Η Kove στο Hellas Rally Raid 2024: Aνταγωνιστική από την πρώτη ημέρα
Όλες τις ημέρες του Hellas Rally Raid 2024 οι δύο Kove 450 Rally είχαν σταθερή παρουσία μέσα στην πρώτη δεκάδα της κατηγορίας τους.
Με τον Filippo Pietri (Νο 54) να τερματίζει στην 5η θέση της Μ3 και τον Matteo Bottino (Νο 17) στην 9η θέση της ίδιας κατηγορίας, η παρουσία της Kove 450 Rally στο Hellas Rally Raid του 2024, έδειξε τις υψηλού επιπέδου αγωνιστικές δυνατότητες της μοτοσυκλέτας στα βουνά της Ελλάδας, αντιμετωπίζοντας 93 αντιπάλους στην κατηγορία της.
Μάλιστα η Kove 450 Rally του Filippo Pietri κατέκτησε την 9η θέση της γενικής κατάταξης και με τον Matteo Bottino να ολοκληρώνει τον τετραήμερο αγώνα στην 13η θέση της γενικής κατάταξης. Όλες τις ημέρες του Hellas Rally Raid 2024 οι δύο Kove 450 Rally είχαν σταθερή παρουσία μέσα στην πρώτη δεκάδα της κατηγορίας τους, σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους σε όλες τις διαδρομές.
Τα χαρακτηριστικά της Kove Rally
Μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να αντιμετωπίσει με την ίδια αποτελεσματικότητα τους προκλητικούς αμμόλοφους της ερήμου, το αφιλόξενο αστικό περιβάλλον και τις χωμάτινες διαδρομές. Με το συνολικό βάρος να μην ξεπερνά τα 145 κιλά, το 450 Rally φέρνει στο δρόμο την τεχνογνωσία και την εμπειρία από τους απαιτητικούς αγώνες raid.
Ολόκληρη η σχεδιαστική φιλοσοφία της 450 Rally, ακολουθεί τις απαιτήσεις και τη λειτουργικότητα που διαθέτουν οι μοτοσυκλέτες που αγωνίζονται στο δυσκολότερο πρωτάθλημα του κόσμου, όπως η carbon fiber ποδιά για πλήρη προστασία του κινητήρα και των μηχανικών μερών.
Η επιθετική και ταυτόχρονα λειτουργική εμφάνιση καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα δυνατοτήτων, από το ταξίδι στην άσφαλτο μέχρι την εξερεύνηση δύσβατων χωμάτινων διαδρομών.
Αξιόπιστος και δοκιμασμένος κινητήρας
Ο μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος κινητήρας με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, έχει αποδείξει την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητά του στα πιο δύσκολα τερέν. Η απόδοση φτάνει τους 42 ίππους και τα 35Nm ροπής, με τη δύναμη να είναι προοδευτικά κατανεμημένη σε όλο το φάσμα των στροφών.
Το εμπρόσθιο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 14L είναι διαιρεμένο σε δύο τμήματα με ξεχωριστές τάπες ανεφοδιασμού, τα οποία ενώνονται μέσω σωληνώσεων, κατανέμοντας το βάρος από το καύσιμο χαμηλά προκειμένου να μειωθεί και το ύψος του κέντρου βάρους της μοτοσυκλέτας. Πίσω και κάτω από τη σέλα της 450 Rally βρίσκεται ένα συμπληρωματικό δοχείο για μεταφορά υγρών χωρητικότητας 16 λίτρων, στα πρότυπα των αγωνιστικών rally μοτοσυκλετών.
Το ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 240mm είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και ικανό να “αναμετρηθεί” με οποιαδήποτε δυσκολία ή εμπόδιο συναντήσει ο μπροστινός τροχός της μοτοσυκλέτας, χάρη στις σωστά μελετημένες αποσβέσεις ακόμη και για τα πιο απαιτητικά τερέν. Ο δίσκος των 288mm συνδυάζεται με μια ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα και το δικάναλο ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό ή πλήρως, να συμπληρώνει το πακέτο των φρένων.
Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και συνεργάζεται άριστα με το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο, δημιουργώντας ένα ενιαίο και συμπαγές σύνολο που εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά κάτω από όλες τις συνθήκες, ενώ το πίσω δισκόφρενο έχει διάμετρο 240mm.