Η παραγγελία της Tesla για κεκάκια και ο παρά τρίχα... μπαταχτσής Έλον Μασκ
Φούρνος στην Καλιφόρνια των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής ισχυρίστηκε ότι η Tesla, εταιρεία ιδιοκτησίας του Έλον Μασκ, δεν πλήρωσε μια παραγγελία αξίας μερικών χιλιάδων δολαρίων. Ο ανεξόφλητος λογαριασμός, μάλιστα, διευθετήθηκε από τον δισεκατομμυριούχο μόνο όταν το περιστατικό αναπαρήχθη από τα ΜΜΕ της χώρας.
Η εταιρεία Tesla είχε αφήσει στη... μοίρα της μια παραγγελία για 4.000 μίνι πίτες από το Giving Pies, ένα αρτοποιείο στο Σαν Χοσέ, δήλωσε στον λογαριασμό του καταστήματος στο Instagram η ιδιοκτήτρια του φούρνου, Voahangy Rasetarinera, πριν από λίγες ημέρες.
Σύμφωνα με τον Guardian, λίγο αργότερα η Rasetarinera επιβεβαίωσε την πληροφορία της εξόφλησης μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος: «Η Tesla μόλις πλήρωσε τα 2.000 δολάρια που μου χρωστούσε». Το ποσό αφορούσε προμήθειες και παραγγελίες που έπρεπε η επιχείρηση να απορρίψει για να ολοκληρώσει την επιθυμίας της Tesla.
Το χρονικό της παραγγελίας
Το περιστατικό συνέβη αφού το αρτοποιείο έλαβε μια παραγγελία της τελευταίας στιγμής για 2.000 πίτες από την εταιρεία του Έλον Μασκ ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου. «Μια παγίδα 6.000 δολαρίων για τη μικρή επιχείρηση», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε το δίκτυο KTVU. Η Tesla διπλασίασε την παραγγελία σε 4.000 πίτες, πριν τελικά την ακυρώσει αφήνοντας το... φέσι στην επιχείρηση.
Στην ανάρτησή της στο Instagram, η Rasetarinera δήλωσε ότι για να εκπληρώσει την παραγγελία έπρεπε να απορρίψει άλλες που «έτρεχαν» ως εκείνη τη στιγμή, να αγοράσει πρόσθετες προμήθειες και να προετοιμάσει το προσωπικό της για ένα «απαιτητικό πρόγραμμα παραγωγής», που ποτέ δεν αποζημιώθηκε.
«Για μένα, ήταν σαφές ότι η εταιρική κουλτούρα της Tesla έδινε προτεραιότητα στην ευκολία έναντι της υπευθυνότητας, αδιαφορώντας για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων όπως εγώ», ανέφερε η γυναίκα.
«Αυτή η εμπειρία χρησιμεύει ως μια έντονη υπενθύμιση για το πόσο ευάλωτες είναι οι μικρές επιχειρήσεις όταν έχουν να αντιπαρατεθούν με μεγαλύτερες εταιρείες. Παρά τις προσπάθειές μας να τηρήσουμε τις δεσμεύσεις μας και να παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες, συχνά μένουμε στο έλεος των αποφάσεων που λαμβάνονται στις αίθουσες συνεδριάσεων των εταιρειών», ήταν το παράπονο της ιδιοκτήτριας.
Μετά την κάλυψη του περιστατικού από τα μέσα ενημέρωσης, η Giving Pies έτυχε μιας πρωτοφανούς υποστήριξης από πλήθους κόσμου, σύμφωνα με αναφορές του NBC Bay Area.
Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, εκατοντάδες πελάτες έκαναν ουρά στο κατάστημα για να αγοράσουν πίτες, με τη Rasetarinera να δηλώνει «ξετρελαμένη» από την ανταπόκριση του κόσμου. Στην αρχική της ανάρτηση στο Instagram, έγραψε ότι το περιστατικό την ανάγκασε να ξανασκεφτεί την πορεία της ως ιδιοκτήτρια του καταστήματος.
«Καθώς αναλογίζομαι αυτήν τη δοκιμασία, θυμάμαι την ανθεκτικότητα και την αποφασιστικότητα που με ώθησαν προς τα εμπρός ως μαύρη γυναίκα επιχειρηματία», ανέφερε.
«Ενώ οι ενέργειες της Tesla μπορεί να προκάλεσαν προσωρινές αναποδιές, δεν θα με αποτρέψουν από το να ακολουθήσω το πάθος μου και να υπηρετήσω την κοινότητα της περιοχής με ακεραιότητα και υπερηφάνεια», κατέληξε η Rasetarinera.