Χάος για 181 επιβάτες πτήσης - Για αλλού ξεκίνησαν και αλλού προσγειώθηκαν
Μια απίστευτη ταλαιπωρία έζησαν 181 επιβάτες πτήσης που εκτελούσε το δρομολόγιο με τελικό προορισμό την Πάφο όταν το αεροπλάνο αναγκάστηκε να κάνει επείγουσα προσγείωση.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το crerapost.gr, το αεροπλάνο ξεκίνησε από την Αθήνα και επρόκειτο να προσγειωθεί, το απόγευμα της Δευτέρας 25 Μαρτίου στο αεροδρόμιο «Ι. Δασκαλογιάννης» της Πάφου στην Κύπρο.
Ωστόσο, οι ισχυροί άνεμοι που έπνεαν στην περιοχή της Κρήτης και πιο συγκεκριμένα στα Χανιά εμπόδιζαν την πτήση να συνεχίσει το δρομολόγιό της. Ο πιλότος αποφάσισε ότι έπρεπε να προχωρήσει σε αναγκαστική προσγείωση μέχρι να κοπάσουν οι άνεμοι καθώς η ενδεχόμενη συνέχιση του δρομολογίου καθίστατο επικίνδυνη.
Όμως φτάνοντας πάνω από τα αεροδρόμιο των Χανίων μετά από αρκετούς κύκλους που έκαναν οι πιλότοι έκριναν πιο ασφαλές να προσγειωθούν στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου.
Οι επιβάτες αποβιβάστηκαν με ασφάλεια στην κρητική πόλη ενώ προωθήθηκαν σε έκτακτη πτήση που δρομολογήθηκε προκειμένου να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό.
Τι πρέπει να αποφεύγουν τα αεροπλάνα
Τα πιο μικρά αεροπλάνα θα πρέπει να αποφεύγουν τις πτήσεις μέσα ή κοντά σε καταιγίδες. Οι έντονες αναταράξεις που παρατηρούνται στο εσωτερικό των καταιγίδων θα πρέπει να τραβήξουν την προσοχή των πιλότων. Η FAA έχει μια ξεχωριστή σειρά κανονισμών που διέπουν την αντικεραυνική προστασία των ιδιωτικών αεροσκαφών που δεν μεταφέρουν επιβάτες.
Ένα βασικό επίπεδο προστασίας παρέχεται για το πλαίσιο του αεροσκάφους, το σύστημα καυσίμων και τους κινητήρες. Παραδοσιακά, τα περισσότερα μικρά αεροπλάνα εμπορικής κατασκευής έχουν φλοιό αλουμινίου και δεν περιέχουν ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου του κινητήρα και της πτήσης, και επομένως είναι εγγενώς λιγότερο ευαίσθητα στον κεραυνό.
Ωστόσο, έχουν καταγραφεί πολυάριθμες αναφορές μη καταστροφικών ζημιών στις άκρες των πτερύγων, στους έλικες και στα φώτα πλοήγησης.