Λίντα Γιακαρίνο: Ποια είναι η νέα CEO του Twitter που θα αναλάβει διάδοχος του Μασκ
Λίντα Γιακαρίνο: Ο ίδιος ο Έλον Μασκ την ανακοίνωσε αρχικά χωρίς να την κατονομάσει.
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, η διάδοχος του Μασκ είναι Linda Yaccarino (Λίντα Γιακαρίνο). Πλέον ο επικεφαλής του twitter θα έχει τον ρόλο του Chief Technology Officer, επικεφαλής τεχνολογίας.
Ο Μασκ είχε αναλάβει τα ηνία του Twitter στα τέλη Οκτωβρίου, μετά την εξαγορά του.
Η 59χρονη Γιακαρίνο θεωρείται βετεράνος της τηλεοπτικής διαφημιστικής βιομηχανίας, η οποία πέρασε ένα μεγάλο μέρος της καριέρας της στις τηλεοπτικές δραστηριότητες της WarnerMedia προτού ενταχθεί στην NBCUniversal την περασμένη δεκαετία. Έχει γίνει γνωστή για την ενασχόληση της στην εξεύρεση τρόπων μέτρησης της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης.
Γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1963, έχει δύο αδερφές ενώ πολλά δημοσιεύματα υποστηρίζουν ότι είναι μία Αμερικανίδα με ιταλικές ρίζες. Είναι παντρεμένη και μητέρα μιας κόρης. Η έδρα της είναι στην «πόλη που δεν κοιμάται ποτέ», όπως αναφέρει το πρακτορείο «Bloomberg».
Ο Μασκ και η Γιακαρίνο έχουν κάνει κοινές εμφανίσεις σε διάφορες εκδηλώσεις της βιομηχανίας της τεχνολογίας και επίσης η Γιακαρίνο έχει κάνει κατά καιρούς θετικές δηλώσεις για τον Νοτιοαφρικανό δισεκατομμυριούχο.
Επιπλέον, η εταιρεία στην οποία είναι μεγαλοστέλεχος η Γιακαρίνο, η NBCU, συνεργάζεται σε διάφορα επίπεδα με το Twitter.
https://youtu.be/ypZNWjPpOuI
Ποια είναι η Λίντα Γιακαρίνο
«Πίσω από κάθε εκπομπή, σε κάθε οθόνη, υπάρχει μια ολόκληρη οικονομική και τεχνολογική υποδομή. Κανείς δεν έχει μεγαλύτερο ρόλο στη διαμόρφωσή της από τη Λίντα Γιακαρίνο. Κάθε μέρα η Γιακαρίνο μεταμορφώνει το οικοσύστημα premium video αξίας 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων», αναφέρει το προοφίλ της Γιακαρίνο στο Linkedin.
H Γιακαρίνο εργάζεται στην NBCUniversal ως επικεφαλής διαφήμισης για περισσότερο από μια δεκαετία, προερχόμενη από την Turner Entertainment, όπου εργάστηκε για 19 χρόνια, οδηγώντας τις πωλήσεις διαφήμισης του δικτύου στο ψηφιακό μέλλον. Είναι απόφοιτος του Penn State University, με σπουδές σε Liberal Arts και επικοινωνία. Τον περασμένο μήνα η Γιακαρίνο συναντήθηκε με τον Μασκ σε συνέδριο στο Μαϊάμι, όπου ενθάρρυνε το ακροατήριο να τον υποδεχθεί με χειροκροτήματα και εξήρε το εργασιακό του ήθος. Τα τελευταία χρόνια ηγήθηκε των προσπαθειών για την επέκταση των πηγών εσόδων από το ηλεκτρονικό εμπόριο και την επανεκτίμηση του τρόπου με τον οποίο η τηλεοπτική βιομηχανία μετρά το μέγεθος του κοινού για τους διαφημιστές.
Ως πρόεδρος της Global Advertising and Partnerships, αποτελεί τη στρατηγική και επιχειρησιακή γέφυρα στο σύνολο των παγκόσμιων δικτύων, ιδιοκτησιών και επιχειρηματικών μονάδων της NBCUniversal. Είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση του κορυφαίου χαρτοφυλακίου της εταιρείας με τα δίκτυα, τις ψηφιακές πλατφόρμες και τις πλατφόρμες streaming, τις συνεργασίες διανομής και εμπορίου και τις σχέσεις με τους πελάτες. Η Γιακαρίνο επιβλέπει επίσης όλες τις παγκόσμιες, εθνικές και τοπικές πωλήσεις διαφημίσεων, τις συνεργασίες, το μάρκετινγκ, το Ad Tech, τα δεδομένα, τη μέτρηση, το εμπόριο και τις στρατηγικές πρωτοβουλίες.
Στο NBCUniversal βοήθησε στο λανσάρισμα της υπηρεσίας ροής Peacock, που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, και επέβλεψε ζωντανές εκδηλώσεις, όπως το Super Bowl και οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Hγήθηκε επίσης συνεργασιών με διάφορες εταιρείες τεχνολογίας, όπως το Snapchat, το YouTube και, φυσικά, το Twitter.
Η παγκόσμια ομάδα της Γιακαρίνο, η οποία αποτελείται από 2.000 μέλη, συνδέει αναδυόμενες και καθιερωμένα brands με εκατοντάδες εκατομμύρια θεατές. Από την είσοδό της στο NBCU το 2011, η ομάδα της έχει πετύχει πωλήσεις άνω των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε διαφήμιση, έχει επεκτείνει την εμβέλεια της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει συνάψει πρωτοποριακές εμπορικές συνεργασίες, έχει εγκαινιάσει την υποστηριζόμενη από διαφημίσεις υπηρεσία streaming και έχει πραγματοποιήσει τεράστιες επενδύσεις σε δεδομένα και τεχνολογικές δυνατότητες.
Για όλους τους συνεργάτες της είναι o συνδετικός κρίκος, συνεργάτης και σύμβουλος -εντός του κλάδου και της εταιρείας της-, ένας αφοσιωμένος παράγοντας αλλαγής.
Ως πρόεδρος του Ad Council, συγκέντρωσε την υποστήριξη της επιχειρηματικής κοινότητας, του Λευκού Οίκου και κυβερνητικών οργανισμών για τη δημιουργία μιας εκστρατείας εμβολιασμού, με πρωταγωνιστή τον Πάπα Φραγκίσκο, που έφτασε σε περισσότερους από 200 εκατομμύρια Αμερικανούς.