Lamborghini Spark R (Stage V)
Ένα τρακτέρ Lamborghini έχει τόσο κομψή εμφάνιση που δεν μπορεί να ταυτιστεί με τίποτα άλλο εκτός από τα μοντέλα της Sant'Agata Bolognese.
Η εξαιρετική δυνατότητα διαμόρφωσης σε ένα τρακτέρ σημαίνει ότι μπορεί να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά τις ανάγκες κάθε εργασίας. Αυτή την αρχή ακολούθησε η Lamborghini Trattori για την εξέλιξη του νέου Spark R με αποτέλεσμα την κατασκευή 3 μοντέλων από 120 έως 143 HP, με 3 διαφορετικούς τύπους κιβωτίων ταχυτήτων και μεγάλη ποικιλία εξοπλισμού, αφήνοντας τον πελάτη να προσαρμόσει το ιδανικό μηχάνημα στις απαιτήσεις του. Διαθέτει νέους 4 κύλινδρους κινητήρες FARMotion 45 ULTRA STAGE V και ένα εξαιρετικά αποδοτικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Κινητήρας
Το νέο Spark R προσφέρεται με τον 4κύλινδρο κινητήρα FARMotion 45 ULTRA STAGE V, ένα κινητήρα με υψηλή απόδοση, αξιοπιστία και ελάχιστη συντήρηση. Ο υψηλής πίεσης (2000 bar), ηλεκτρονικά υπέρ τροφοδοτούμενος, κινητήρας Common Rail εξασφαλίζει άμεση τροφοδοσία και εξοικονόμηση καυσίμων καθώς και υψηλή απόδοση ακόμα και στις χαμηλότερες στροφές κινητήρα.
Σύστημα Μετάδοσης
Η νέα σειρά Spark R είναι διαθέσιμη με τρεις διαφορετικούς τρόπους μετάδοσης:
Powershift
Μια ουσιαστική και ακριβής μετάδοση. Η βασική έκδοση αποτελείται από μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων με 2 ή 3 powershift και σε 2 ή 4 περιοχές. Η έκδοση με το τριπλό Powershift περιλαμβάνει τη λειτουργία APS – Αυτόματη αλλαγής βαθμίδας Powershift.

RVshift
Υψηλή τεχνολογία διαχειρίσιμη μέσω ενός απλού joystick. Το κιβώτιο ταχυτήτων RVshift προσφέρεται με ταχύτητες 20 εμπρός + 16 πίσω και η χρήση γίνεται τόσο εύκολα όσο και με ένα απλό κιβώτιο ταχυτήτων Powershift.
VRT
Αμέτρητες σχέσεις για ασυναγώνιστη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα. Η μετάδοση VRT συνδυάζει την τεχνολογία αιχμής με την εξαιρετική αποτελεσματικότητα για να καλύψει τις ανάγκες οποιασδήποτε εργασίας μπορεί να φανταστεί κανείς.
Υδραυλικό Σύστημα
Το υδραυλικό σύστημα με αντλία Load Sensing 120 l/min είναι ικανό να καλύψει και τις υψηλότερες απαιτήσεις παροχής λαδιού, έτσι τα βαριά παρελκόμενα δεν αποτελούν πλέον πρόκληση για το Spark R. Επιπλέον, η δυνατότητα ύπαρξης μικτών υδραυλικών αναμονών πίσω με 2 αναμονές μηχανικού ελέγχου + 2 ηλεκτρονικού ελέγχου, μια επιπλέον ανεξάρτητη αναμονή χαμηλής ροής, το Power Beyond και 2 αναμονές μπροστά, προσφέρουν απαράμιλλη ευελιξία σε οποιοδήποτε συνδυασμό παρελκομένων.

Ο πίσω δυναμοδότης στη βασική έκδοση προσφέρεται με διάφορους συνδυασμούς ταχυτήτων στροφών: PTO 540, 540ECO, 1000 και 1000ECO. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η δυνατότητα οικονομικής και αποτελεσματικής χρήσης ακόμη και με τα πιο ‘’βαριά’’ παρελκόμενα μηχανήματα.
Νέα καμπίνα Topvision
Ένα εξαιρετικά άνετο περιβάλλον εργασίας κάνει τη δουλειά πιο εύκολη, πιο ευχάριστη και λιγότερο κουραστική. Αυτός είναι ο λόγος που η νέα καμπίνα με 4 κολόνες της οικογένειας TopVision έχει βελτιωθεί ακόμη περισσότερο, θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς σε αυτή την κατηγορία.

Η καμπίνα διαθέτει ασυναγώνιστη ορατότητα, η ανάρτηση Hydro Silent-Block στο βασικό εξοπλισμό εξασφαλίζει την απαραίτητη ηρεμία και αποσβένει τους κραδασμούς ενώ η μηχανική ανάρτηση καμπίνας στον προαιρετικό εξοπλισμό ανεβάζει την άνεση του χειριστή σε άλλο επίπεδο. Η ανάρτηση του εμπρόσθιου άξονα είναι επίσης διαθέσιμη και εξασφαλίζει την απόλυτη άνεση στο χωράφι αλλά και στο δρόμο.