Κασσελάκης: Σφήνα στο «κυβερνητικό εκλογικό τερέν» και στο γυναικείο κοινό
Στο μικροσκόπιο της Κουμουνδούρου οι τελευταίες μετρήσεις - Στόχος τα εκλογικά κοινά εκτός ΝΔ που έχει κερδίσει από το 2019 ο Μητσοτάκης
Επιστροφή στο «στρατηγείο» του στην Κουμουνδούρου για τον Στέφανο Κασσελάκη μετά την τριήμερη περιοδεία στην Κεντρική Μακεδονία όπου συνάντησε ένα τελείως διαφορετικό κλίμα από την προηγούμενη φορά πριν ένα χρόνο στις εθνικές εκλογές. Όπως έλεγε ο ίδιος «από τη μιζέρια, πλέον υπάρχουν χαμόγελα», κάτι που αποτυπώνεται άλλωστε και σε όλες τις τελευταίες δημοσκοπήσεις.
Ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θα έχει σήμερα στο γραφείο του συνεχείς επαφές με τους στενούς του συνεργάτες και την επικοινωνιακή ομάδα του κόμματος για να καθοριστεί η στρατηγική της τελικής ευθείας, να καθοριστούν οι επόμενες κινήσεις και να δουν αναλυτικά τα μηνύματα από τις τελευταίες δημοσκοπήσεις.
Σφήνα στο «κυβερνητικό εκλογικό κοινό»
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εκτίμηση του επιτελείου του Στέφανου Κασσελάκη μετά την ανάλυση που έκανε είναι ότι φαίνεται πλέον ο ΣΥΡΙΖΑ να έχει διείσδυση σε ένα κοινό που χαρακτηρίζεται από τους δημοσκόπους ως «κυβερνητικό».
Πρόκειται γι’ αυτό το κομμάτι που μπορεί να δώσει εικόνα προοπτικής διακυβέρνησης, ένα κοινό που καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τα τελικά αποτελέσματα.
Επίσης συνεργάτες του Στέφανου Κασσελάκη εστίαζαν στην τελευταία μέτρηση της Opinion Poll που παρουσιάστηκε στο κεντρικό δελτίο του Action 24, στην οποία όπως σημείωναν φαίνεται στα ποιοτικά χαρακτηριστικά πως η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι θα πάνε σίγουρα να ψηφίσουν, ανήκουν στη ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ.
«Είναι πολύ σημαντικό αυτό γιατί καταρρίπτεται ένας ακόμη «μύθος» έλεγαν από την Κουμουνδούρου που καλλιεργεί η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, ότι «ο Στέφανος Κασσελάκης απευθύνεται σε ένα απολιτικ κοινό που δεν πρόκειται να πάει να ψηφίσει»
Μάλιστα φαίνεται στις μετρήσεις ότι έχει μεγάλη διείσδυση στις γυναίκες, κάτι που μέχρι τώρα ίσχυε σε μεγάλο βαθμό για τη ΝΔ, καθώς επίσης στις νεαρές ηλικίες ενώ αποδεικνύεται πως ορθώς η Κουμουνδούρου έχει ρίξει όλο το βάρος της προεκλογικής εκστρατείας πάνω του, καθώς όπως έλεγαν από το επικοινωνιακό επιτελείο, ο ίδιος δημιουργεί μεγάλο “impact”, με την προσωπική του παρουσία, μεγιστοποιεί τα κέρδη για το κόμμα.
«Ανατροπή συσχετισμών με ποσοστό άνω του 20%»
Από την Θεσσαλονίκη ο Στέφανος Κασσελάκης έστειλε μήνυμα ανατροπής των συσχετισμών αναφερόμενος σε ραδιοφωνική του συνέντευξη, στο ενδεχόμενο η ΝΔ να είναι στο 30% και ο ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ να περάσει το 20%. «Με μια τέτοια ανατροπή συσχετισμών, πιστεύω ότι τα πάντα αλλάζουν από την επόμενη μέρα», είπε χαρακτηριστικά.
Αυτό που έχει ζητήσει ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ τόσο από τα στελέχη της Κουμουνδούρου όσο και από τα think tank είναι να προβάλλεται προς τα έξω ότι υπάρχουν συγκεκριμένες θέσεις για όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες με μέτρα τα οποία είναι απόλυτα ελεγμένα και εφαρμόσιμα.
Όπως έλεγαν στενοί του συνεργάτες, «ότι βγαίνει είναι κοστολογημένο 100% και έχει ελεγχθεί από τον ίδιο τον Στέφανο Κασσελάκη σε οικονομικό επίπεδο. Τα «λεφτόδεντρα» δεν υπάρχουν στα δικά του προγράμματα» σημείωναν χαρακτηριστικά προσθέτοντας πως ο ίδιος μπορεί να αιτιολογήσει ευρώ προς ευρώ τις προτάσεις του κόμματος τόσο για την ακρίβεια όσο και για το φορολογικό και όχι μόνο.
Ο στόχος της στρατηγικής είναι διττός. Από τη μια η αποδόμηση Μητσοτάκη και από την άλλη η εναλλακτική πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ ως η μοναδική δύναμη εξουσίας με προοδευτικό πρόσημο, «για μια καλύτερη ζωή».
Τις μέρες που απομένουν θα συνεχίσει τις επισκέψεις σε ολόκληρη τη χώρα με επόμενο σταθμό την Πελοπόννησο ενώ ο κύκλος της τηλεοπτικής καμπάνιας θα ολοκληρωθεί με άλλα δύο σποτ που αναμένονται τις επόμενες μέρες, συν ένα επιπλέον το οποίο θα προβάλλεται όλη την τελευταία εβδομάδα πριν από την 9η Ιουνίου.