Η Κιμ Καρντάσιαν σπεύδει για να σώσει… τη Nike
Η Nike συμπράττει με την Καρντάσιαν για τη δημιουργία μίας νέας φίρμας, με την επωνυμία, «NikeSkims».

Η Nike βρίσκεται σε εξαιρετικά δύσκολη θέση. Οι πωλήσεις έχουν υποχωρήσει, η μετοχή έχασε κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς πάνω από το ένα τέταρτο της αξίας της και ο νέος διευθύνων σύμβουλος φαίνεται να χρειάζεται βοήθεια για να μεταμορφώσει τη γερασμένη εταιρεία αθλητικών ειδών. Σε αυτή τη δύσκολη εξίσωση φαίνεται να μπαίνει η Κιμ Καρντάσιαν.
Η Nike λοιπόν συμπράττει με την Καρντάσιαν για τη δημιουργία μίας νέας φίρμας, με την επωνυμία, «NikeSkims», σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση της διάσημης τηλεπερσόνας και της κολοσσιαίας επιχείρησης.
Η συλλογή, που θα βασίζεται στη διάσημη γραμμή της, «θα ταράξει την παγκόσμια βιομηχανία γυμναστικής και ένδυσης με την καλύτερη καινοτομία για όλες τις αθλήτριες», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Η αλήθεια είναι ότι οι λεπτομέρειες είναι ακόμα μυστικές, μεταξύ τους και οι τιμές, αλλά και εικόνες για το πώς θα είναι αυτή η νέα κολεξιόν. Ωστόσο, αυτό που έγινε γνωστό είναι ότι η γραμμή θα βγει πρώτα στις Ηνωμένες Πολιτείες την επόμενη Άνοιξη και σε «επιλεγμένα καταστήματα», με το παγκόσμιο λανσάρισμα να προγραμματίζεται για το 2026.
Η πρωτοποριακή κίνηση της Nike
Αυτή η νέα κολεξιόν αποτελεί μία πρωτοπορία για τη Nike, Που δεν έχει συμπράξει ποτέ στο παρελθόν με άλλη εταιρεία για να δημιουργήσει μία νέα φίρμα. Αντιθέτως, έχει βασίσει τις προωθητικές της ενέργειες σε εξαγορές άλλων εταιρειών ή σε συνεργασίες με διάσημους αθλητές, όπως για παράδειγμα ο Μάικλ Τζόρνταν.
Πάντως, οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας με την Κιμ Καρντάσιαν φυλάσσονται προς το παρόν ως επτασφράγιστο μυστικό.
Ωστόσο, η Nike τόνισε ότι η Skims, η εταιρεία της Κιμ Καρντάσιαν, «πρότεινε μία κοινή σειρά προϊόντων», ωστόσο άφησε να εννοηθεί «μία ακόμα μεγαλύτερη συμφωνία», δηλαδή τη δημιουργία της NikeSkims.
Στόχος της δημιουργίας της νέας φίρμας είναι να βοηθήσει τη Nike να επεκταθεί στην κατηγορία του activewear, ουσιαστικά δηλαδή στη νέα τάση που υπάρχει στα αθλητικά είδη για άνεση σε συνδυασμό με στυλ, ώστε να ανταγωνιστεί εταιρείες όπως η Lululemon και η Alo σε ένα τομέα στον οποίο η Nike υστερεί.
Σκληρός ο ανταγωνισμός
Αξίζει να θυμίσουμε ότι η Skims της διάσημης τηλεπερσόνας ήταν μία τεράστια επιτυχία για την Καρντάσιαν, με την αξία της επιχείρησης να υπολογίζεται τον Ιούλιο του 2023 στα 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Μάλιστα, η εταιρεία επεκτάθηκε στο activewear όχι μόνο των γυναικών, αλλά και των αντρών με μία νέα κολεξιόν καταφέρνοντας να αποσπάσει χορηγίες από NBA και WNBA, αλλά και την Ολυμπιακή Ομάδα των ΗΠΑ που συμμετείχε στους αγώνες του Παρισιού.
Εν τω μεταξύ, η Nike, από την πλευρά της, βρίσκεται αντιμέτωπο με μεγάλο ανταγωνισμό από νεοφυείς επιχειρήσεις όπως η Hoka και η On. Επιπλέον, οι πελάτες αλλάζουν τη συμπεριφορά τους ξοδεύοντας περισσότερα χρήματα για άλλες εμπειρίες, όπως ταξίδια, αντί για αθλητικά είδη.
Μάλιστα, πρόσφατα η Nike άλλαξε διευθύνοντα σύμβουλο, με στόχο να δοθεί νέα πνοή στην επιχείρηση που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα.