Λάρισα: Μάχη για τη ζωή του δίνει 16χρονος που έπεσε από ηλεκτρικό πατίνι
Στην εντατική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου στη Λάρισα νοσηλεύεται 16χρονος, μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε με το ηλεκτρικό πατίνι που οδηγούσε.
Οι συνθήκες του ατυχήματος δεν έχουν αποσαφηνιστεί, με τους αστυνομικούς να συνεχίζουν την έρευνα και να αξιολογούν μια σειρά από μαρτυρίες. Φως αναμένεται να ρίξουν οι κάμερες ασφαλείας στην περιοχή, που πιθανότατα έχουν καταγράψει το συμβάν. Στο πλευρό του ανήλικου βρίσκονται από την πρώτη στιγμή, οι στενοί συγγενείς του.
Ο 16χρονος νοσηλεύεται με σοβαρό τραύμα στο κεφάλι.
Το ατύχημα σημειώθηκε στις 23:30 το βράδυ της Κυριακής 17 Δεκεμβρίου επί της οδού Αγχιάλου στη συνοικία της Φιλιππούπολης, στη Λάρισα.
Παρελήφθη από τα επείγοντα του νοσοκομείου και μετά από τις εξετάσεις που του έγιναν διαπιστώθηκε εγκεφαλική κάκωση.
Τέλος τα ηλεκτρικά πατίνια στους δρόμους της Γαλλίας
Αξίζει να σημειωθεί πως το ηλεκτρικό πατίνι είναι ίσως το πιο αμφιλεγόμενο όχημα της δεκαετίας, τουλάχιστον, με την απότομη έλευσή του, τη διάδοσή του σε όλο τον κόσμο αλλά και τις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει.
Το Παρίσι έγινε από την 1η Σεπτεμβρίου, η πρώτη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που απαγόρευσε πλήρως αυτά τα δίτροχα.
Οι τρεις εταιρίες ενοικίασης, Lime, Tier και Dott, έχασαν την άδειά τους για κατάληψη δημόσιου χώρου έπειτα από μια ψηφοφορία στις αρχές Απριλίου. Το «όχι» κέρδισε με σχεδόν 90%, όμως μόνο το 7,46% των εγγεγραμμένων στους εκλογικούς καταλόγους πήγαν να ψηφίσουν.
Η σοσιαλίστρια δήμαρχος του Παρισιού Αν Ινταλγκό είχε κάνει και η ίδια εκστρατεία για την ψήφο «κατά» ώστε να μειωθούν «οι ενοχλήσεις».
Καμία μίσθωση δεν είναι πλέον διαθέσιμη στις εφαρμογές της Lime και της Dott, ενώ εκείνη της Tier έδειχνε μόλις καμιά πενηνταριά οχήματα από τα 5.000 που καταμετρούσε η γερμανική εταιρία.
«Έχουμε γυρίσει τη σελίδα πατίνια» για όλο το Ιλ-ντε-Φρανς, εξηγεί στο AFP ο Ξαβιέ Μιράιγ, διευθυντής δημοσίων σχέσεων της Lime, μιας καλιφορνέζικης εταιρίας.
«Αυτό με λυπεί επειδή το βρίσκω τόσο ευχάριστο να μπορείς να τριγυρίζεις με αυτό τον τρόπο, να πηγαίνεις από δεξιά στα αριστερά χωρίς το στρες του να βρίσκεσαι στο αυτοκίνητο, αποκλεισμένη», δήλωνε μερικές ημέρες πριν από την απαγόρευση, η Βαλερί Ρινκέλ, που χρησιμοποιούσε την υπηρεσία.
Αντίθετα, «πιστεύω πως είναι πιο ασφαλές να σταματήσουμε εδώ και εντέλει να ξαναγυρίσουμε στο ποδήλατο ή ο κόσμος να παίρνει το λεωφορείο και τα δημόσια μέσα μεταφοράς», εκτιμούσε ο Ανάς Ελουλά, ένας άλλος πελάτης.