Η Αμφιλοχίας Γη αναθέτει στην Max Media Greece την προβολή της πρώτης τηλεοπτικής καμπάνιας της ελληνικής εταιρίας γαλακτοκομικών
Για την προώθηση του πρώτου τηλεοπτικού της σποτ, με τίτλο «Ένα «αλλιώτικο» ταξίδι στην γη της Αμφιλοχίας», η Αμφιλοχίας Γη, επέλεξε την Max Media Greece. Η συνεργασία αφορά στο Media Planning & Buying του brand καθώς και σε ολοκληρωμένες καμπάνιες βίντεο μέσω WebTV, YouTube & Social Media. Σύντομα, προβλέπεται να ενσωματωθούν και περαιτέρω ενέργειες digital επικοινωνίας.
Με ένα οδοιπορικό στην Αμφιλοχία, το brand τυροκομικών προϊόντων Αμφιλοχίας Γη, έρχεται φέτος με το πρώτο του τηλεοπτικό σποτ να μας ξεναγήσει στον τόπο όπου ξεκίνησαν όλα. Με πρωταγωνιστή τον Σάκη Ρουβά, το brand τυροκομικών προϊόντων έχει στόχο μέσω του τηλεοπτικού να εδραιώσει την παρουσία του στην ελληνική αγορά με πέντε προϊοντικές ετικέτες τυριού: Φέτα, Γραβιέρα, Κεφαλογραβιέρα, Πεκορίνο και Τσαλαφούτι, για όλους όσους αναζητούν ένα ιδιαίτερο, αυθεντικό και αξιόπιστο προϊόν υψηλής ποιότητας από αγνές πρώτες ύλες και εξασφαλισμένη γνησιότητα γεύσεων.
Η Αμφιλοχίας Γη είναι μία υπερσύγχρονη μονάδα επεξεργασίας γάλακτος και γαλακτοκομικών προϊόντων. Ιδρύθηκε το 2008 και βρίσκεται σε λειτουργία από το 2016, προερχόμενη από τα σπλάχνα του Αγροτικού Συνεταιρισμού «Ένωση Αγρινίου» ο οποίος πλησιάζει τα 100 χρόνια ιστορίας.
Η Max Media είναι ένα 360 Media Performance Agency. Μέσα από καινοτομίες και μοναδικά εργαλεία, εστιάζει στην μετρηση του performance των καμπανιών με στόχο τη μεγιστοποίηση της διαφημιστικής επένδυσης.