LG HELLAS: Συνεχίζει ανοδικά και βελτιώνει τα περιθώρια κέρδους
Η στρατηγική της LG για την ελληνική αγορά εξακολουθεί να εστιάζει σε κατηγορίες όπως οι τηλεοράσεις, όπου η LG Electronics κατέχει την πρώτη θέση, καθώς και σε κατηγορίες όπως οικιακές συσκευές στις οποίες η εταιρεία έχει αναδειχθεί σε ηγετική δύναμη.
Η LG Electronics Hellas συνεχίζει την ανοδική πορεία της και το 2025, ενώ οι φετινές προβλέψεις εκτιμούν ότι η κερδοφορία της εταιρείας θα συνεχίσει να έχει θετικό πρόσημο, όπως αναμένει ο Head of Finance & Administration της εταιρείας, Δημήτρης Κατσούλας.
Στη χρονιά που σύντομα ολοκληρώνεται η LG Electronics Hellas αποδεικνύει ότι είναι μια εύρωστη και οικονομικά υγιής εταιρεία που κατάφερε να διατηρήσει την κερδοφορία της και στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων να την αυξήσει, στο 8%. Σημαντική ανάπτυξη παρατηρήθηκε στον τομέα των Information Displays, λόγω του μεγάλου έργου που υλοποιείται στα σχολεία της χώρας και το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2025 ενώ αντίθετα παρατηρήθηκε μείωση στις πωλήσεις των ψυγείων λόγω λήξης της κρατικής επιδότησης από τον Οκτώβριο του 2024.
Η στρατηγική της εταιρείας για την ελληνική αγορά εξακολουθεί να εστιάζει σε κατηγορίες προϊόντων όπως οι τηλεοράσεις, όπου η LG Electronics κατέχει την πρώτη θέση, καθώς και σε κατηγορίες όπως οικιακές συσκευές στις οποίες η εταιρεία έχει αναδειχθεί σε ηγετική δύναμη, ενώ η εισαγωγή νέων κατηγοριών προϊόντων (πχ built-in) εκτιμά ο κ. Κατσούλας ότι θα βοηθήσει ώστε η εταιρεία να έχει την ίδια ανάπτυξη το 2025 και να βελτιώσει τα περιθώρια κέρδους.
Για το 2025, επισημαίνει ο κ. Κατσούλας, η εταιρεία θα επενδύσει επίσης στην περαιτέρω ανάπτυξη των Premium προϊόντων σε κάθε κατηγορία όπως, ενδεικτικά, στις OLED τηλεοράσεις, τα ψυγεία InstaView, τα πλυντήρια μεγάλης χωρητικότητας και στον χώρο του gaming.
Ενώ, η εταιρεία θα πετύχει περαιτέρω ανάπτυξη μέσω των λύσεων που προσφέρει για το «έξυπνο» σπίτι που αποτελεί το μέλλον στις οικιακές συσκευές. Σε αυτό θα βοηθήσει και η κρατική ενίσχυση που αναμένεται με τη μορφή προγραμμάτων 'εξοικονομώ κατ'οίκον) για αυτές τις κατηγορίες προϊόντων, στις οποίες η LG αποτελεί πολύ ισχυρό παίκτη στην αγορά.
Όμως, η εταιρεία εστιάζει και στην ανάπτυξη των Business-to-Business λύσεων ώστε ο σχετικός τομέας να συνεισφέρει το 50% των ακαθάριστων εσόδων ετησίως.
Η LG Electronics σχεδιάζει να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη των πωλήσεων μέσω στρατηγικών πρωτοβουλιών, όπως την αύξηση των μεριδίων αγοράς, βελτιστοποίηση της στρατηγικής pricing και την εισαγωγή νέων προϊόντων. Επίσης, η διασφάλιση της διαχείρισης του cashflow και η βελτιστοποίηση του κεφαλαίου κίνησης της εταιρείας, είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες που εξασφαλίζουν την ανοδική πορεία της εταιρείας.
Τέλος, για το 2025, ένας σημαντικός στόχος της LG είναι η έγκαιρη αναγνώριση και μετριασμός όσο δυνατόν των χρηματοοικονομικών κινδύνων που μπορεί να ανακύπτουν, όπως πχ η διακύμανση της ισοτιμίας, ο πιστωτικός κίνδυνος ή χειροτέρευση του οικονομικού κλίματος.