Κυριάκος Μητσοτάκης: Tο gov.gr στην 2η θέση ως προς την εμπειρία του καταναλωτή
«Το gov.gr βρίσκεται στη 2η θέση, μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών, ως προς την εμπειρία του καταναλωτή», αναφέρει σε ανάρτησή του στα social media ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σχολιάζοντας ότι «ξεκινάμε την εβδομάδα με μια πολύ ευχάριστη είδηση».
Έρευνα της Braincandy που μετρά τα επίπεδα του Customer Experience (CX) στην Ελλάδα, έβαλε και φέτος -για 6η χρονιά- στο μικροσκόπιο 70 μάρκες από 10 διαφορετικούς κλάδους, σε μία προσπάθεια της Braincandy να παρακινήσει τις εταιρείες να βλέπουν όχι μόνο εντός αλλά και εκτός των αυστηρών ορίων του κλάδου τους, καθώς αυτοί είναι που διαμορφώνουν τις προσδοκίες των ανθρώπων.
Όπως αναφέρει ο πρωθυπουργός «πρόκειται για την επισφράγιση μιας σκληρής δουλειάς που ξεκίνησε στην προηγούμενη κυβερνητική μας θητεία, με σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία του πολίτη με το Δημόσιο, να διευκολύνει την καθημερινότητά του. Είναι αποτέλεσμα της Ελλάδας που αλλάζει. Και δε σταματάμε εδώ. Στόχος μας είναι η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του Δημοσίου. Και θα το πετύχουμε!»
Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας
Εκτός από τους μεγάλους νικητές και τους χαμένους του CX, η έρευνα μεταξύ άλλων ανέδειξε και κάποια βασικά συμπεράσματα που αφορούν κάθε εταιρεία, σε κάθε κλάδο.
Τα συμπεράσματα:
- Χωρίς μεγάλες μεταβολές το γενικότερο επίπεδο εξυπηρέτησης στην Ελλάδα το 2023, με τον κλάδο της ενέργειας να παρουσιάζει τη μεγαλύτερη βελτίωση, παραμένοντας ωστόσο στην τελευταία θέση σε σχέση με τους υπόλοιπους.
- Το δημόσιο (gov.gr, ΕΦΚΑ και ΚΕΠ) συνεχίζει να βελτιώνει την εμπειρία που προσφέρει στους πολίτες. Το gov.gr συγκεκριμένα, είχε φέτος τη δεύτερη καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε 70 εταιρείες, θέτοντας πλέον νέα στάνταρ για τις εμπορικές επιχειρήσεις.
- Αυτό που φαίνεται να αποζητούν οι Έλληνες περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι να κάνουν τη δουλειά τους εύκολα και απλά. Παρά την εστίαση της CX πολιτικής των εταιριών στο ευγενικό προσωπικό, αυτό που φαίνεται να κάνει τη διαφορά είναι η απλοποίηση των διαδικασιών.
- Η σημαντικότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων στη διαμόρφωση της συνολικής εμπειρίας από μια μάρκα αυξήθηκε. Παράλληλα όμως, φαίνεται μια ξεκάθαρη προτίμηση προς τη “φυσική επαφή” όσο οι άνθρωποι μεγαλώνουν.