Η ζυθοποιία ελπίζει σε ένα καλοκαίρι… αγώνων
«Δύσκολα» τα τελευταία χρόνια για τις μεγάλες ζυθοποιίες του πλανήτη
Οι ζυθοποιίες σε ολόκληρο τον κόσμο προετοιμάζονται να πουλήσουν περισσότερες μπύρες φέτος μετά από πολλά τρίμηνα πτώσης των πωλήσεων, ελπίζοντας σε βοήθεια από τα αθλητικά γεγονότα του καλοκαιριού και την επιβράδυνση του πληθωρισμού.
Η Heineken, δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, ήδη ανακοίνωσε για πρώτη φορά μετά από ένα χρόνο αύξηση των πωλήσεων κατά το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στα τέλη Μαρτίου.
Η αντίπαλη, Carlsberg, επίσης ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων μετά από πολλά τρίμηνα πτώσης.
Εν τω μεταξύ, η Anheuser-Busch InBev, ανακοίνωσε μικρότερη των αναμενόμενων πτώση στις πωλήσεις. Ωστόσο, οι πωλήσεις της εν λόγω εταιρείας δέχτηκαν πλήγμα από το μποϊκοτάζ σημαντικών αμερικανικών φιρμών, όπως η Bud Light, αλλά οι επιπτώσεις έχουν υποχωρήσει από τις αρχές της χρονιάς.
Αναλυτές αναμένουν αύξηση των πωλήσεων κατά 1% στο σύνολο του έτους.
Ένα καλοκαίρι γεμάτο... μπύρα
Βέβαια, αυτό που περιμένουν οι ζυθοποιίες σε ολόκληρο τον κόσμο είναι ένα καλοκαίρι γεμάτο αθλητικές διοργανώσεις, με αποκορύφωμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι και το Euro 2024.
Εκτός από τις ελπίδες για λιγότερα ακραία καιρικά φαινόμενα που μείωσαν τις πωλήσεις πέρυσι, οι αθλητικές διοργανώσεις αναμένεται να φέρουν μεγαλύτερη κατανάλωση μπύρας σε περιοχές όπως η δυτική Ευρώπη, δήλωσε στο Associated Press ο διευθύνων σύμβουλος της Carlsberg, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της εταιρείας.
Ο τζίρος των εταιρειών δέχτηκε πλήγμα τα τελευταία χρόνια εξ αιτίας και των μεγάλων αυξήσεων των τιμών, καθώς οι πωλήσεις υποχώρησαν.
Από την πλευρά τους, οι εταιρείες αναγκάστηκαν να προχωρούν σε αυξήσεις τιμών για να καλύψουν τα αυξημένα κόστη από το κριθάρι έως και το αλουμίνιο, με το οποίο φτιάχνονται τα κουτάκια.
Πλέον, οι αυξήσεις του κόστους δείχνουν να ομαλοποιούνται, πράγμα που σημαίνει ότι θα επιβραδυνθούν και οι αυξήσεις των τιμών.