Κατερίνα Βρανά: Η ταλαιπωρία που έζησε με το Airbnb - «Έχω παγιδευτεί»
Με αναρτήσεις της στα social media η Κατερίνα Βρανά αφηγείται την ταλαιπωρία που βιώνει με την εταιρεία Airbnb, μετά την άφιξή της στο Λονδίνο για επαγγελματικούς λόγους.
«Από τη στιγμή που έφτασα στο Λονδίνο, έχω “παγιδευτεί” στην πιο αγχωτική και απογοητευτική κατάσταση λόγω του Airbnb», ανέφερε η Κατερίνα Βρανά. Στη συνέχεια, εξήγησε αναλυτικά όσα έχουν συμβεί, επισημαίνοντας πως όλα ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου.
«Ο οικοδεσπότης με ενημέρωσε ότι δεν θα μπορούσα να κάνω check-in λόγω των προηγούμενων επισκεπτών, οι οποίοι παρατείνουν τη διαμονή τους κατά 3 ημέρες». Συμπλήρωσε πως ο οικοδεσπότης «προσφέρεται να με φιλοξενήσει σε πολυτελές ξενοδοχείο για αυτές τις 3 νύχτες». Η stand-up κωμικός ανέφερε επίσης πως έπειτα από 4 διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο, επικοινώνησε με την Airbnb για να τους ενημερώσει για την κατάσταση».
Αμέσως μετά, η Κατερίνα Βρανά τόνισε ότι ο οικοδεσπότης εξαφανίστηκε, αφήνοντας απλήρωτο τον λογαριασμό στο ξενοδοχείο, κάτι που έπρεπε να «καλύψω εγώ». Παράλληλα, «με άφησε χωρίς κατάλυμα», τη στιγμή που πρόκειται «να μείνω στο Λονδίνο για περίπου έναν μήνα».
Η Κατερίνα Βρανά επισημαίνει πως «ταξιδεύω με τον βοηθό μου, με αποσκευές για 1 μήνα, συν αναπηρικό αμαξίδιο». Στη συνέχεια, αναφέρει πως «η Airbnb προσφέρθηκε να με βοηθήσει να βρω νέα διαμονή, αλλά χρειάστηκαν 2 ημέρες κατά τις οποίες έπρεπε να αλλάζω ξενοδοχεία», καθώς δεν υπήρχε διαθεσιμότητα.
Η ίδια στις αναρτήσεις της στα social media μιλάει και για τα όσα προσφέρει η Airbnb σε τέτοιες περιπτώσεις. «Πρώτον, πλήρης επιστροφή χρημάτων κατά την κράτηση, δεύτερον, αποζημίωση 7 διανυκτερεύσεων σε νέο κατάλυμα και τρίτον, μερική αποζημίωση για τον λογαριασμό στο ξενοδοχείο».
Σύμφωνα με τις αναρτήσεις της stand-up κωμικός, «έγινε η επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο η έκπτωση για τις 7 διανυκτερεύσεις και η μερική αποζημίωση για τον λογαριασμό του ξενοδοχείου είναι σε εκκρεμότητα». Πρόσθεσε επίσης πως «αντί να διευκολύνει την κατάσταση, η Airbnb μου έχει προκαλέσει τεράστιο άγχος». Παράλληλα, αναφέρει ότι «έχουν περάσει 15 μέρες από τότε. 15 ημέρες συνεχούς ανταλλαγής μηνυμάτων και κλήσεων με 24 διαφορετικά άτομα από το προσωπικό εξυπηρέτησης. Δεν έχω λάβει την αποζημίωσή μου ή μέρος αυτής».
Η Κατερίνα Βρανά υπογραμμίζει πως «έχω αφιερώσει περισσότερο χρόνο στην επικοινωνία με την Airbnb παρά στην εργασία μου», ενώ χαρακτηρίζει όλο αυτό που της συνέβη ως «απίστευτα αγχωτικό και απογοητευτικό». Η ίδια είπε επίσης ότι λόγω του άγχους της «έχει αρχίσει να επηρεάζεται η υγεία μου. Τώρα είμαι πολύ θυμωμένη».
Στη συνέχεια, η Κατερίνα Βρανά είπε πως χρειάστηκε να δουλέψει ενώ όλη αυτή η ταλαιπωρία ήταν σε εξέλιξη. «Νομίζω ότι έκανα πολλή υπομονή». Κλείνοντας, είπε πως «είμαι ακόμα στο Λονδίνο» για επαγγελματικούς λόγους. «Και η Airbnb εξακολουθεί να αποφεύγει να εκπληρώσει τις υποσχέσεις της».