Η ιδιαίτερη ιστορία του Subaru Rally Car του Ken Block
Είναι Χριστούγεννα, σας αρέσουν τα αυτοκίνητα και θέλετε να κάνετε ένα δώρο στον εαυτό σας. Γιατί λοιπόν να μην αγοράσετε ένα κομμάτι της ιστορίας των αγώνων ράλι της Αμερικής, με το οποίο αγωνίστηκε ο Ken Block στις ειδικές διαδρομές και τα X Games. Ο λόγος για το Subaru Impreza 2.5 RS του 2006, το οποίο πωλείται, πλήρως αναπαλαιωμένο από τους θρύλους της Vermont SportsCar.
Η αγγελία πώλησης για το Impreza 2.5 RS του 2006 εμφανίστηκε στον διαδικτυακό ιστότοπο δημοπρασιών αυτοκινήτων «Bring a Trailer» με ανώτερη προσφορά ως τώρα τα 42.600 ευρώ με εννέα ημέρες να μένουν μέχρι το τέλος της δημοπρασίας.
Κάτω από το καπό του Impreza βρίσκεται ένας κινητήρας boxer 2.000 κ.εκ. που κινεί και τους τέσσερις τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων. Υπάρχει επίσης μπλοκέ κεντρικό διαφορικό ελεγχόμενο από τον οδηγό και διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης Cuso μπροστά και πίσω. Άλλες αναβαθμίσεις του αυτοκινήτου περιλαμβάνουν ανάρτηση Öhlins, ECU MoTeC, προστατευτικές ποδιές, roll cage, τροχούς Speedline Corse 15 ιντσών.
Η Vermont SportsCar ολοκλήρωσε την κατασκευή και προετοιμασία αυτού του Subaru το 2006. Ο Ken Block και ο συνοδηγός του Alex Gelsomino δήλωσαν συμμετοχή στην πρώτη διοργάνωση ράλι των X Games το 2006, κατακτώντας την τρίτη θέση. Το δίδυμο επέστρεψε με το ίδιο αυτοκίνητο το 2007, κατακτώντας τη δεύτερη θέση γενικής. Το 2009 το αυτοκίνητο πουλήθηκε στον οδηγό ράλι Mark Fox, ο οποίος συμμετείχε στο Πρωτάθλημα Ράλι Αμερικής την ίδια χρονιά.
Το Impreza έχει τις υπογραφές από του Ken Block και του Travis Pastrana στο εσωτερικό του και συνοδεύεται από ένα βιβλίο κατασκευής/συντήρησης με την υπογραφή του Gelsomino. Προς το παρόν είναι καλυμμένο (με vinyl wrap) σε μαύρο χρώμα (ελαφρώς διαφορετικό από το μπλε-μαύρο συνδυασμό με τον οποίο παρουσιάστηκε αρχικά στα X Games). Επιπλέον έχει προβολείς PIAA, μεγαλύτερο αεραγωγό στο καπό την οροφή.
Πως έγινε αγωνιστικό αυτοκίνητο
Όσοι σχεδιάζουν να οδηγήσουν πραγματικά αυτό το αυτοκίνητο αντί να το βάλουν σε μουσείο, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι έχει τις ζημιές του και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για αγωνιστική χρήση. Βλέπετε αυτό το αυτοκίνητο βγήκε για αντικατάσταση από την ασφαλιστική εταιρία στο Όρεγκον μετά από ζημιά από νερό (πλημύρισε το γκαράζ που ήταν σταθμευμένο) το 2005, πριν μετατραπεί σε αυτοκίνητο ράλι.
Το αυτοκίνητο δεν μπορεί να βγάλει πινακίδες κανονικής κυκλοφορίας επειδή έχει διαγραφεί. όσο αφορά τις ατέλειες, το εμπρός σπόιλερ είναι ραγισμένο και υπάρχουν πολλά χτυπήματα στο εξωτερικό από πέτρες. Η Vermont SportsCar δεν ανακοινώνει την ιπποδύναμη του Impreza η οποία σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις του K.Block ήταν κοντά στους 500 ίππους.