Η Ευρωπαϊκή Ένωση στέλνει SOS στην Taylor Swift ενόψει Ευρωεκλογών
Με το βλέμμα στραμμένο στις επερχόμενες Ευρωεκλογές που θα διεξαχθούν τον Μάιο του 2024, ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Μαργαρίτης Σχοινάς, πρότεινε μια ενδιαφέρουσα λύση με σκοπό να ενισχύσει τη συμμετοχής των νέων ψηφοφόρων και αυτή περιλαμβάνει τη διεθνούς φήμης τραγουδίστρια, Τέιλορ Σουίφτ .
Η ΕΕ χρειάζεται απλώς ένα νεύμα από την ίδια την Τέιλορ Σουίφτ
Σύμφωνα με τα όσα επικαλείται σε ρεπορτάζ της η ιστοσελίδα Politico, ο κ. Σχοινάς ανέφερε σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε την Τετάρτη ότι «Κανείς δεν μπορεί να κινητοποιήσει τη νεολαία καλύτερα από τους ίδιους τους νέους» και συμπλήρωσε «Είναι οι νέοι που μπορούν να κινητοποιήσουν τους νέους, περισσότερο από εμάς τους επιτρόπους»
«Ελπίζω πολύ ότι κάποιος από την ομάδα της θα παρακολουθήσει αυτή τη συνέντευξη Τύπου και θα της μεταφέρει το αίτημά μας», δήλωσε ο Σχοινάς.
Η Σουίφτ, η οποία ξεκινά το ευρωπαϊκό σκέλος της περιοδείας της Eras Tour την άνοιξη του 2024 (όχι πολύ πριν από τις ευρωπαϊκές εκλογές), θα εμφανιστεί στο Παρίσι στις 9 Μαΐου – «Ημέρα της Ευρώπης», υπενθύμισε ο Σχοινάς.
Ο αντιπρόεδρος για την Προώθηση του Ευρωπαϊκού Τρόπου Ζωής, Μαργαρίτης Σχοινάς σημείωσε ότι «το 2022 το Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας ήταν έτος για τους νέους. Συνδημιουργήθηκε με νέους ανθρώπους. Τα επόμενα χρόνια πρέπει να είναι και δικά τους. Οι νέοι Ευρωπαίοι έχουν μοναδική προοπτική και έντονο ενδιαφέρον για τις πολιτικές αποφάσεις. Είναι σημαντικό να μπορεί να ακουστεί η φωνή τους – ιδίως στις επερχόμενες ευρωπαϊκές εκλογές είναι απαραίτητη για το μέλλον της Ευρώπης».
Στο πλαίσιο της προσπάθειας της Επιτροπής να φέρει την ΕΕ κοντά στους νέους, το 2024 η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Νεολαίας θα πραγματοποιηθεί από τις 12 έως τις 19 Απριλίου και θα επικεντρωθεί στη δημοκρατική συμμετοχή και τις εκλογές, δύο μήνες πριν από τις ευρωεκλογές.
Η επιρροή της στις Αμερικανικές εκλογές
Αυτή η προσέγγιση όμως και η αναφορά του Σχοινά δεν είναι καινούργια για την Τέιλορ Σουίφτ. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η τραγουδίστρια που για πολλούς έχει τη μεγαλύτερη επιρροή από τον καθένα στις νέες γενιές, κατάφερε να ενθαρρύνει 272 εκατομμύρια οπαδούς της στο Instagram να ψηφίσουν στις αμερικανικές εκλογές. Τότε έγινε κάτι συγκλονιστικό, μέσα σε λίγες ώρες, το Vote.org ανέφερε περισσότερες από 35.000 εγγραφές.