Ήρθε το νέο Piaggio MP3 310
Η νεότερη έκδοση του πρώτου τρίκυκλου σκούτερ αποκαλύπτεται με ολοκαίνουρια σχεδίαση και νέο κινητήρα 310 κ.εκ.
Με την άφιξη του νέου Piaggio MP3 310 η σειρά MP3 είναι πλέον πιο ολοκληρωμένη. Στοχεύει σε αυτούς, που αναζητούν μια πιο πρακτική και εξίσου ασφαλή εναλλακτική λύση έναντι του αυτοκινήτου.
Το Piaggio MP3 310 είναι ένα μικρών διαστάσεων, σπορ, δυναμικό όχημα που διατηρεί τα υψηλά επίπεδα άνεσης και τεχνικού περιεχομένου που χαρακτηρίζουν τα μεγαλύτερα σκούτερ GT.
Μάλιστα, το νέο Piaggio MP3 310 καθιστά αυτά τα κορυφαία χαρακτηριστικά, διαθέσιμα σε όλους. Μπορεί να οδηγηθεί και με άδεια οδήγησης αυτοκινήτου, χάρη στην αποκλειστική τρίτροχη τεχνολογία της Piaggio. Αυτή εξασφαλίζει μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές από οποιοδήποτε άλλο σκούτερ, καθώς και πολύ καλό κράτημα στον δρόμο, το οποίο προκαλεί ιδιαίτερη αίσθηση σε βρεγμένο ή χαμηλής πρόσφυσης οδόστρωμα.
Οι συμπαγείς διαστάσεις και ο χειρισμός του Piaggio MP3 310 θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα στους ελιγμούς από στάση, όπου προσφέρουν μεγάλη ευκολία στη διαδικασία στάθμευσης, αλλά και κατά την οδήγηση όπου η ευελιξία έχει βελτιωθεί σημαντικά. Το Piaggio MP3 310 είναι εξοπλισμένο με έναν ολοκαίνουριο κινητήρα, τον νεότερο της συναρπαστικής σειράς HPE (High Performance Engine). Με έγκριση τύπου σύμφωνα με το πρότυπο Euro 5+, ο κινητήρας 310 hpe έχει αυξημένο κυβισμό (310 κ.εκ. αντί των 278 κ.εκ. του προηγούμενου κινητήρα) και είναι εφοδιασμένος με διάφορα χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για βελτίωση της εμπειρίας οδήγησης, όχι μόνο ως προς τις επιδόσεις, αλλά και ως προς την άνεση και τη συμπεριφορά. Και όλα αυτά σε συνδυασμό με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.
Στυλ, εμπνευσμένο από τον κόσμο του αυτοκινήτου
Το μπροστινό μέρος έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, πλέον είναι φαρδύτερο, προσφέρει μεγαλύτερη προστασία και περιλαμβάνει ένα νέο οριζόντιο συγκρότημα φώτων με τεχνολογία LED. Στο κέντρο της μπροστινής ποδιάς υπάρχει μια μικρότερη, πιο σπορ εισαγωγή αέρα, η οποία χαρακτηρίζεται από μια τρισδιάστατη κυψελοειδή γρίλια. Κάτω από αυτήν υπάρχει μια κάθετη αεροτομή που είναι προϊόν προσεκτικής αεροδυναμικής μελέτης. Σε συνδυασμό με τους ολοκαίνουριους πλευρικούς εκτροπείς αέρα, ενισχύει την σταθερότητα και συμβάλλει σε υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα.
Ο ανεμοθώρακας είναι επίσης νέος και το σχήμα του έχει σχεδιαστεί ειδικά, για να συνδυάζει μέγιστη προστασία με περιορισμένο όγκο.
Το τολμηρό μπροστινό μέρος συνδυάζεται με μια κομψή, αεροδυναμική ουρά, η οποία ενσωματώνει τη χειρολαβή του συνεπιβάτη με κομψό τρόπο και ολοκληρώνεται με ένα μοντέρνο οπίσθιο φωτιστικό σύνολο LED.
Άνεση και λειτουργικότητα
Το Piaggio MP3 310 είναι εξοπλισμένο με εντελώς νέα όργανα. Στο κέντρο, ένας μεγάλος πίνακας οργάνων με οθόνη LCD 5 ιντσών εμφανίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Το ψηφιακό ταχύμετρο και το στροφόμετρο βρίσκονται στο κέντρο, μαζί με τον ολικό χιλιομετρητή, τον μετρητή ταξιδιού, τη θερμοκρασία αέρα, το ψηφιακό ρολόι, τη στάθμη καυσίμου και τις ενδείξεις θερμοκρασίας του ψυκτικού υγρού, το εικονίδιο προειδοποίησης για πάγο στο οδόστρωμα και το εικονίδιο συντήρησης.
Ο πίνακας εμφανίζει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών σχετικά με το ταξίδι, οι οποίες μπορούν να επιλεγούν με χρήση του κουμπιού MODE στο δεξιό χειριστήριο. Περιλαμβάνονται η μέγιστη ταχύτητα, η μέση ταχύτητα, η στιγμιαία κατανάλωση, η μέση κατανάλωση, η τάση της μπαταρίας και το επίπεδο φόρτισης. Οι προειδοποιητικές λυχνίες παρακολουθούν όλες τις λειτουργίες όπως είναι ο έλεγχος του ψεκασμού, η ρεζέρβα καυσίμου, η πίεση λαδιού, η ενεργοποίηση του ABS και το σύστημα ακινητοποίησης (immobilizer). Τα χειριστήρια του τιμονιού και του ταμπλό έχουν επανατοποθετηθεί και είναι πλέον πιο πρακτικά και λειτουργικά.
Πάνω από τον πίνακα οργάνων υπάρχει ένα πρακτικό ντουλαπάκι με συρτάρι και θύρα USB στο εσωτερικό του, η οποία είναι ιδανική για τη φόρτιση smartphone ή οποιασδήποτε άλλης ηλεκτρονικής συσκευής.
Το MP3 310 διαθέτει σύστημα keyless, το οποίο επιτρέπει την ενεργοποίηση της ανάφλεξης χωρίς τη χρήση του συμβατικού κλειδιού, απλοποιώντας όλες τις λειτουργίες ενεργοποίησης του κινητήρα, ανοίγματος της σέλας και της τάπας του ρεζερβουάρ καυσίμου, καθώς και κλειδώματος του τιμονιού. Όλες αυτές οι ενέργειες μπορούν να γίνουν εύκολα, χωρίς να βγει το τηλεχειριστήριο από την τσέπη του αναβάτη.
Η δύο επιπέδων σέλα διαθέτει μια νέα δομή αφρώδους υλικού, η οποία έχει σχεδιαστεί για βελτίωση της άνεσης και είναι διαμορφωμένη ώστε να επιτρέπει την εύκολη και ασφαλή επαφή με το έδαφος και να εγγυάται επαρκή οσφυϊκή υποστήριξη για τον αναβάτη. Η θέση του συνεπιβάτη είναι ξεκούραστη, και χάρη στα πρακτικά αναδιπλούμενα μαρσπιέ που ενσωματώνονται τέλεια στο φέρινγκ όταν είναι κλειστά. Ο χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα είναι εξαιρετικά μεγάλος και χωράει εύκολα ένα full-face κράνος ή δύο κράνη demi-jet, καθώς και άλλα αντικείμενα.
Εκδόσεις και χρώματα
Το νέο Piaggio MP3 310 είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικές εκδόσεις: το Piaggio MP3 310 και το Piaggio MP3 310 Sport, με το δεύτερο να χαρακτηρίζεται από ακόμη πιο σπορ φινιρίσματα και λεπτομέρειες.
Piaggio MP3 310
Είναι διαθέσιμο σε δύο γυαλιστερά χρώματα, στο λευκό Bianco Luna και το ολοκαίνουριο γκρι Grigio Grafite. Και τα δύο χρώματα συνδυάζονται με νέα φινιρίσματα σε μεταλλικό, σατινέ γκρι. Η σέλα είναι ειδικά σχεδιασμένη και διαθέτει νέα υλικά και γκρι ραφή, η οποία δημιουργεί αντίθεση και ταιριάζει απόλυτα με τα φινιρίσματα.
Piaggio MP3 310 Sport
Το Piaggio MP3 310 Sport διαθέτει έναν ακόμη πιο επιβλητικό χαρακτήρα, ο οποίος ενισχύεται από αποκλειστικά χρώματα. Το ματ μεταλλικό μαύρο Nero Meteora συνοδεύεται από το ολοκαίνουριο γκρι Grigio Mercurio (γυαλιστερό) και το μπλε Blu Zaffiro με ματ φινίρισμα.
Η έκδοση Sport συμπληρώνεται από σπορ μπλε λεπτομέρειες, όπως είναι η ραφή της σέλας που προκαλεί αντίθεση και τα αυτοκόλλητα των μαύρων τροχών. Τα φινιρίσματα εναλλάσσονται μεταξύ γυαλιστερού και μαύρου ματ χρώματος και αναδεικνύουν τις δυναμικές γραμμές του οχήματος.
Κινητήρας Piaggio 310 HPE
Το νέο Piaggio MP3 310 είναι εφοδιασμένο με τον ολοκαίνουριο υγρόψυκτο, 4-χρονο. 4-βάλβιδο, μονοκύλινδρο κινητήρα με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Ο κινητήρας 310 hpe είναι ο νεότερος κινητήρας της σύγχρονης οικογένειας HPE (High Performance Engines) της Piaggio. Έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει σημαντικές βελτιώσεις στην εμπειρία οδήγησης σε όλο το εύρος των στροφών, άνεση στην οδήγηση, βελτιωμένη δυνατότητα ελέγχου, χαμηλότερη στάθμη θορύβου και ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Όλα αυτά συνοδεύονται από μια εμφανή βελτίωση στην απόδοση.
Αυτοί οι στόχοι επιτεύχθηκαν με αύξηση του κυβισμού από τα 278 κ.εκ. του προηγούμενου κινητήρα 300 HPE στα 310 κ.εκ. αυτής της έκδοσης, με απόδοση 26,4 ίππους στις 7.500 σ.α.λ.
Η πλήρης αναβάθμιση του κινητήρα, έφερε μείωση στην κατανάλωση καυσίμου. Αυτές οι τιμές είναι χαμηλότερες από του κινητήρα 300 hpe και ανεβάζουν την αυτονομία από τα 31,2 χλμ./λίτρο σε 32,2 χλμ./λίτρο, στον κύκλο WMTC.
Απόλυτη ασφάλεια: τρεις τροχοί, ABS και ASR
Τα δύο μοντέλα της σειράς Piaggio MP3 310 υιοθετούν το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, το οποίο ενσωματώνει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation). Το Piaggio MP3 χρησιμοποιεί σύστημα πέδησης με δισκόφρενα και στους τρεις τροχούς. Η διάμετρος των δίσκων είναι 258 χιλ. εμπρός και 240 χιλ. πίσω. Μεγαλύτερη ασφάλεια και ακόμη πιο ομαλή οδήγηση προσφέρουν οι μεγάλοι μπροστινοί τροχοί διαμέτρου 13 ιντσών.
Piaggio MIA: συνδεδεμένο διαρκώς μέσω smartphone
Το σύστημα συνδεσιμότητας PIAGGIO MIA ανήκει στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Sport και σας επιτρέπει να συνδέετε το smartphone σας με το ενσωματωμένο ηλεκτρονικό σύστημα του Piaggio MP3 310 μέσω Bluetooth, προσφέροντας αποκλειστικές λειτουργίες για μια ακόμα πιο συναρπαστική και απολαυστική εμπειρία οδήγησης.