Instagram: Λανσάρει το αντίπαλο δέος του Twitter
Instagram: Το μέσο προετοιμάζει εδώ και καιρό την εφαρμογή Threads.
Μία καταχώριση στο App Store, «πρόδωσε» την προετοιμασία για ο λανσάρισμα του νέου αντίπαλου του Twitter από τη Meta Platforms.
Η εφαρμογή, που θα έχει την ονομασία Threads, θα λειτουργεί παρόμοια με το Twitter, με αναρτήσεις που βασίζονται σε κείμενο και μπορούν να γίνουν like, να σχολιαστούν και να κοινοποιηθούν, σύμφωνα με παραδείγματα στιγμιότυπων οθόνης στην καταχώριση στο App Store.
Οι χρήστες θα μπορούν να ακολουθούν τους λογαριασμούς που ακολουθούν στο Instagram και να διατηρούν το ίδιο όνομα χρήστη.
Το Instagram, εφαρμογή ιδιοκτησίας της Meta Platforms δεν σχολίασε την καταχώριση.
Με το λανσάρισμα, η Meta επιδιώκει να εκμεταλλευτεί τα προβλήματα του Twitter από τότε που η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης εξαγοράστηκε πέρυσι από τον Elon Musk. Μεταξύ των θεμάτων που έχουν εξοργίσει τους χρήστες και τους έχουν ωθήσει να αναζητήσουν εναλλακτικές πλατφόρμες, είναι η χαλάρωση της πολιτικής του Twitter για τον έλεγχο του περιεχομένου και η απαίτηση μηνιαίας συνδρομής για να χαρακτηριστεί κάποιος ως αυθεντικός λογαριασμός.
Υπάρχουν επίσης προβλήματα με την αξιοπιστία του ιστότοπου. Μόλις το περασμένο σαββατοκύριακο, το Twitter άρχισε να περιορίζει προσωρινά τον αριθμό των αναρτήσεων που μπορούν να δουν οι χρήστες.
Υπάρχοντες αντίπαλοι του Twitter, όπως το Mastodon και το Bluesky, είναι ακόμα στη φάση της ανάπτυξης και δεν έχουν ακόμη δημιουργήσει τα δίκτυά τους ώστε να αποτελέσουν βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις. Το Instagram διαφημίζει την επερχόμενη εφαρμογή του με διάφορες διασημότητες και influencers εδώ και μήνες, με στόχο να δημιουργήσει αίσθηση όταν ξεκινήσει.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, η εφαρμογή Threads είναι διαθέσιμη για «προπαραγγελία» και «αναμένεται» την Πέμπτη, σύμφωνα με την καταχώριση στο App Store. Εκεί, το Threads περιγράφεται ως η εφαρμογή «όπου οι κοινότητες συναντιούνται για να συζητήσουν τα πάντα, από τα θέματα που σας ενδιαφέρουν σήμερα, μέχρι το τι θα είναι trending αύριο».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Meta έχει μια μακρά ιστορία δανεισμού ιδεών από ανταγωνιστές – χωρίς αυτό να αποδίδει πάντα καρπούς. Αλλά όταν τα προϊόντα αντιγραφής της εταιρείας πετυχαίνουν, μπορούν να πιάσουν γρήγορα τόπο.
Η λειτουργία για αναρτήσεις που εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες, τα «Stories», είναι στοιχείο που αντιγράφηκε από το Snapchat το 2016. Τώρα, πολύ περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτή τη μορφή στις εφαρμογές της Meta απ’ ό,τι χρησιμοποιούν το Snapchat. Η Meta δημιούργησε πιο πρόσφατα ένα προϊόν βίντεο μικρής διάρκειας παρόμοιο με το TikTok, που ονομάζεται «reels». Όπως αναφέρει το Bloomberg, σε ενημερώσεις επενδυτών τα στελέχη της εταιρείας δήλωσαν ότι τα reels οδηγούν την ανάπτυξη τόσο στο Instagram όσο και στο Facebook.
Περισσότεροι από 3 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούσαν καθημερινά τουλάχιστον μία από τις εφαρμογές της Meta – Facebook, Instagram και WhatsApp – κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, ανακοίνωσε η εταιρεία τον Απρίλιο.