Η ΕΡΓΟΣΕ υπέγραψε σύμβαση για κατασκευή της σιδηροδρομικής στάσης σε Κρυονέρι
Σε φάση κατασκευής εισέρχεται η σιδηροδρομική στάση Κρυονερίου, στο πλαίσιο αναβάθμισης των σιδηροδρομικών υποδομών της χώρας.
Υπεγράφη σήμερα στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ, η σύμβαση που περιλαμβάνει την κατασκευή σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι, καθώς και την ανακατασκευή της υποδομής και επιδομής της υφιστάμενης διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε μήκος 1.100 μέτρων.
Ανάδοχος του έργου είναι η ΑΒΑΞ Α.Ε. Το κόστος του έργου που συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020 στον Άξονα Προτεραιότητας ΔΙΕΥΡΩΠΑΪΚΟ, ανέρχεται σε 5.804.254,88€ και οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 18 μήνες.
Συνοπτικά, το αντικείμενο του έργου αφορά:
- Στην κατασκευή της σιδηροδρομικής στάσης Κρυονερίου που αναπτύσσεται μεταξύ των σιδηροδρομικών σταθμών Δεκελείας και Αγίου Στεφάνου στη σιδηροδρομική γραμμή Πειραιά – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη. Προβλέπονται χώροι για την εξυπηρέτηση των επιβατών και μηχανολογικοί χώροι για την υποστήριξη της στάσης και των σιδηροδρομικών συστημάτων.
- Στην κατασκευή μεταλλικής Άνω Πεζοδιάβασης που θα αποτελείται από δύο πυρήνες κατακόρυφης κυκλοφορίας στα άκρα της (κλιμακοστάσιο και ανελκυστήρας) και συνδετική πεζογέφυρα σε ύψος 7,00 μέτρων.
- Στη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου και την κατασκευή των απαραίτητων οδικών έργων (κυκλικές πλατείες, χώροι στάθμευσης, οριοθέτηση λωρίδων κυκλοφορίας κλπ.) Στις διαμορφώσεις αυτές περιλαμβάνεται και η κατασκευή πεζοδρομίων με πλακοστρώσεις, κράσπεδα κλπ.
- Στην ανακατασκευή της υποδομής και της επιδομής της υφιστάμενης διπλής Σ.Γ. Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε μήκος 1.100 μέτρων.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Παληός, τόνισε σχετικά: «Με στόχο τον εκσυγχρονισμό του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου και την ασφάλεια των μεταφορών, η ΕΡΓΟΣΕ συνεχίζει με σταθερά βήματα την υλοποίηση των έργων που αναβαθμίζουν τις σιδηροδρομικές υποδομές της χώρας. Σήμερα υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή ενός έργου πνοής στην περιοχή της Ανατολικής Αττικής, που εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για την ποιοτική αναβάθμιση των σιδηροδρομικών μετακινήσεων».
Σχετικά με την ΕΡΓΟΣΕ:
Η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. συστάθηκε το 1996 ως θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ και ανήκει στις ΔΕΚΟ. Αποστολή της εταιρείας είναι η ολοκλήρωση ενός σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου που θα αποτελέσει σημαντικό αναπτυξιακό πυλώνα για την ελληνική οικονομία και κοινωνία, συμβάλλοντας στην ασφάλεια και ταχύτητα των μεταφορών ανθρώπων, αγαθών και εμπορευμάτων. Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. διαχειρίζεται σήμερα τα έργα εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών γραμμών και εγκαταστάσεων του ΟΣΕ που συγχρηματοδοτούνται από τα Επιχειρησιακά Προγράμματα του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου αναφοράς (ΕΣΠΑ) 2014-2020 από το Χρηματοδοτικό Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility- CEF) 2014-2020 καθώς και έργα με αμιγώς εθνική χρηματοδότηση που είναι αναγκαία προκειμένου να ολοκληρωθούν οι επενδύσεις των συγχρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα περισσότερα από 200 έμπειρα και άριστα καταρτισμένα στελέχη, ενώ παρέχει τις υπηρεσίες της για περισσότερες από δύο δεκαετίες ανταποκρινόμενη αποτελεσματικά και με αξιοπιστία στην υλοποίηση των έργων μέσω της άρτιας οργάνωσης, δομής και συστημάτων που διαθέτει.