Jumbo: Αύξηση πωλήσεων κατά 25% το α' τετράμηνο
Αύξηση 8,45% κατέγραψαν οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO τον Απρίλιο του έτους σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα ο οποίος μετά την κατάργηση των περιορισμών της πανδημίας είχε εμφανίσει μια εξωπραγματική αύξηση πωλήσεων άνω του 30%. Συνολικά στους 4 μήνες του 2023, οι πωλήσεις του Ομίλου, κατέγραψαν συνολική αύξηση 25%.
Όπως είχε αναφέρει η διοίκηση του Ομίλου κατά την έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων στις 08.03.2023, οι υψηλοί διψήφιοι ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων όπου επιταχύνθηκαν κατά τους πρώτους μήνες του έτους, δεν θα ήταν διατηρήσιμοι καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς, δίνοντας εκτίμηση για το έτος γύρω στο 15%.
Αναλυτικότερα, στην Ελλάδα τον Απρίλιο, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά περίπου 9%. Συνολικά για το πρώτο τετράμηνο του έτους 2023, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά περίπου 26% σε σχέση με το 2022.
Στην Κύπρο, οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τον Απρίλιο του 2023 αυξήθηκαν κατά περίπου 11% , σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2023 είναι αυξημένες κατά περίπου 24%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Στη Βουλγαρία οι ι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά 7% περίπου τον Απρίλιο του 2023, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις στη Βουλγαρία για τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2023 είναι αυξημένες κατά περίπου 24%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Στη Ρουμανία οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση της τάξης περίπου 4% τον Απρίλιο του 2023, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις στη Ρουμανία για τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2023 είναι αυξημένες κατά περίπου 20%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η διοίκηση του Ομίλου JUMBO ενημερώνει ότι θα επιμείνει στην αντιμετώπιση των προκλήσεων της τρέχουσας χρήσης, διατηρώντας τη σχέση τιμής-ποιότητας κάθε προϊόντος υπέρ του καταναλωτή, αποπληρώνοντας πρόωρα τις δανειακές της υποχρεώσεις και συνεχίζοντας απτόητη το επενδυτικό της πρόγραμμα με παράλληλη επιβράβευση των μετόχων- συνεταίρων της, με υψηλές χρηματικές διανομές.