Τον «τύφλωσε« η αγανάκτηση - Χαστούκισε τον πιλότο λόγω καθυστέρησης στην πτήση
Την αγανάκτηση του για την σημαντική καθυστέρηση στην πτήση του διάλεξε -με τον πιο λάθος τρόπο- να εκφράσει επιβάτης, ο οποίος επιτέθηκε στον πιλότο χαστουκίζοντας τον μάλιστα, με το βίντεο που απαθανατίζει τη στιγμή να γίνεται viral στα social media.
Πιο συγκεκριμένα ένας επιβάτης σε πτήση της IndiGo επιτέθηκε σωματικά στον πιλότο του αεροσκάφους την ώρα που έκανε ανακοίνωση σχετικά με καθυστερήσεις. Το περιστατικό σημειώθηκε σε πτήση από το Δελχί προς την Γκόα της Ινδίας, η οποία καθυστέρησε λόγω ομίχλης αρκετές ώρες την Κυριακή 14/1. Ο επιβάτης που έχει ταυτοποιηθεί, συνελήφθη και αργότερα αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση.
Στο εν λόγω βίντεο, καταγράφεται η στιγμή που ο άνδρας σηκώνεται από την θέση του και τρέχει απότομα προς το μέρος του Anup Kumar, του συγκυβερνήτη της πτήσης, ο οποίος είχε αντικαταστήσει το προηγούμενο πλήρωμα λόγω των προτύπων που ορίζει το πρωτόκολλο μετά από αρκετές ώρες καθυστέρησης.
«Εάν δεν θέλεις να πετάξεις το αεροπλάνο, τότε μην το κάνεις», ακούστηκε να φωνάζει στον πιλότο, ο εξαγριωμένος επιβάτης.
«Είναι λάθος αυτό που έκανες. Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό» του φώναξε η αεροσυνοδός, τη ίδια στιγμή που ένας άλλος επιβάτης είχε μπει στη μέση για να ηρεμήσει τα πνεύματα.
Όπως ήταν αναμενόμενο η συμπεριφορά του «αγανακτισμένου» επιβάτη προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις, με τους περισσότερους να την χαρακτηρίζουν αδικαιολόγητη παρά την πολύωρη καθυστέρηση.
«Τι σχέση έχει ο πιλότος ή το πλήρωμα θαλάμου επιβατών με την καθυστέρηση; Απλώς έκαναν τη δουλειά τους. Συλλάβετε αυτόν τον άνθρωπο και βάλτε τον στη λίστα απαγόρευσης πτήσεων» έγραψε ένας χρήστης στο X, αντιδρώντας στο βίντεο.
«Η IndiGo είναι στις ειδήσεις για όλους τους λάθος λόγους και πρέπει να αντιμετωπίσει άμεσα τα προβλήματα που την αφορούν, αλλά αυτή η συμπεριφορά του επιβάτη είναι εντελώς απαράδεκτη» σχολίασε ένας άλλος.
Η αεροπορική εταιρεία συγκρότησε επίσης επιτροπή για τη διεξαγωγή εσωτερικής έρευνας και εξετάζεται το ενδεχόμενο να συμπεριληφθεί ο κατηγορούμενος επιβάτης στη «λίστα απαγόρευσης πτήσεων».
Το περιστατικό έρχεται να προστεθεί στο πλαίσιο πολλών άλλων σημαντικών ακυρώσεων στο αεροδρόμιο του Δελχί, όπου έως και 110 πτήσεις υπέστησαν καθυστερήσεις με άλλες 79 να ακυρώνονται μόνο σήμερα.
Η μέση καθυστέρηση που φτάνει τα 50 λεπτά, επιτείνει την απογοήτευση των επιβατών που ήδη αντιμετωπίζουν εκτεταμένες διακοπές πτήσεων.
Πολλές πτήσεις που έφτασαν και αναχωρούσαν από το αεροδρόμιο του Δελχί αντιμετώπισαν σοβαρές καθυστερήσεις, μερικές που ξεπέρασαν τις επτά ή οκτώ ώρες, κυρίως λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, συμπεριλαμβανομένης της πυκνής ομίχλης, στη Βόρεια Ινδία. Μεγάλες αεροπορικές εταιρείες όπως η IndiGo, η SpiceJet και η Vistara έχουν προειδοποιήσει ότι οι συνεχιζόμενες κακές καιρικές συνθήκες στο Δελχί και την Καλκούτα αναμένεται να επηρεάσουν περαιτέρω τα προγράμματα πτήσεων.