Η Volvo μειώσει περισσότερο τις εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο
Η Volvo ισχυροποιεί τη δέσμευσή της για την κλιματική δράση, στοχεύοντας να μειώσει τις εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο κατά 75% έως το 2030 και σχεδιάζει τη χρήση αλουμινίου και χάλυβα μηδενικών εκπομπών.
Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυροποιεί το κλιματικό της σχέδιο, με σκοπό να ελαττώσει τις εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο κατά 75% έως το 2030, σε σύγκριση με το έτος αναφοράς, 2018.
Πρόκειται για μία προσθήκη στη φιλοδοξία της να γίνει μία κλιματικά ουδέτερη εταιρεία έως το 2040 και να μειώσει τις εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο κατά 40% από το 2018 έως το 2025.
Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, η εταιρία ανακοινώνει ότι θα ενισχύσει τη μετάβαση στο αλουμίνιο σχεδόν μηδενικών εκπομπών. Επιπλέον, αναλαμβάνει δράση στον κλάδο του χάλυβα, μέσω της συνεργασίας της με τη σουηδική εταιρεία παραγωγής χάλυβα, SSAB. Στόχος είναι η δυνατότητα παραγωγής χάλυβα υψηλής ποιότητας σχεδόν μηδενικών εκπομπών για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Σήμερα, η Volvo Cars έχει εξασφαλίσει πρόσβαση σε πρωτογενή και ανακυκλωμένα χαλύβδινα ελάσματα σχεδόν μηδενικών εκπομπών από τη SSAB, τα οποία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει σε ένα από τα προγράμματα αυτοκινήτων έως το 2026.
Νωρίτερα μέσα στο έτος, η Volvo αποκάλυψε το αμιγώς ηλεκτρικό EX30, το μικρό SUV που σχεδιάστηκε για να έχει το χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα από κάθε άλλο μοντέλο Volvo ως σήμερα. Συγχρόνως, η Σουηδική εταιρία απομακρύνεται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και θα παράγει το τελευταίο αυτοκίνητο με κινητήρα diesel στις αρχές του 2024. Παράλληλα έχει σταματήσει τις επενδύσεις σε έρευνα και εξέλιξη (R&D) νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Την ίδια στιγμή, η εκπλήρωση του πιο πρόσφατου στόχου της απαιτεί τον περιορισμό των εκπομπών CO2 σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα και τις δραστηριότητές της (συμπεριλαμβανομένων των logistics), με στόχο να μειωθούν κατά 30% οι εκπομπές σε κάθε πτυχή της λειτουργίας της, σε σύγκριση με το έτος αναφοράς, 2018.