Kiabi: Το γαλλικό brand «low cost» τώρα και στην Ελλάδα
Φωτιά «βάζει» ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά λιανικής με τον ερχομό γαλλικής αλυσίδας ένδυσης χαμηλού κόστους.
Μετά την πολωνική Pepco, τη σουηδική H&M και το γιγαντιαίο γκρουπ Inditex, ο γαλλικός όμιλος Kiabi, ετοιμάζεται να εισέλθει δυναμικά στην εγχώρια αγορά.
Πρόκειται για αλυσίδα με είδη ένδυσης γυναικεία, ανδρικά, παιδικά, καθώς επίσης και λευκά είδη, αντικείμενα αποθήκευσης και μικροέπιπλα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η γαλλική αλυσίδα αναζητά ακίνητα αλλά και facilities, όπως το σύστημα διανομής προϊόντων της, έχοντας προσεγγίσει τον όμιλο Φουρλή, και ειδικότερα την ΑΕΕΑΠ, Trade Estates τόσο για τη μίσθωση καταστημάτων όσο και για τη διαχείριση αποθεμάτων, καθώς ο όμιλος μέσω τη ΑΕΕΑΠ, έχει δημιουργήσει ένα είδος omnichannel δικτύου για το εμπόριο.
Ποια είναι η Kiabi
H Kiabi ιδρύθηκε το 1978 από τον Πατρίκ Μουλιέζ στη Βόρεια Γαλλία και το 1993 άνοιξε το πρώτο της κατάστημα εκτός Γαλλίας και συγκεκριμένα στην Ισπανία.
Ακολούθησε στη συνέχεια η είσοδος το 1996 στην ιταλική αγορά και πλέον διαθέτει καταστήματα στο Βέλγιο, στην Πορτογαλία, στη Μάλτα, στην Κύπρο, σε υπερπόντιες κτήσεις της Γαλλίας, σε πολλές αφρικανικές χώρες (Τυνησία, Αλγερία, Μαρόκο, Καμερούν, Σενεγάλη κ.α.), στη Σαουδική Αραβία και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει και την είσοδό της στην ινδική αγορά.
Καταστήματα άνω των 1.000 τ.μ.
Με έμφαση στην οικογένεια, τα καταστήματα αναπτύσσονται με μέσο χώρο πώλησης από 1.000 έως 2.000 τετραγωνικά μέτρα και διαθέτουν περίπου 50.000 είδη ένδυσης, αξεσουάρ και υπόδησης. Το μεγαλύτερο κατάστημα Kiabi έχει επιφάνεια 4.600 τετραγωνικών μέτρων, ενώ το μικρότερο κατάστημα είναι 800 τετραγωνικά μέτρα.
Τα καταστήματα Kiabi διαθέτουν μια πλήρη επιλογή γυναικείων, ανδρικών και παιδικών ενδυμάτων, με κάθε τμήμα να χωρίζεται περαιτέρω σε μια σειρά από «ιστορίες», ομαδοποιώντας παρόμοια χρώματα, υλικά και στυλ.
Στην επόμενη μέρα η Kiabi δεν επιθυμεί να είναι απλώς μια αλυσίδα ρούχων αλλά να προσφέρει ολιστική λύση στον οικογενειακό εξοπλισμό.
Η σχέση με την Ελλάδα
Η Ελλάδα δεν είναι άγνωστη στην πάμπλουτη οικογένεια Mulliez, που ίδρυσε την Kiabi πριν 45 χρόνια στη βόρεια Γαλλία, κοντά στη Λιλ και τα βελγικά σύνορα.
Οι Mulliez που ξεκίνησαν με την Phildar, μια εταιρεία κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, το 1903, από το 1946, έκαναν στροφή προς τον τομέα του λιανικού εμπορίου.
Σήμερα εκτός από την αλυσίδα Kiabi κατέχουν την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Auchan, την αλυσίδα αθλητικών ειδών Decathlon, τα καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Boulanger, τα οικογενειακά καφέ Flunch, ενώ στις αρχές της δεκαετίας του 1980 απέκτησαν τον έλεγχο της αλυσίδας καταστημάτων Leroy Merlin DIY.