Ινδία: Κατάρρευση σήραγγας με 40 εγκλωβισμένους εργάτες - Επιχειρούν διασώστες
Μια αγωνιώδης προσπάθεια βρίσκεται σε εξέλιξη στη βόρεια Ινδία για τη διάσωση δεκάδων εργατών, οι οποίοι έχουν παγιδευτεί από χθες, Κυριακή, μετά την κατάρρευση μιας υπό κατασκευή οδικής σήραγγας στη βόρεια Ινδία.
Η κατάρρευση σημειώθηκε νωρίς το πρωί της Κυριακής στα ινδικά Ιμαλάια, όταν μια ομάδα εργατών έβγαινε από το εργοτάξιο και έφθανε η ομάδα που θα την αντικαθιστούσε.
«Οι 40 εργάτες, που είναι αποκλεισμένοι στο εσωτερικό της σήραγγας, είναι ζωντανοί. Τους στείλαμε νερό και τροφή. Ωστόσο επειδή στη σήραγγα υπάρχουν πολλά μπάζα, αντιμετωπίζουμε ορισμένες δυσκολίες στην επιχείρηση διάσωσης», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο Καραμβίρ Σινγκ Μπαντάρι, διοικητής της Εθνικής Δύναμης Επέμβασης σε περιπτώσεις καταστροφών.
Φωτογραφίες και βίντεο από τον τόπο του συμβάντος έδειχναν ένα μεγάλο μηχάνημα να σκάβει συντρίμμια από τη σκοτεινή σήραγγα, καθώς δεκάδες αξιωματούχοι διάσωσης συγκεντρώνονταν στην είσοδο. Κρατικοί και εθνικοί αξιωματούχοι καταστροφών έχουν συγκεντρωθεί για να συνδράμουν στην επιχείρηση, μαζί με αξιωματούχους της τοπικής αστυνομίας.
Ο πρωθυπουργός του κρατιδίου Ουταραχάντ, ο Πουσκάρ Σινγκ Ντάμι, ο οποίος μετέβη σήμερα στον τόπο του ατυχήματος, δήλωσε στην πλατφόρμα X πως οι εργασίες διάσωσης συνεχίζονται «ακατάπαυστα για να τους βγάλουμε με ασφάλεια».
Η σήραγγα αυτή αποτελεί τμήμα του προγράμματος κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Σαρ Νταμ, το οποίο προωθεί ο πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι και έχει σχεδιαστεί για να βελτιωθούν οι συνδέσεις ανάμεσα σε τέσσερις ινδουιστικές τοποθεσεσίες, μεταξύ των σημαντικότερων της χώρας, καθώς επίσης και με τις μεθοριακές περιφέρειες της Κίνας.
ο Ουταρακάντ, ένα ορεινό και γραφικό κρατίδιο στα σύνορα της Ινδίας με την Κίνα, αναφέρεται συχνά ως "Devbhumi" ή "Γη των Θεών" λόγω της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς του και της αφθονίας των ινδουιστικών θρησκευτικών χώρων.
Το έργο Char Dham Highway αναμένεται να έχει μήκος σχεδόν 1.000 χιλιομέτρων (621 μίλια), βελτιώνοντας την πρόσβαση στο κρατίδιο από την πρωτεύουσα της Ινδίας, το Νέο Δελχί.
Συχνά τα δυστυχήματα στα εργοτάξια μεγάλων υποδομών της Ινδίας
Η κατάρρευση της Κυριακής δεν είναι η πρώτη κατασκευαστική καταστροφή των τελευταίων μηνών που γίνεται πρωτοσέλιδο στην Ινδία, μια χώρα που μετασχηματίζει ταχύτατα τις υποδομές της και δαπανά δισεκατομμύρια για την αναβάθμιση του δικτύου μεταφορών της.
Τον Αύγουστο, περισσότεροι από δώδεκα εργάτες σκοτώθηκαν μετά την κατάρρευση μιας υπό κατασκευή γέφυρας στο βορειοανατολικό κρατίδιο Μιζοράμ.
Τον Ιούνιο, μια τσιμεντένια γέφυρα τεσσάρων λωρίδων που κατασκευαζόταν κατά μήκος του ποταμού Γάγγη στην ανατολική πολιτεία Μπιχάρ κατέρρευσε για δεύτερη φορά μέσα σε λίγο περισσότερο από έναν χρόνο, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με την ποιότητα της κατασκευής της.
Τον περασμένο Οκτώβριο, μια πρόσφατα επισκευασμένη κρεμαστή γέφυρα υποχώρησε στην πόλη Morbi στο Γκουτζαράτ, σκοτώνοντας 135 ανθρώπους.