Κατσέλης: Σπάει μετά από 11 χρόνια το λουκέτο. Ποιος βάζει μπροστά το εργοστάσιο
Ένα από τα πλέον ηχηρά "λουκέτα" στην ελληνική βιομηχανία τροφίμων την περασμένη δεκαετία ήταν αυτό της Κατσέλης. Η πρώτη μεγάλη αρτοβιομηχανία της ελληνικής αγοράς, αυτή που έφερε μαζικά το τυποποιημένο ψωμί στα ράφια του σούπερ μάρκετ, έγραφε τίτλους τέλους το 2013 με το κλείσιμο του εργοστασίου της κυρίως λόγω της κακής διαχείρισης των τελευταίων ετών παρά λόγω της οικονομικής ύφεσης. Το 2016, τρία μόλις χρόνια μετά την εξαφάνιση της από την αγορά, θα γινόταν η μεγάλη επιστροφή καθώς ο βασικός ανταγωνιστής, η Καραμολέγκος θα αποκτούσε τα σήματα της πτωχευμένης αρτοβιομηχανίας και θα έβαζε ξανά στα σούπερ μάρκετ το σήμα Κατσέλης το οποίο κατέχει σήμερα ξανά ηγετική θέση στην αγορά.
Πλέον σήμερα μπορούμε να μιλάμε για ολική επαναφορά καθώς σύντομα αναμένεται να ανοίξει και το εργοστάσιο της Κατσέλης από έναν άλλο παίκτη στην ευρύτερη αγορά της αρτοβιομηχανίας. Η εταιρεία Τσατσαρωνάκης από την Κίσσαμο Χανίων, που κατέχει την κορυφή στην αγορά του παξιμαδιού, μετά από πολλές περιπέτειες θα ανοίξει ξανά τις παραγωγικές εγκαταστάσεις της Κατσέλης στην θέση Λουτρό στις Αχαρνές το προσεχές φθινόπωρο. Όπως αποκάλυψε, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του flash.gr, η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας Ελένη Τσατσαρωνάκη, τον προσεχή Σεπτέμβριο θα μεταφερθούν στο εργοστάσιο της Κατσέλης το κέντρο διανομής και το διοικητικό προσωπικό του Μάννα Τσατσαρωνάκης στην Αττική και σε περίπου ένα χρόνο θα ξεκινήσει και η παραγωγή προϊόντων.
Επτασφράγιστο μυστικό
Το τι θα παράγει το νέο εργοστάσιο είναι μέχρι στιγμής επτασφράγιστο μυστικό όμως όπως ξεκαθάρισε η κα. Τσατσαρωνάκη η εταιρεία δεν θα παράγει ευθέως ανταγωνιστικά προϊόντα απέναντι στους παίκτες που είναι καθιερωμένοι στην αγορά. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι "τώρα είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε, καθώς σχεδιάζουμε ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο νέων προϊόντων με βάση το αλεύρι, σε διαφορετικές κατηγορίες, με βάση την ποιότητα του “Μάννα”. Όπως είπε, δεν αποκλείεται να δούμε προϊόντα όπως η φρυγανιά ή το ψωμί του τοστ, αλλά “πολύ διαφορετικά από αυτά που κυκλοφορούν στην αγορά".
Ένα από τα προϊόντα που θα παράγονται στο εργοστάσιο της Κατσέλης είναι, το "Δαγκωτό" ένα σνακ με βάση το παξιμάδι που παρουσίασε μόλις πέρυσι η εταιρεία και ήδη έχει αποσπάσει ένα σημαντικό μερίδιο στην κατηγορία. Στόχος της διοίκησης είναι ο εμπλουτισμός του και με νέες γεύσεις και η επέκταση του στις διεθνείς αγορές.
Ηγέτης στα παξιμάδια
Το Μάννα Τσατσαρωνάκης κατέχει σήμερα με διαφορά από τον δεύτερο παίκτη ηγετική θέση στην αγορά του παξιμαδιού. Κατά την διάρκεια δημοσιογραφικής αποστολής που πραγματοποιήθηκε αυτές τις ημέρες στην έδρα της εταιρείας στην Κίσσαμο, ο διευθυντής Πωλήσεων, Θανάσης Τσακαρδάνος, παρουσιάζοντας τα επίσημα στοιχεία της αγοράς για το 2023, ανέφερε ότι η εταιρεία έχει το υψηλότερο μερίδιο αξίας στα επώνυμα προϊόντα στην κατηγορία παξιμαδιού με 38%.