Jackaroo: Η Vivartia εξαγοράζει το ελληνικό street food των ρεκόρ
Στην τελική ευθεία για την απόκτηση της αλυσίδας Jackaroo, της επονομαζόμενης και ως «ελληνικά KFC», βρίσκεται ο όμιλος της Vivartia.
Ένα από τα πιο πετυχημένα concept street food των τελευταίων χρόνων στην Αθήνα αναμένεται να αλλάξει σύντομα χέρια. Σύμφωνα με πληροφορίες του flash.gr ο Όμιλος Vivartia βρίσκεται ένα βήμα πριν από την εξαγορά της αλυσίδας Jackaroo του Μιχάλη Ματζουράνη. Η αλυσίδα που ξεκίνησε το 2018 από τον Πειραιά διαθέτει ήδη πέντε σημεία στην Αττική (δύο στον Πειραιά, Φωκίωνος Νέγρη, Νέο Κόσμο και Περιστέρι) ενώ σύντομα αναμένεται να ανοίξει ένα ακόμη στην Αγία Παρασκευή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στα τέλη Οκτωβρίου ο Μιχάλης Ματζουράνης προχώρησε σε συγχώνευση και απορρόφηση των καταστημάτων – εταιρειών από την ΙΚΕ Red Meat η οποία συστάθηκε φέτος και φέρεται να είναι η επιχείρηση μέσω της οποίας θα περάσουν τα καταστήματα Jackaroo στην Vivartia. Για την τελευταία η οποία διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο της τον όμιλο εστίασης Goody’s (Goody’s, Everest, Flocafe, La Pasteria, Olympus Plaza) η προσθήκη του νέου σήματος της δίνει πρόσβαση σε ένα πιο νεανικό κοινό, ηλικίας 16-25 ετών που είναι το target group που απευθύνεται το Jackaroo.
Πέρα από το κατάστημα στην Αγία Παρασκευή έχει δρομολογηθεί η επέκταση της αλυσίδας στα Βόρεια Προάστια και συγκεκριμένα στην Κηφισιά ενώ στόχος, πριν την επέκταση στην Θεσσαλονίκη και μεγάλες επαρχιακές (φοιτητου)πόλεις, είναι και η παρουσία στην περιοχή της Γλυφάδας.
Τα παγκόσμια ρεκόρ στο Wolt
To Jackaroo (σ.σ. σημαίνει βοηθός γελαδάρη στην αργκό των Αυστραλών κτηνοτρόφων) το οποίο ξεκίνησε ως αλυσίδα burger μετά την πανδημία έριξε το βάρος του στο κοτόπουλο – για αυτό και αρκετοί τα αναφέρουν έως τα ελληνικά KFC – με αποτέλεσμα πλέον το 70% των παραγγελιών να αφορά συνταγές με κοτόπουλο. Η άνοδος της τελευταίας κατηγορίας ειδικά στο delivery έχει οδηγήσει τα Jackaroo να σπάσει τρεις φορές παγκόσμια ρεκόρ παραγγελιών στην πλατφόρμα της Wolt.
Συγκεκριμένα το κατάστημα της Κυψέλης την περασμένη Κυριακή έσπασε προηγούμενα ρεκόρ που κατέχει για εκτελέσεις παραγγελιών delivery μέσα σε μία ημέρα στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται η Wolt. Συγκεκριμένα πραγματοποίησε 1.704 delivery (σ.σ. προηγούμενο ρεκόρ 1.621 delivery Wolt από το ίδιο κατάστημα) χωρίς σε αυτόν τον αριθμό να περιλαμβάνονται τα take away, τα delivery από άλλες πλατφόρμες και η επιτόπια κατανάλωση.
Σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις του κ. Ματζουράνη στην ελληνική έκδοση του Forbes και στην δημοσιογράφο Ελευθερία Πιπεροπούλου, οι πωλήσεις της αλυσίδας το 2023 διαμορφώθηκαν στα επίπεδα των 10 εκατ. ευρώ ενώ για την φετινή χρονιά αναμένεται να εκτοξευθούν στα 18 εκατ. ευρώ κυρίως λόγω την αύξηση πωλήσεων ανά κατάστημα και την προσθήκη του καταστήματος στο Περιστέρι.
Ο ταλαντούχος κ. Μαντζουράνης
Ο Μιχάλης Μαντζουράνης ξεκίνησε την πορεία του στην εστίαση το 2007 έχοντας περάσει από τις κουζίνες στο Γκολφ της Γλυφάδας και του «Πεντελικόν». Το 2013 θα δημιουργήσει την δική του αλυσίδα burger «Μπαρ Μπεε Κιου» η οποία καταφέρνει να μπει στην λίστα με τα 25 καλύτερα burger στον κόσμο της αμερικάνικης ιστοσελίδας List25 σκαρφαλώνοντας στην δέκατη θέση. Το 2017 το «Μπαρ Μπεε Κιου» θα αποτελέσει την πρώτη του επιτυχημένη πώληση καθώς εξαγοράστηκε από την L’Artigiano. Ένα χρόνο αργότερα ξεκίνησε μία νέα εταιρεία επεξεργασίας και εμπορίας κρέατος στο Μοσχάτο.
Τόσο το Μπαρ Μπεε Κιου όσο και το Jackaroo καθιερώθηκαν ως value for money στα νεαρά ηλικιακά γκρουπ. Σύμφωνα με τον ίδιο το παραπάνω επετεύχθη καθώς έχει καθετοποιηθεί η παραγωγή ενώ και το 90% των εισαγωγών πραγματοποιούνται από τους ίδιους.