Η Hyundai Motorsport κατέκτησε διπλό podium στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης
Η Hyundai Motorsport κυριάρχησε στο Central European Rally του WRC, κατακτώντας την πρώτη και τρίτη θέση.
To πλήρωμα των Ott Tanak/Martin Jarveoja κατέκτησε την νίκη και το πλήρωμα των Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe την τρίτη θέση της γενικής κατάταξης στο Central European Rally του WRC . Οι Ott Tänak και Thierry Neuville θα αναμετρηθούν στον επόμενο και τελευταίο αγώνα του φετινού WRC στην Ιαπωνία ως οι μόνοι οδηγοί που μπορούν μαθηματικά να γίνουν πρωταθλητές του WRC 2024.
Ο 12ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι FIA 2024 (WRC) έφερε τη Hyundai Motorsport αντιμέτωπη με 18 ειδικές διαδρομές σε Τσεχία, Αυστρία και Γερμανία. Οι Andreas Mikkelsen και Torstein Eriksen συμμετείχαν στον πρώτο τους αγώνα μετά το Rally Πολωνίας με σκοπό να προσθέσουν βαθμούς στη συγκομιδή της Hyundai Shell Mobis World Rally Team για την κατάκτηση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών. Μαζί τους αγωνίσθηκαν και τα πληρώματα των Thierry Neuville/Martjn Wydaeghe και Ott Tanak/Martin Jarveoja, πρώτο και δεύτερο αντίστοιχα στο πρωτάθλημα των οδηγών.
Ο Neuville πρωτοστάτησε την Παρασκευή μετά τις οκτώ πρώτες ειδικές διαδρομές, εξασφαλίζοντας δύο νίκες και έξι τερματισμούς στις τρεις πρώτες θέσεις. Ο Tanak απείχε μόλις 7,8 δευτερόλεπτα από τον ρυθμό του Βέλγου, ενώ ο Mikkelsen δεν μπόρεσε να συνεχίσει μετά από έξοδο που είχε κατά τη διάρκεια της SS5.
Οι έξι ειδικές διαδρομές του Σαββάτου ξεκίνησαν στην πατρίδα της Hyundai Motorsport, τη Βαυαρία, πριν κατευθυνθούν στα σύνορα με την Αυστρία. Οι γερμανικοί δρόμοι έφεραν τους οδηγούς σε αντίθεση με τις γρήγορες ειδικές διαδρομές της Τσεχίας και έφεραν μια εντυπωσιακή μάχη στην κορυφή της βαθμολογίας. Οι συνθήκες υγρασίας και ομίχλης καθόρισαν την κατάσταση του παιχνιδιού: O Ott Tanak κατέκτησε δύο ειδικές διαδρομές και κατάφερε να τερματίσει σε πέντε ειδικές διαδρομές μέσα στους τρεις πρώτους. Στην SS11, ο Tanak κέρδισε τρία δευτερόλεπτα και έμεινε μόνο 1,1 δευτερόλεπτο πίσω. Ο Mikkelsen επέστρεψε το Σάββατο μετά τις απαραίτητες επισκευές στο Hyundai i20 N Rally1 Hybrid και πέρασε μια μέρα χωρίς προβλήματα, έτοιμος να πιέσει στην μάχη των βαθμών την Κυριακή.
Το Σάββατο των Neuville/Wydaeghe δεν ήταν τόσο εύκολο. Το βελγικό πλήρωμα είχε δύο λάθος χειρισμούς και έχασε 35 δευτερόλεπτα, πέφτοντας στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Παρόλα αυτά, κατέκτησαν 10 σημαντικούς βαθμούς πρωταθλήματος.
Οι τέσσερις τελευταίες διαδρομές του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης διεξήχθησαν στην γερμανική άσφαλτο, με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες να κάνουν τις επιλογές των ελαστικών δύσκολες αλλά και καθοριστικές για την επιτυχία.
Το Εσθονικό πλήρωμα των Tanak/Jarveoja ξεκίνησε την Κυριακή με έλλειμμα 5,2 δευτερολέπτων έναντι του Ogier, αλλά κέρδισε προσωρινό προβάδισμα μετά από ένα λάθος του στη SS15. Ο Tanak πίεσε στις υπόλοιπες ειδικές διαδρομές για να σταθεροποιήσει το προβάδισμά του και εξασφάλισε τη νίκη του στο ράλι. Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη τους το 2024, μετά την πρωτιά στο Rally Sardegna.
Ο επόμενος αγώνας θα πραγματοποιηθεί στην Ιαπωνία - Ράλι Ιαπωνίας (21-24 Νοεμβρίου). Η Hyundai Motorsport θα στέψει τον πρώτο της πρωταθλητή οδηγών και συνοδηγών FIA WRC κατά το φινάλε της σεζόν. Το ερώτημα είναι: θα είναι ο Thierry Neuville ή ο Ott Tanak;