Κεραμέως για απεργία εκπαιδευτικών: «Κρίθηκε παράνομη - Λυπηρό που πρέπει να προσφεύγουμε στα Δικαστήρια»
Κεραμέως για απεργία εκπαιδευτικών: Στην απεργία των εκπαιδευτικών, που είναι αντίθετοι στους θεσμούς του μέντορα και του σχολικού συντονιστή, αναφέρθηκε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, με ανάρτησή της στα social media.
«Παράνομη κρίθηκε η απεργία της ΔΟΕ για το νέο θεσμό του μέντορα που υποστηρίζει τους νέους εκπαιδευτικούς», γράφει η υπουργός Παιδείας σε ανάρτησή της στο twitter. «Λυπηρό που πρέπει να προσφεύγουμε στα Δικαστήρια για το αυτονόητο: την εφαρμογή ψηφισμένου από τη Βουλή νόμου» προσθέτει η Νίκη Κεραμέως.
«Προχωράμε μπροστά για το καλό μαθητών & εκπαιδευτικών!» καταλήγει στην ανάρτησή της.
https://twitter.com/nkerameus/status/1574704665413009412?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1574704665413009412%7Ctwgr%5E46cd2e344ba8f851cb0c104b8db767416851946a%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.newsit.gr%2Fpolitikh%2Fkerameos-gia-apergia-ekpaideytikon-krithike-kai-ayti-paranomi%2F3607349%2F
Σημειώνεται ότι η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ σε ανακοινώσεις τους υποστηρίζουν ότι από τη μεταρρύθμιση απουσιάζει "η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ο σχεδιασμός του προγράμματος, η παραγωγή του κατάλληλου επιμορφωτικού και υποστηρικτικού υλικού, η διασφάλιση κινήτρων - προϋποθέσεων για την ανάληψη του ρόλου από έμπειρους/ες εκπαιδευτικούς αλλά και ο απαραίτητος διάλογος".
Επίσης, αναφέρουν, μεταξύ άλλων, ότι "η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επικαλείται αντίστοιχους θεσμούς που υπάρχουν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ξεχνά όμως ότι στις χώρες, που υλοποιούνται αντίστοιχοι θεσμοί, οι εκπαιδευτικοί είναι απαλλαγμένοι από γραφειοκρατικό φόρτο καθώς τα σχολεία είναι στελεχωμένα με προσωπικό γραμματειακής υποστήριξης και ότι οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν τέτοιους ρόλους αμείβονται είτε με επιμίσθιο, είτε με μείωση διδακτικού ωραρίου είτε και με τα δύο".
Στον αντίποδα, προσθέτουν, "έχουν αυξηθεί οι μαθητές/τριες στις τάξεις, τα σχολικά κτήρια είναι από ασυντήρητα έως ακατάλληλα, οι εκπαιδευτικοί μισθολογικά εξαντλημένοι/ες και επαγγελματικά εξουθενωμένοι/ες", ενώ "προσπαθούν να ανταποκριθούν στον συνεχώς αυξανόμενο γραφειοκρατικό φόρτο, με αντίκτυπο στον παιδαγωγικό τους ρόλο".
Όσο αφορά τους εκπαιδευτικούς ομίλους, υποστηρίζουν, ότι "μόνο ως καινοτομία δεν μπορεί να θεωρηθεί. Στην ουσία δεν είναι τίποτα άλλο από τις σχολικές δραστηριότητες (πολιτιστικά προγράμματα, περιβαλλοντικά προγράμματα, προγράμματα αγωγής υγείας κλπ) που οι εκπαιδευτικοί αναλάμβαναν εδώ και χρόνια".