Καλάθι του νοικοκυριού: Ποια προϊόντα «ξεπούλησαν» και ποια σούπερ μάρκετ ωφελήθηκαν
Καλάθι του νοικοκυριού: Σύμφωνα με την έρευνα της NielsenIQ που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του συνεδρίου Shopper Trends Event, το καλάθι του νοικοκυριού έχει επηρεάσει την αγοραστική συμπεριφορά για 4 στους 10 καταναλωτές, ενώ έγινε η αιτία να επισκέπτονται συχνότερα ορισμένες από τις γνωστές αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Πιο συγκεκριμένα, το σούπερ μάρκετ που ωφελήθηκε περισσότερο από την πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης είναι ο Σκλαβενίτης που συγκεντρώνει ποσοστό 61%.
Ακολουθούν το Lidl και ο ΑΒ Βασιλόπουλος με 50%, το My Market με 42% και ο Μασούτης με 33%. Αμέσως μετά έρχονται ο Κρητικός με 22%, ο Γαλαξίας με 22% και το Market In με 20%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσοστό του Σκλαβενίτη είναι πολύ πιο ενισχυμένο στην Αττική, σε αντίθεση με τη Θεσσαλονίκη, όπου ο Μασούτης είναι πιο δυνατός.
Τα 10 προϊόντα που αγοράζονται πιο συχνά
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, τα 10 προϊόντα που αγοράζονται πιο συχνά και περιλαμβάνονται στο καλάθι του νοικοκυριού είναι τα εξής:
- ζυμαρικά,
- ρύζι,
- βασικές κατηγορίες γαλακτοκομικών, όπως γάλα, τυρί και γιαούρτι,
- καφές,
- όσπρια,
- χαρτί υγείας και κουζίνας,
- αλεύρι για όλες τις χρήσεις
Σημειώνεται ότι 1 στους 4 καταναλωτές αναφέρει ότι αγοράζει πιο συχνά τα παραπάνω προϊόντα από τη στιγμή που εντάχθηκαν στο καλάθι του νοικοκυριού.
Αντίθετα, τα προϊόντα του καλαθιού με τη μικρότερη απήχηση είναι:
- οι βρεφικές τροφές (κρέμες και γάλα),
- το σαμπουάν για μωρά,
- οι πάνες ενηλίκων