Κινέζος τουρίστας «φέσωσε» ιδιοκτήτη Airbnb με 3.500 ευρώ – Έπαιρνε τηλέφωνο στη χώρα του
«Μετά πήρα τηλέφωνο, αλλά μιλούσαν όλοι κινέζικα». «Θύμα» ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Διαχειριστών Ακινήτων.
«Ακριβά» στοίχισε σε ιδιοκτήτη εταιρείας που διαθέτει ακίνητα σε Airbnb, η παραμονή ενός Κινέζου τουρίστα στο χώρο του, καθώς ο πελάτης άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του: τον «φέσωσε» με 3.500 ευρώ.
Θύμα αυτής της υπόθεσης είναι μάλιστα ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Διαχειριστών Ακινήτων, Ανδρέας Χίου.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο ίδιος σημείωσε: «Η κράτηση έγινε για 12 ημέρες. Ήταν από μία εταιρεία και ο κύριος ήταν υπάλληλος στην εταιρεία αυτή στην Κίνα. Πρόκειται για μια κατασκευαστική εταιρεία».
«Σε όλα μας τα καταλύματα έχουμε ένα router σταθερής τηλεφωνίας. Κανείς δεν έχει βάλει κάποιο τηλέφωνο δίπλα, γιατί δεν χρειάζεται πια στην εποχή μας. Δεν παύουν όμως τα router να έχουν υποδοχές για τηλέφωνο. Ο κύριος αυτός είτε είχε μαζί του είτε αγόρασε κάποια συσκευή», είπε ο Ανδρέας Χίου, εξηγώντας πώς έγινε το περιστατικό.
«Κούμπωσε τη συσκευή στο router και άρχισε να παίρνει συνέχεια τηλέφωνα στην Κίνα, καθημερινά επί ώρες ολόκληρες. Μετά από ένα μήνα και κάτι που ήρθε ο λογαριασμός, καταλάβαμε τι είχε συμβεί. Ήταν κοντά στις 3.500 ευρώ», ανέφερε.
«Πήρα τηλέφωνο στην εταιρεία και μιλούσαν όλοι κινέζικα. Δεν ξέρω αν κάνανε επίτηδες τους ‘Κινέζους’...Δεν μιλούσε κανείς αγγλικά», είπε χαρακτηριστικά.
Πρόσθεσε, δε, ότι δεν υπήρξε άλλος τρόπος τελικά παρά να πληρώσει το ποσό. «Έκανα έναν διακανονισμό με τον πάροχο και το πληρώνω κάθε μήνα», τόνισε.
Υπογράμμισε, μάλιστα, πως ο μόνος τρόπος για να προστατευθεί κάποιος από έναν τέτοιο κίνδυνο είναι να κάνει φραγή εξερχομένων κλήσεων μέσω του παρόχου.