα της Louis Vuitton ή να κάνουν αναζήτηση στους φακούς και να επιλέξουν το αξιοθέατο μπροστά τους για να δουν τις κόκκινες, κίτρινες, μπλε, πράσινες και λευκές κουκκίδες της Kusama να εμφανίζονται στην οθόνη.
O Pierre Castillon, διευθυντής ψηφιακών μέσων της Louis Vuitton, δήλωσε ότι η συνεργασία με τη Snap επιτρέπει στη μάρκα να «επεκτείνει τη δημιουργικότητά μας μέσω μιας νέας τεχνολογικής παιδικής χαράς, όπως ακριβώς κάναμε και φυσικά στα καταστήματά μας». Και φυσικά ανοίγοντας την οπτική του κοινού της σε νεαρότερες ηλικίες που χρησιμοποιούν έντονα την εφαρμογή του Snap.Louis Vuitton réinvente la façade de sa boutique aux Champs-Élysées, pour célébrer sa nouvelle collaboration avec l’artiste japonaise Yayoi Kusama ? pic.twitter.com/PDJIZD8v2K
— Views (@viewsfrance) January 9, 2023