«Καλάθι νοικοκυριού»: Αυτές είναι οι πρώτες εντυπώσεις των καταναλωτών
Μουδιασμένοι και επιφυλακτικοί εμφανίζονται οι περισσότεροι καταναλωτές απέναντι στο καλάθι του νοικοκυριού που ξεκίνησε να εφαρμόζεται χθες σε 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Όπως επισημάνθηκε σε πρωινά ρεπορτάζ τα πρώτα συμπεράσματα δεν είναι ενθαρρυντικά καθώς:
- Τα περισσότερα προϊόντα που προσφέρονται στο καλάθι του νοικοκυριού είναι κυρίως ιδιωτικής ετικέτας και μάλιστα έως και 80%
- Οι τιμές σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις δεν είναι μειωμένες ή είναι απειροελάχιστα μικρότερες
- Υπάρχουν καταγγελίες ότι σε πολλά σούπερ μάρκετ δεν υπάρχει η ειδική σήμανση για την προσφορά του καλαθιού
- Υπάρχει μείωση στο περιεχόμενο των προϊόντων
Μιλώντας στο OPEN ο Πρόεδρος ΙΝΚΑ και η Πρόεδρος ΕΚΠΟΙΖΩ μίλησαν για επικοινωνιακό σόου επισημαίνοντας ότι στο καλάθι μπήκαν τα προϊόντα των προσφορών των σούπερ μάρκετ. Μάλιστα, όπως είπαν υπήρξε περίπτωση στις προσφορές να δίνονται φθηνότερα τα προϊόντα από αυτά που δίνονται στο καλάθι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι λίστες των αλυσίδων σούπερ μάρκετ για τα προϊόντα που απαρτίζουν το «καλάθι του νοικοκυριού» θα ανανεώνονται κάθε εβδομάδα και θα αναρτώνται έως τις 9 το πρωί κάθε Τετάρτης, μέχρι τις 31 Μαρτίου 2023, στην πλατφόρμα e- καταναλωτής.